Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

Vandaag, 09:37

Goede morgen
jeetje ik moet mij steeds opnieuw aanmelden
wens allen fijne zondag
dat was een nacht vreselijk heel mijn tuin ligt onder de rotzooi
en vandaag weer onweer .
hou moed matekes vele verdronken :(
Afbeelding
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

Vandaag, 12:12

Afbeelding
goedemorgen of bijna middag,ja riekske hier ook al voorgehad .
het is niet meer gelijk vroeger,problemen de zondag om binnen te geraken.
dus geen pc ,t'is te warm binnen. :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

Vandaag, 12:16

Afbeelding

Goedemiddag allemaal, :wink:
Vannacht tussen 1u en half 3 een serieus onweer gehad,
bliksem bleef komen zonder onderbreken met knetterende donderslagen...
hier geen schade in de buurt voor zover ik weet :roll:
maar die aanhoudende bliksem was wel bangelijk :oops:
Een ferme regenbui, gelukkig geen hagel of hevige wind....
We zijn nog efkes goed weggekomen, van slapen kwam er niet veel
Na de bui heb ik alles weer opengezet en het voelde heerlijk frisser aan
bij de ramen, maar afgekoeld is het nog niet, de warmte is blijven hangen.. :twisted:

Mijn koud schoteltje met vis staat klaar voor straks....
en vanavond zie ik het wel, dat weet ik nog niet...
Fijne zondag allemaal en tot...................... :)
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

Vandaag, 14:35

bliksem bleef komen zonder onderbreken met knetterende donderslagen...
Oma c hier ook echt hevig
ze zeggen vandaag weer
ik ga nu formule 1 kijken Max
doe matekes
Afbeelding
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

Vandaag, 17:53

ja echtwel dat ben ikke

tot morgen matekes
morgen ziekenuisdag MDL ARTS EN INTERNIST doeiiiiiii
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Stan Verhoeven
Lid geworden op: Vandaag, 15:52

Vandaag, 19:44

Hallo allemaal, Voor een onderzoek naar gezonde voeding en vezelrijke fruitdranken zou ik graag een paar vragen willen stellen. Het invullen duurt ongeveer 2 minuten en is volledig anoniem. Alvast bedankt voor je hulp. https://forms.office.com/Pages/Response ... 8eAFZbsCOQ