NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

corry

Gisteren, 07:57

Afbeelding

Goedemorgen

Heb het overleefd, iedereen naar huis ikke uitgeteld, kleinzoon en gezin waren om 7,30 u aan de deur, had de avond voordien alles klaargezet, juist terug van de bakker ze konden aanschuiven.
Na de middag papa van onze kindjes met zijn gezin, zijn lang gebleven het was hartverwarmend.
Vandaag alles traag, oogmeester voor de rest kom ik niet meer buiten.
Rietjes wij hebben in juni een afspraak aan zee :wink:
Tot in den draai voor mij zal het een korte zijn.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

greetie

Gisteren, 08:26

Afbeelding
Rummicub vandaag :D
Vlug in de vooravond binnengesprongen bij zoon,gmail op tablet heeft problemen
Als ik een mail opendoe flikkert hij weg 8O
Raar, misschien wachten na een volgende update.
Gelukkig heb ik nog webmail van Telenet.
Zal nogeens rondvragen!
Greetie

Bekske

Gisteren, 08:44

Afbeelding
niet veel tijd nu moet weer voor de hoorapperaten gaan en nog eens volgende week geniet om het even hoe groetje

jadi

Gisteren, 10:02

Afbeelding

Goede morgen , ook zo goed geslapen ?
Hier geen wind, de lucht ziet er redelijk helder uit, niet koud ..
Ik ben weer getuige van de vogelduik bij de buurvrouw beneden .. Zonet zat een kauw met een volle snede brood op de rand van de goot .. zucht ..
Sorry maar dat is echt een doorn in mijn ogen , mijn ramen, mijn terras.. ik heb precies een onzichtbare volière .
Ik zie graag diertjes en piertjes maar op een natuurlijke manier .. En trouwens brood is NIET lekker voor vliegend personeel (vogels)
krakje je hebt een groot gezin , en zoals je zegt de wasmand is rap gevuld .. Het is een wasserette bij je . . Bij mijn buren zie ik ook elke dag bijna een dubbel wasdraad vol hangen .
Drie kinderen, ma en pa dat telt .
Corry fijn dat je een zware maar deugddoende dag had gisteren , vandaag rust en nagenieten. En ik wens je suc6 bij de oogarts
Greetie problemen met uw mail verkeer .. Ik zou willen helpen , maar ik ken er zelf niks van. Ik heb probleem met mijn gps in de auto .. Mijn madam is haar stem kwijt al staat het volume op max.. Tja mijn Suzke is 10j oud misschien moet mijn gps een nieuwe update krijgen ..
Bekske het beste met uw hoorapparaten, komt in orde ,maar dit moet tijd hebben tot het in orde is.
Aan iedereen een fijne maandag
toedeloe
menu: 'k weetnogniet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Ritavdm

Gisteren, 11:05

Goeie maandagvoormiddag

Windstil en droog.... nu toch nog.
De weerman voorspelt het anders.

Al mijn fietsatributen en -kledij zijn terug proper en droog.
'k kan zo terug mijn valies pakken.

Menu : tomaten gevuld met gehakt en overbakken met wat kaas; lang geleden dat ik dit nog klaargemaakt heb.
Oud maar niet Out

Bekske

Vandaag, 09:19

Afbeelding
hallo iedereen geniet van jullie dag groetje

corry

20 minuten geleden

Afbeelding

Goedemorgen
Mooie vooruitzichten het wordt zomer, gelukkig aan zee gematigde temperaturen.
De weide voor mij ligt klaar als parking om zeeliefhebbers te ontvangen.
Ik hou van pasta met verse tomatensaus en heel veel kaas, hoe ouder ik ben hoe anders mijn goestingen zijn, wat vroeger niet zonder vlees denkbaar was kan nu wel.
Awel als maar smaakt. :lol:
Ga boodschappen doen te voet , richting dorp ligt maar op een steenworp hier vandaan, naar de bank voor eurootjes, enkele kleinigheden in Sp..
Tot in den draai en pak het er maar van, ze kunnen het niet afpakken wat nog kan!
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.