Seniorennet Café

In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:36 7194 berichten 655.953 keer gelezen Reageer
mama-inge 20 sep 2026, 18:52 3.422 berichten
Fijne avond
Vandaag weer op pad geweest
De fokster, waar onze honden weg komen, had een terugkom dag georganiseerd voor iedereen die een hond/ pup van haar gekocht heeft.
Gezellig kletsen, honden met elkaar spelen en nog wat activiteiten

Inmiddels weer thuis en maar wat eten bij de Italiaan gehaald, want deze dag was behoorlijk vermoeiend

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
    Citeer
    jadi 21 sep 2026, 08:29 de boterstad 8.667 berichten

Afbeelding
    Goede morgen , de dag begint:
    droog
    "windloos"
    "regenloos"
    **** moest rijmen .. :lol:
    Ik moet het wat kort houden want ik moet om kwart voor negen bij de dokter zijn
    Zonnebloemetje ik hoop dat je beter hebt geslapen, en dat de "aitjes "en de "oeitjes" beter op de achtergrond maar wat aanwezig waren . Fijn bezoek gehad gisteren de batterijtjes zullen weer opgeladen zijn of ontladen hi hi
    mama-inge hoe fijn een onderonsje bij de hondjes die van het fokster huis kwamen . Dat zal een hele belevenis geweest zijn voor mens en dier
    Anne_marie wauw , ik wordt daar stil van maar het zou niet alle dagen mogen zijn . . Op verlof heb ik de Fledermaus van J. Strauss meegemaakt in de klederdracht van toen .. fen. . no .. me... naal .. onvergetelijk
    Ook een fijne dag Adam
    Aan iedereen een fijne maandag, misschien ga ik na doktersbezoek eens naar de markt
    toedeloe
    menu: ik zou het begot nog niet weten ..
    't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
    Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
      Citeer
      Koffie 21 sep 2026, 12:58 146 berichten
      Goedemiddag,

Anne-marie een bijzonder nummer om naar te luisteren.
      Inge leuk dat de fokster iets had georganiseerd dat is altijd leuk om het terug te zien
      Zonnebloemetje gisteren bezoek gehad gezellig hoor.
      Jadi jij al vroeg op pad naar de dokter en nog naar de markt geweest.!
      In het weekend was onze Kleindochter jarig 20 jaar was echt gezellig wat gaat de tijd toch snel.
      Bekske voor jou ook de groetjes.
      Vanmorgen al veel gedaan in huis en zo lekker een stuk fietsen
      Er staat nu niet zo veel wind.
      De bloei van de ijzerhart met fleurige bloemen kwam die onderweg tegen.

Afbeelding
        Citeer
        jadi 22 sep 2026, 10:49 de boterstad 8.667 berichten
        Afbeelding
        Goede morgen iedereen, wat moet ik aantrekken vandaag ? Het kwakkelweer, is er, het na zomertje .. Dus nog eens een linnen broek met een wat dikkere T-shirt en om naar de plaatselijke winkel te gaan een pullovertje ..
        Zo intussen heb ik al van alles en nog wat gedaan .. Deze namiddag mijn "kot" vol babbelende wijven :lol: ..
        Aan iedereen een fijne dinsdag geniet er van het zal mooi weer zijn
        toedeloe
        menu: Ik heb een zelf samengesteld koud schoteltje mee voor mij van de traiteur. Het was naast de bakkerij ..
          Citeer
          Koffie 22 sep 2026, 12:43 146 berichten
          Goedemiddag allemaal.

Het is hier een droge dag maar geen zonnetje nog gezien.
          en de herfst is nu begonnen heerlijk met een tschirt en vestje erover heen.
          Tijd om een wandeling te maken even de benen strekken.
          Amerikaanse amberboom.

Afbeelding
            Citeer
            zonnebloemetje 22 sep 2026, 13:05 Brugge die schone 6.270 berichten
            een goeie middag iedereen

al vroeg uit bed , want onze poetshulp is komen poetsen zodat alles weer proper is
            alhoewel ik eigenlijk het verschil niet zie want het was hier niet vuil , maar tis toch weer gekuist
            er staat een grote pot verse soep te koken en ventje is die aan't roeren en dadelijk is ze klaar , dus dat zal smaken
            hier is het al gans de voormiddag bewolkt en droog en das echt mijn lievelingsweertje , en daar voel ik mij het beste bij , dus leve de herfst

koffie geniet maar van je wandeling en de mooie natuur die de herfst te bieden heeft

jadi ai ai ai een luid kippenkot daar bij jou deze namiddag , want er zal wel veel gekakeld worden denk ik :lol: :P maar geniet er van hé

Bekske ook beter weer zeker voor jou als er geen zon is
            en doe rustig aan

An , rapuzel , Anne-marie , Adam , Inge , en marietteke , ( hopelijk niemand vergeten )
            ook een goeie middag

en nu de rest van het middageten klaar maken

puree met kalkoen cordon bleu en verse groentjes er bij
            maar eerst een lekker soepje

voor iedereen smakelijk

Afbeelding
            Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
              Citeer
              jadi 23 sep 2026, 11:08 de boterstad 8.667 berichten
              Afbeelding

Hallookes , wat een fijn weertje , het zonnetje , windstil en een mooie lucht .. Je waant je in een vreemd land.
              Gisteren werd hier de mais van het land verwijderd. Tja nu zal het vlug anders worden .. De dagen worden serieus korter en 's morgens en 's avonds kan men een pullover gebruiken . Met een vingerknip was de vriendinnennamiddag zo voorbij gisteren
              De batterijen zijn duracell opgeladen .. Tot de volgende babbel namiddag ..
              Net de telefoon terug op zijn plaats gezet , nog even nakaarten met mijn bestie
              Zo en nu is het tijd om verder te doen . Maar eerst even hier .
              koffie hier was het gisteren ook een mooie zachte dag, en ook geen zon . Amai wat een mooi kleur die amberboom .. Nu worden de kleuren in de tuin echt mooi. .
              Zonnebloemetje uw appartement terug spic en span lees ik .. Dat heeft altijd een voldoening hé .. Je zegt wel het kippen kot . . het was de moeite . Liters koffie , een knabbel en babbel en de tijd vloog zo voorbij .. Voor iedereen voor herhaling vatbaar. Het is al 3x bij mij doorgegaan, ik woon wat op het middelpunt van iedereen , dus ja waarschijnlijk weer bij mij . Maar het verschil is nu elk gaat op zijn toer de taartjes meebrengen ..
              ADAM PROFICIAT MET UW GEBOORTEDAG ! ! !
              Bekske wat een mooi muzikaal plaatje het maakt me happy
              als bij u zo leert je eens andere mensen kennen
              Zo mijn epistel is teneinde voor vandaag
              Fijne dag iedereen
              toedeloe
              menu: cordon blue met wortels & erwtjes en natuurpatatje
                Citeer
                zonnebloemetje 23 sep 2026, 15:05 Brugge die schone 6.270 berichten
                een goeie namiddag iedereen

vandaag begint de astronomische herfst omdat de zon dan ( vandaag dus 23 september) precies boven de evenaar staat
                al een drukke voormiddag gehad vandaag met een afspraak bij de kiné en daarna op een gezellig terras ( waar het echt zaaaaaalig was ) een koffietje gaan drinken voor dat we nog onze wekelijkse boodschappen hebben gedaan in de Colruyt

jadi serieuze koffieklets gehouden zo te zien gisteren , awel groot gelijk

koffie ook van het mooi weer genieten zeker

Bekske ook voor jou een fijne woensdag vandaag

en voor Adam , geniet van je verjaardag en een dikke proficiat

en nu ist tijd voor mijn zetel want tis alweer een beetje laat

voor iedereen nog een gezellige woensdag verder

tot later

Afbeelding
                Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
                  Citeer
                  Koffie 23 sep 2026, 15:47 146 berichten
                  Goedemidddag,

Bekske jij nu vast de boodschappen binnen en nog een
                  fijne dag met je hondjes.
                  Jadi jij had dus een gezellige kletsmiddag gisteren.
                  en veel koffie gedronken. :lol:
                  leuk toch dat je dan met andere iets kunt ondernemen.
                  zonnebloemetje de boodschappen weer binnen en gezellig
                  op terrasje koffie gedronken en ja de herfst is begonnen en heeft
                  ook wel iets charme mooi om te zien hoe de bomen verkleuren.
                  Vanmiddag een uurtje gefietst en straks een Chineesje halen.

Afbeelding
                    Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.