NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen
Wat een raar weertje mijn "postuur" met viooltjes lag aan de achterdeur deze morgen . Mijn windmolen is nog als nieuw. Maar bij de buren zijn er 2 kweekserres omgewaaid en liggen onderste boven in de tuin.
Intussen probeert de zon een goede dag te komen zeggen. En wat verder bij mijn dochter is het aan het hagelen.
Weervrouw Jadi heeft gesproken
Krakje 2 hondjes er bij , het wordt een mini dierentuin bij jullie . Kippen, katten en nu nog hondjes .. Hopelijk komen de katten nog binnen en wennen ze aan elkaar .
Bekske je zegt wel de tijd die vliegt zo voorbij . Deze morgen heb ik lang aan de telefoon gehangen . Een vriendin in een ferme dip, heb ik een luisterend oor geweest. Haar man is al jaren serieus ziek en het was even haar teveel . Zij was er voor mij toen in de tijd , ik ben er nu voor haar
Greetie aan het poetsen ,dat moet ik ook straks wat doen . Zeker de wc en mijn lavabo , even met de swiffer rondlopen , en stof afnemen . Zal een tandje mogen bijsteken deze voormiddag.
Corry, hier is het ook een raar Maarts weertje . . Maar we moeten nemen wat we krijgen . Geniet van je dag, ik ga dit ook doen
Aan iedereen een fijne woensdag , we zitten weeral in de helft van de week
toedeloe
menu: ik heb gehakt uit de diepvries gehaald. .Hoe klaar maken , ik weet het eigenlijk nog niet
gebakken als hamburger, of in een ovenschotel .. Hoe dan ook het zal smaken
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie winderige morgen
WHaw 'k dacht verleden nacht dat ik uit mijn bed zou waaien, de hoge bomen aan de andere kant bogen nogal om
nu toch wat kalmer maar wel met buien.
Meme-Rietje, ja misschien is het tijd om eens over een rolator na te denken, 'k weet het is niet leuk maar toch altjd beter dan vallen.
Corry, 'k durf ook mijn bankgegevens niet meer nakijken. Bangelijk hoe de cijfertjes minderen. Geduld hebben zegt mijn bankier 't komt allemaal weer goed.
Menu : witloofrolletjes met hesp en kaas, majmie majmie
WHaw 'k dacht verleden nacht dat ik uit mijn bed zou waaien, de hoge bomen aan de andere kant bogen nogal om
Meme-Rietje, ja misschien is het tijd om eens over een rolator na te denken, 'k weet het is niet leuk maar toch altjd beter dan vallen.
Corry, 'k durf ook mijn bankgegevens niet meer nakijken. Bangelijk hoe de cijfertjes minderen. Geduld hebben zegt mijn bankier 't komt allemaal weer goed.
Menu : witloofrolletjes met hesp en kaas, majmie majmie
Oud maar niet Out
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
ik ben op, kan een late winterdip zijn wie weet het, voel me moe en beetje triestig waarom,
is het omdat er 2 honden bijgekomen zijn, want soms word het teveel voor mij,
en de jongelui verstaan dit niet zij zijn nog jong, het was kalm zonder en allen maar poesen,
die durven niet meer in huis komen, 2 zitten meestal in mijn kamer, zitten ze rustig,
de andere komen haastig eten en weer weg, och sorry voor wat ik schrijf maar zo voel ik me vandaag,
morgen hoop ik dat beter zal zijn, dan ben ik een paar uurtjes weg,
met vriendinnen ergens iets gaan eten want entje verjaart, grtjs van krakje,

is het omdat er 2 honden bijgekomen zijn, want soms word het teveel voor mij,
en de jongelui verstaan dit niet zij zijn nog jong, het was kalm zonder en allen maar poesen,
die durven niet meer in huis komen, 2 zitten meestal in mijn kamer, zitten ze rustig,
de andere komen haastig eten en weer weg, och sorry voor wat ik schrijf maar zo voel ik me vandaag,
morgen hoop ik dat beter zal zijn, dan ben ik een paar uurtjes weg,
met vriendinnen ergens iets gaan eten want entje verjaart, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Gisteren te lang gebabbeld aan de telefoon,ga nu kuisen
Vanavond bezoek bij fietsmaatje in de kliniek, mag meerijden met haar dochter.
Ben geen held meer om zelf daar naartoe te rijden en zeker het zoeken van een parkeerplaats
Ze fusioneren maar houden geen rekening mee met het dubbel aantal auto's.
Krakje hopelijk worden de hondjes het vlug gewoon samen met de poesjes
Geniet van je samenzijn met de vriendinnen.
Greetie
-

*Iemand goesting op een tas koffie ? . .
Hallo ik kom jullie nog een fijne avond toewensen
De dag is voorbij gevlogen , ik zal deze avond niet in slaap moeten gewiegd worden
Oeps de bel , en ja ik verwacht nog volk
toedeloe
menu: was varkensgebraad met (veel) champignon saus en puree van 't huis
-

Goede morgen , de wind is hier van jetje aan het geven . Mijn windmolentje draait overuren .
Zo net ben ik klaar met het glas van de balustrade te reinigen met ruitenreiniger.. Er waren weer veel schilderijen op gedeponeerd .. Kon die dame op het gelijkvloers toch eens stoppen om de kauwen eten te geven dat zou al veel verschil maken .
Maar ja het is al dikwijls besproken in de vergaderingen maar ze doet het toch verder.
Ja ja Bekske het is weer zo ver. . wanneer gaan ze daar mee stoppen met dat zomer- en winteruur . Ik zie er echt het nut niet van in
Greetie fijn te lezen dat fietsmaatje goed hersteld .. Ramen kuizen vandaag , moet ook gebeuren hé .. Ik ga straks rondlopen met de stofzuiger en na het eten de keuken dweilen en intussen ook de wc meepakken ..
Rietjes Lentefeest ? . . mag jij voetjes onder de tafel steken bedoel je dat .
En nu ga ik verder doen mijn koffietje is leeg . .
Aan iedereen een fijne vrijdag , geniet met wat je ook doet ..
toedeloe
menu: rundsbrochette (in de pan gebakken = saus) met prinsesbonen en een patatje
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
gisteren een leuke namiddag gehad met mijn vriendinnen,
goed gegeten in de Chinese wok, zoveel als je kunt eten,
gepensioneerde betalen niet zoveel als anderen,
die verjaart betaalt het eten, en op haar verjaardag is voor haar gratis,
heb veel werk met die woefjes, eentje wil altijd spelen dat is die boeren fox,
de cocker spaniel moet nog geleerd worden om kommiskes buiten te doen,
we denken dat ze daar niks mee gedaan hebben, want diertje heeft buiten grote schrik,
ze is vier maanden oud, 2 poezen beginnen al weer even terug bij ons te komen
wel met bevroren poten maar het is een begin,
het was fris buiten toch even met de hondjes buiten vertoefd om hen te gewennen aan de lucht,,
grtjs van krakje,

goed gegeten in de Chinese wok, zoveel als je kunt eten,
gepensioneerde betalen niet zoveel als anderen,
die verjaart betaalt het eten, en op haar verjaardag is voor haar gratis,
heb veel werk met die woefjes, eentje wil altijd spelen dat is die boeren fox,
de cocker spaniel moet nog geleerd worden om kommiskes buiten te doen,
we denken dat ze daar niks mee gedaan hebben, want diertje heeft buiten grote schrik,
ze is vier maanden oud, 2 poezen beginnen al weer even terug bij ons te komen
wel met bevroren poten maar het is een begin,
het was fris buiten toch even met de hondjes buiten vertoefd om hen te gewennen aan de lucht,,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

Goede morgen , de zon komt en gaat. De wind komt en gaat. Maar het is droog . .
De wasmachine moet haar weer eens bewijzen . En nu de vraag , wasgoed buiten straks of binnen .. Hier kan de wind een serieuze spelbreker zijn .. Overal bloot in den open, en zeeklimaat wat de wind en de meeuwen betreft woeha
Shit . ! zie net een zwerm kauwen voorbij komen , gevolg 1 kwak(je) op het glas van de balustrade .. Hopelijk aan de binnenkant want aan de buitenkant is het monnikenwerk om het af te krijgen ..
Krakje wat fijn te lezen dat je naar de Chinees bent geweest. Njam njam ik eet dat ook graag. En dan nog in aangenaam gezelschap meer moet dat niet zijn .
Zo te lezen heb je inderdaad veel werk met die viervoetertjes .. Komt goed met veel geduld, het is toch ook wel een fijn gezelschap. .
Hallo Bekske ook voor u een fijne zaterdag , en doe het rustig en voorzichtig. .
Greetie, inderdaad uur verandering . Eerlijk voor mij moet het niet meer .. Ik begrijp het niet wat voor nut het nu nog heeft .
**** ! Via Yorkske doe ik hier veel lieve groetjes van Roske . . ik heb wel haar petje niet waarmee ze zwaaide . Dus hier bij ZWAAI ZWAAI Roske alias Petros
Wasmachine is klaar, mijn haartjes zijn droog . Nu mijn pull aan (zit hier met blote armen) en het wasgoed buiten hangen .
We zien wel of ze bij de buren terecht komt
Fijne dag iedereen
toedeloe
menu: varkenshaasje in rozemarijn , met gestoofd witloof en een patatje
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
'k ben al terug van mijn wekelijks marktbezoek met een volle kar vitamientjes
en ... verse asperges voor morgen
Inderdaad Jadi 't was gisteren voetjes onder tafel schuiven en daarna een danspasje wagen.
Dat dansje daar ben ik niet echt voorstander van, dat lekker tafelen daarentegen... laat maar komen.
Dat het de moeite was bewijzen de volgende plaatjes :

Jadi, jij kent het etablissement misschien ook : Molenhof Westouter.
Hier is het de hele voormiddag al ontzettend druk, honderden of zijn het duizenden wielertoeristen die vandaag Gent-Wevelgem rijden. Ja, 'k weet zo heet het niet meer maar ik noem het gewoon nog zo.
Gelukkig komen ze net de hoek niet om bij ons maar zien we ze op de hoofdweg.
'k ben al terug van mijn wekelijks marktbezoek met een volle kar vitamientjes
en ... verse asperges voor morgen
Inderdaad Jadi 't was gisteren voetjes onder tafel schuiven en daarna een danspasje wagen.
Dat dansje daar ben ik niet echt voorstander van, dat lekker tafelen daarentegen... laat maar komen.
Dat het de moeite was bewijzen de volgende plaatjes :

Jadi, jij kent het etablissement misschien ook : Molenhof Westouter.
Hier is het de hele voormiddag al ontzettend druk, honderden of zijn het duizenden wielertoeristen die vandaag Gent-Wevelgem rijden. Ja, 'k weet zo heet het niet meer maar ik noem het gewoon nog zo.
Gelukkig komen ze net de hoek niet om bij ons maar zien we ze op de hoofdweg.
Oud maar niet Out