Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
er is niets mis maar ik dacht eerst dat het zondag was met die feestdag .Van gisteren ben nu aan het wassen want er komt regen aan .De twee hun manden en ligplaats van zetel en bed verschoond .Ook het bed verschoond ondanks de linker kant niet mee wil toch met enorme vele moeite matras omgedraaid .Dat doet ik om de vier maanden matras omdraaien zo verslijt de twee kanten .nu verder doen geniet maar van de zon groetjes
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Ongelezen bericht Vandaag, 11:07
er is niets mis maar ik dacht eerst dat het zondag was met die feestdag .Van gisteren ben nu aan het wassen want er komt regen aan .De twee hun manden en ligplaats van zetel en bed verschoond .Ook het bed verschoond ondanks de linker kant niet mee wil toch met enorme vele moeite matras omgedraaid .Dat doet ik om de vier maanden matras omdraaien zo verslijt de twee kanten .nu verder doen geniet maar van de zon groetjesoh heel fijn Bekske ik dacht er is iets
en ja is zwaar he matras omdraaien maar ja het moet he sterkte knuffeltje
er is niets mis maar ik dacht eerst dat het zondag was met die feestdag .Van gisteren ben nu aan het wassen want er komt regen aan .De twee hun manden en ligplaats van zetel en bed verschoond .Ook het bed verschoond ondanks de linker kant niet mee wil toch met enorme vele moeite matras omgedraaid .Dat doet ik om de vier maanden matras omdraaien zo verslijt de twee kanten .nu verder doen geniet maar van de zon groetjesoh heel fijn Bekske ik dacht er is iets
en ja is zwaar he matras omdraaien maar ja het moet he sterkte knuffeltje
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus