NACHTUILTJES(12)2024
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie middag
Corry, bloemetjes buiten zetten. Letterlijk of figuurlijk, of beide
In ieder geval geniet ervan
Als er twee activiteiten gepland zijn op een dag is't soms moeilijk kiezen.
Er staat een wandeling van onze club en een fietstocht v Okra op 16 april
.vandaag dus.
Wat nu ? Een iemand wandelen, de andere fietsen ?
Niet echt leuk !
We hebben het anders opgelost; vanmorgen vroeg gaan wandelen en straks nog gaan fietsen.
Dat zal dan vanavond snurken in de zetel worden
Corry, bloemetjes buiten zetten. Letterlijk of figuurlijk, of beide
In ieder geval geniet ervan
Als er twee activiteiten gepland zijn op een dag is't soms moeilijk kiezen.
Er staat een wandeling van onze club en een fietstocht v Okra op 16 april
Wat nu ? Een iemand wandelen, de andere fietsen ?
Niet echt leuk !
We hebben het anders opgelost; vanmorgen vroeg gaan wandelen en straks nog gaan fietsen.
Dat zal dan vanavond snurken in de zetel worden
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo , zo mijn habitat is weer spic en span , en ik ben happy
Een slechte nachtrust gehad, dat hoort ook bij het ouder worden .Mooi weer vandaag , maar de wind is minder aangenaam .. Mijn pluimpjes haar waait alle kanten op , en Einstein zag er nog beter uit . . (ik heb wel geen snor hoor)
Zo ik ga nu even zien wat jullie allemaal vertellen ;
Dag Oma-C het is altijd aangenaam je te lezen . Dan weet ik dat het goed gaat met je ..
Hallo Bekske ook voor u een fijne donderdag
Corry dat wordt een fijne dag met het kleintje , geniet er van
Aan iedereen een fijne dag verder
toedeloe
menu : is voor deze avond vol au vent met rijst
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemiddag allen,
De zon is er wel maar nu en dan toch grijze wolken..
Hier gaat het heel kalm aan, elke dag een beetje....
Zopas een ziekenhuisrekening betaald
er moeten er nog een paar komen
maar ja dat is niet tegen te houden,
ik verbleef er toch een paar keer
Ook een aanpassing betaald van de
vernieuwde alarmknop....
Dat is ook duurder geworden zoals alles
Betalingen gedaan via PC-bank, kan niet vergeten worden
Allen nog een fijne dag en blijf of wordt gezond
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
na meer dan een week afwezig te zijn ben ik weer amper te been,
heb serieus ziek geweest, bij diabetes arts is suikergehalte opgelost,
mag niet meer in buik inspuiten maar wel erboven de buik,
en ja tot nu toe werkt het wel; kwam maar eventjes zien wat jullie allen gedaan hadden,
grtjs van krakje,

heb serieus ziek geweest, bij diabetes arts is suikergehalte opgelost,
mag niet meer in buik inspuiten maar wel erboven de buik,
en ja tot nu toe werkt het wel; kwam maar eventjes zien wat jullie allen gedaan hadden,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Sorry hoor,ik zie nu dat het bijna een week geleden is dat ik hier geschreven heb foei!!!
Met de mooie dagen ,vakantie ,en daartussen een rustdag inlassen energie op.
Ik heb alles gelezen, Yvette voel zo met jou mee,ben wel jonger,maar als je alleen bent is een verlies dubbel zo erg.
Vooruitkijken met je prachtige familie
De zon is er en t is feest van namiddag op de boerenmarkt
Greetie
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Bloemetjes staan buiten!
Romy begint zich meer meer hier thuis te voelen.
Ook het gespekt welke we hadden vraagt aandacht om op te volgen, heb contact met haar papa genomen.
Voor de rest hoofd onder controle houden, want deze doet soms raar.
Tot in den draai, voor mij richting dorp want daar is het zeetje.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-

* De koffie is voor straks na jullie eten
Hallo, het is op het nippertje om een goede morgen te zeggen . Oei nee, de stem in de radio zegt me dat het net 12u is
Aan iedereen smakelijk eten dan maar ..
Dus ik ga vlug moeten typen .. zodat ik ook kan eten , want mijn maag zegt "eten"
De zon is er met mondjesmaat, de wind is er niet , en de vogeltjes zijn stil gevallen . Verder verloopt de dag hier pianissimo .. Ik heb al een ditje en een datje gedaan , o.a. betalingen mijn rekening is weer serieus vermagerd . Maar soit de economie moet draaien .. Ieder mens moet zijn boterham verdienen, en liefst met iets er op zeg ik dan .
Een heel lang telefoonnummer belde me op , vishing of phissing of hoe noemt al die loense dingen ook alweer .. Ik heb direct neergelegd , het is een plaag aan het worden . Ivette had er gisteren er nog over pff ..
Oma-C ik heb deze voormiddag dus ook betalingen gedaan . En jij wordt elke dag wat beter . En met het mooie weer komt de lichaamskracht stilletjes terug .. ♥
Krakje o ja juist het buik vet neem de medicatie net meer op . Van mijn pa was dit ook zo na 25j moest hij ook al zoeken naar een plekje .. Misschien eens op uw billen of bovenarmen spuiten . Maar ik ben geen dokter best vragen aan de dokter aub.. Uw mensen in huis kunnen eens op uw bovenarmen spuitje zetten . Zo wisselt je af , en geeft uw armen tijd om te herstellen .. Nogmaals ik ben geen dokter . Zo deden ik dat bij mijn pa , maar tijden veranderen en ik ben voorzichtig op medisch gebied als ik iets wil zeggen/vertellen.
Hi hi Greetie , tja dat komt als eens voor als je een drukke periode hebt hé . Hoe is het met uw fietsmaatje trouwens ?
Ivette ik zwaai zwaai even naar je .
Mémé-Rietje hallookes ♥
Rietjes zal op zwier zijn , op den draai, of ergens aan het rondzwerven .. geniet er van.
Corry geniet van je dag .. en bloemetjes brengen een goed gevoel
Aan iedereen een fijne vrijdag
toedeloe
menu: tongrolletjes met puree en warme tomaat (voor de zoon ) koude tomaat voor mij
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen ik denk niet dat ik gemist word maar wil jullie komen zeggen dat ik enkele dagen niets zal posten .Waarom omdat ik nu moet voor enkele dagen rusten Ben vrijdag morgen terwijl ik met honden bijna thuis was zwaar gevallen op mijn gezicht .Waardoor het komt doordat de grootste enorm getrokken heeft doordat ze een ander hond zag .Er waren snel enkele mensen bij mij .Iemand had de honden aan de leiband vast en enkele hebben me recht geholpen Er was zelfs iemand die me begeleid heeft tot aan men voordeur .Dan is persoon mijn buurman gaan verwittigen dat ik gevallen was enz.De buurman was snel bij mij .Doordat ik hevig bloedte aan deopen wonde boven men oog en het niet gestopt kreeg is hij met mij naar ziekenhuis naar de spoed gereden De wonde is dicht gemaakt met lijm .aan de wonde aan onderste lip konden ze niks doen .Ook een blauwe knie en oog heb ik nu en een lichte hersenschudding waardoor ik nu moet rusten .De buurman heeft de hele tijd gewacht in ziekenhuis .Vanavond is hij met honden buiten geweest hij is enorm bezorgd nu .Ook op mijn bril zijn er enkele schrammen op een glas .De hoofdpijn is in de dag toegenomen .Wilde jullie dit laten weten dat ik er enkele dagen niet zal zijn geniet jullie maar groetje
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Bekske, rusten en genezen ! Gelukkig niets gebroken, spoedig herstel!
Voor mij ook een tijdelijke stille deelnamen, met dagelijkse groeten maar veel vreugde heb ik op het ogenblik niet te rapen. Gezondheid OK
Tot in den draai
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Bekske we gaan je hier zeker missen, verzorg je goed je heeft een gouden buurman
Het is aan ''t regenen, mag wel eens.
Op de boerenmarkt kregen we potje bloemen en tulpen
Jadi fietsmaatje is nog steeds in de kliniek kort verblijf op revalidatie, met het bezoek erbij is ze ' s avonds moe, verlangt naar thuis te zijn. Dokter heeft gezegd "het heeft zijn tijd nodig"
Groetjes
Greetie
-

Even een opkikkertje ♥
https://www.youtube.com/watch?v=B4puzMh ... rt_radio=1
Goede zaterdag morgen , oeps hier is er weinig animo en ook veel mensjes die aan het sukkelen zijn .
Ik denk nu aan Mémé-Rietje, en nu ook Bekske, Corry waar het niet zo goed vlot..
Oma-C stilletjes aan . En wie ben ik nog aan het vergeten
Van hieruit via de virtuele draad kan ik aan jullie allen een spoedig beterschap wensen . Neem de tijd om te rusten ,en te luisteren naar je lichaam .. Als de goesting er is en het lukt komt dan even zwaaien . Het is niet omdat jullie er niet zijn of minder komt dat ik jullie vergeet . .
Af en toe komt er wel iemand altijd in mijn gedachten .. En met de woorden van Ivette indachtig zijnde . . "we hebben elkaar zo nodig" .
Gelukkig komt Rietjes op tijd en stond hier fotootjes plaatsen en kunnen we meegenieten van het mooie .. Ik neem dan mijn cola Z of koffietje bij mij ,en voel me ook dan terug op de boerenbuiten , of ben ik ook cultuur aan het opsnuiven . Soms zoek ik ook wel eens iets op , op google zo blijft mijn geest bezig .. Nogmaals is het virtueel akkoord , maar er blijft altijd iets hangen . Zoals het fietsmaatje van Greetie , die is nog altijd aan het revalideren . Maar even op bezoek gaan kan wonderen doen want ook het gemis is er
Krakje alles ok hoop ik , maar het is weekend en het zal er waarschijnlijk een huisje vol zijn bij je
Tja , . . we roeien allen met de middelen die we hebben . .En genieten elk op ons eigen manier. En de ene dag is de andere niet enz . . enz .. Elkaar opkrikken is een zalfje voor het hart ♥
Oeps , hopelijk ben ik nu niet melig
Wens iedereen een fijne zaterdag toe
toedeloe
menu: ik ben alleen deze middag dus wordt het een koud zelfgemaakt schoteltje met grote garnalen tomaat en een koud patatje ..
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie zaterdagmiddag
Na mijn luie dag van gisteren schiet ik mezelf maar eens weer op gang.
Ja heel af en toe heb ik ook weleens zo'n dag hoor dat alles me teveel is. Gelukkig maar duurt het nooit lang.
Zoals meestal op zaterdag ben ik vanmorgen vroeg al naar de markt geweest om wat geld uit te geven
aan vitamientjes en calorietjes, een fikse regenbui kreeg ik er gratis bij.
Verse asperges en zalm mee, mijn menu voor vandaag is.... mjamie mjamie
Wie had het daar over ziekenhuisrekeningen ?
Er zijn leukere dingen om je geld aan uit te geven hé, maar gelukkig is er de ziekteverzekering. Alles uit eigen zak moeten betalen zou voor de meesten niet lukken vrees ik als je ziet over welke bedragen het gaat.
Gezondheid is echt de grootste rijkdom !
Corry, problemen bij de jeugd ?
Bied ze een luisterend oor aan maar probeer je er toch zo weinig mogelijk van aan te trekken.
Zelfzorg moet op de eerste plaats komen op onze leeftijd.
Na mijn luie dag van gisteren schiet ik mezelf maar eens weer op gang.
Ja heel af en toe heb ik ook weleens zo'n dag hoor dat alles me teveel is. Gelukkig maar duurt het nooit lang.
Zoals meestal op zaterdag ben ik vanmorgen vroeg al naar de markt geweest om wat geld uit te geven
Verse asperges en zalm mee, mijn menu voor vandaag is.... mjamie mjamie
Wie had het daar over ziekenhuisrekeningen ?
Er zijn leukere dingen om je geld aan uit te geven hé, maar gelukkig is er de ziekteverzekering. Alles uit eigen zak moeten betalen zou voor de meesten niet lukken vrees ik als je ziet over welke bedragen het gaat.
Gezondheid is echt de grootste rijkdom !
Corry, problemen bij de jeugd ?
Bied ze een luisterend oor aan maar probeer je er toch zo weinig mogelijk van aan te trekken.
Zelfzorg moet op de eerste plaats komen op onze leeftijd.
Oud maar niet Out