Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

Gisteren, 16:15


Afbeelding
Ik ben gebakken-gebraden en gestoomd. Morgen gegrild... pfff ....puf puf ...
Deze morgen op boodschappen geweest . .Man niet te doen van de hitte . ik was blij dat ik thuis was .. Alles wat koud moest blijven vlug weg gestopt in de frigo .. En daarna eerst een beetje in de relax .. En wetende dat ik in 1976 hoogzwanger was .. Toen kon ik het er beter tegen dan nu ..
Aan iedereen een fijne namiddag verder en voor nacht een deugddoende slaap , ik duim voor jullie en ook voor mezelf
toedeloe
menu : koude schotel met rosbief
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

Gisteren, 17:12

Afbeelding

FIJNE AVOND ALLEMAAL ,PFFFFF WARM WARM WARM : :?
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

Vandaag, 09:08

Afbeelding
wat ben ik blij met mijn zelfgemaakte gordijnen .Het is een verduisterde stof en gewone stof .Heb er ook gemaakt voor de koepels die je kunt open schuiven met een stok .Hier binnen schrok de huis arts maar ook de kinesist dat het hier niet te warm was .Gisteren was hier binnen 26 graden zonder ventilator of airco .Wel waren de gordijnen dicht alsook de dubbel rolluik .Gisteren avond rond 23 uur de venster op klip en achter de deur open tot deze morgen 5 uur .Dan heb ik alles terug afgesloten .Het was weer verlucht en dat voelde goed aan vanmorgen .Hoe deden ze het 50 jaar geleden doen waren de huizen nog niet zo als de meeste huizen .Ik heb nog een oud huis met dikke buitenmuren .Nog een paar dagen geduld om de zwijgen over de luxe van badkamers nu tegenover vroeger hadden de meeste nog geen badkamer en toch moesten ze het ook overleven die warmte .afijn ja het is nu broedend warm een bakoven buiten .Dus binnen blijven .tracht er het beste van de maken groetje

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

Vandaag, 10:29


Afbeelding
Ik heb een fikse regenbui aangevraagd zonder hagel en schade .. Laat maar komen dat het wat frisser wordt .. Ik heb veel goesting om in de regen te gaan staan en ♪♫ I'm singing in the rain♪♫ te zingen ..
Hou het koel,
want het is zwoel
Aan iedereen een fijne vrijdag
toedeloe
menu : koude schotel

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

Vandaag, 10:31

Afbeelding

:lol: 8O :lol: :wink: probeer het koel te houden
want het is niet meer gezond nu.... :oops:

jadi laat die bui maar komen...zeer welkom :roll:
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

Vandaag, 12:09

Afbeeldingwens allen fijne middag
en veel drinken niet vergeten doeiiiiiiiiiiiii
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

Vandaag, 17:46

Afbeeldingfijne avond allemaal
tot morgen hou nog ff vol
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

Vandaag, 18:00

Afbeelding
echt niet te doen hier in huis pffffff :x
3O° BINNEN VERDORIE ; WE ZIJN VERKOELING GAAN OPZOEKEN DEZE MIDDAG
ALS HET MORGEN NOG ZO WARM BLIJF IK THUIS :(
nog een mooie avond voor iedereen :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus