Welkom in ons klein gezellig taterhoekje 2022 (2)
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hopelijk kunnen jullie je verwarmen ik denk dat er teveel op de zon hebben geroepen .Hier heb ik van 4 uur alles open gezet wat kon .En straks alles dicht zonder iets van hulpmiddelen is het hier 24 a 25 graden in de dag .Dus is dat de doen geniet maar van de braadoven buiten groetje
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
- Locatie: Heist op den Berg
vandaag niet buiten geweest, was een beetje te warm,
de lucht is vochtig daarom dat de mensen last hebben
in het zuiden is het een droge lucht veel gezonder,
maar een mens is gemaakt om eens te klagen,
is het regen of te warm het is altijd iets wat tegenvalt,
maar geniet van alles wat je zelf nog kunt
al is het genieten van een koud drankje,
en vanaf vandaag zullen de dagen weer korter worden
de nachten langer zo gaan we verder de zomer in,

grtjs van krakje,
de lucht is vochtig daarom dat de mensen last hebben
in het zuiden is het een droge lucht veel gezonder,
maar een mens is gemaakt om eens te klagen,
is het regen of te warm het is altijd iets wat tegenvalt,
maar geniet van alles wat je zelf nog kunt
al is het genieten van een koud drankje,
en vanaf vandaag zullen de dagen weer korter worden
de nachten langer zo gaan we verder de zomer in,

grtjs van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.