Seniorennet Café

In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:36 7201 berichten 660.113 keer gelezen Reageer
Bekske 06 okt 2026, 09:07 13.172 berichten
Afbeelding
hallo iedereen een fijne dag nog even en het ga enorm frisser worden maar ja de tijd van het jaar nog even en het jaar is voorbij gevlogen dus geniet met volle teugen groetje
    Citeer
    Koffie 06 okt 2026, 13:07 148 berichten
    Goedemiddag alle,
    Het is hier rustig op deze dinsdag gisteren lekker naar buiten geweest.
    Was goed weer wel met vestje aan en gaan met die banaan.
    Wens jullie een fijne dag en de site al aardig onder controle om het te vinden.

Uitzicht over de Rijn .
    Afbeelding
      Citeer
      jadi 06 okt 2026, 16:32 de boterstad 8.672 berichten

Afbeelding
      Voor de derde keer probeer ik iets te schrijven . Of de telefoon gaat over, of de buurvrouw belt aan of .. of ..Ik heb de laatste dagen niets bijgelezen. Ze wisten mij allemaal wonen , het is alles of niks blijkbaar
      Ik kom nog vlug even een fijne avond wensen, en ik hoop dat vanavond à l'aise in de zetel te kunnen zitten en eens niet gestoord te worden
      Zo ik heb genoten van mijn tas koffie bij jullie
      Fijne avond nog
      Menu WAS : hamburger met bloemkool in witte saus
      't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
      Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
        Citeer
        jadi 07 okt 2026, 10:58 de boterstad 8.672 berichten

Afbeelding
        Goede morgen iedereen , de zon is al van de partij .
        Et moi ikke dus ben al druk in de weer geweest balustrade raamwerk is afgekuisd. Het balkonnetje vooraan is okido en de hors zijn afgewassen . . En nu wachten op de raampoetser deze namiddag .Die gaat enkele uren werk hebben ..Glas balustrade en als hij nog tijd over is , de ramen van de living .. Dit doet de poetsvrouw anders en daar geeft ze 2u werk mee alleen voor de buitenkant om maar een idee te geven .
        En nu moet ik verder doen , HH wacht.
        Aan iedereen een fijne woensdag .
        toedeloe
        menu: gehaktballetjes in tomatensaus met champignons en een natuurpatatje ..
        En mijn laatste breselienne cornet moet dienen als dessert.
          Citeer
          mama-inge 07 okt 2026, 19:33 3.422 berichten
          Fijne avond
          Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
          Vanmiddag een eindje gewandeld met de honden
          En daarna naar ons toekomstige woning geweest om het 1 en ander te doen
          Daarna nog wat boodschappen gedaan
          En inmiddels het eten achter de kiezen, afwas weg gewerkt en een wasje op rekjes gehangen
          Nu nog even zitten, voordat ik weer richting bed ga

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
            Citeer
            zonnebloemetje 07 okt 2026, 20:56 Brugge die schone 6.271 berichten
            een goeie woensdagavond iedereen

efkes in de rapte want tis alweer laat
            een drukke voormiddag gehad vandaag en maar om 13.30u thuis gekomen en dan nog het middageten klaar gemaakt en dus heel laat in de zetel wat gerust
            en nu de vaatwasser nog bijvullen en op het knopje duwen zodat die zijn werk kan doen

jadi het zal niet veel helpen dat jou ruitenwasser is geweest , want hier regent het al een tijdje en voor morgen word er nog meer regen voorspeld

Inge vroeg gaan slapen zo te zien

Bekske morgen nog frisser dan vandaag volgens het weerbericht

koffie , wat een mooie foto

voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder

Afbeelding
            Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
              Citeer
              Koffie 07 okt 2026, 22:20 148 berichten
              Goedeavond,

Jadi zal niet echt helpen de ramen te doen gaat de komende dagen regenen
              Maar wel lekker gegeten.
              Inge naar de nieuwe woning geweest en met de honden gewandeld.
              Bekske jij vast een drukke dag gehad met de bus en hoop dat het goed ging.
              Zonnebloemetje druk dagje gehad en de vaatwasser en klusjes gedaan.
              Wij zijn bij Dochter geweest vandaag en iets lekkers voor de hond meegenomen.
              en bij gekletst en de kleinkinderen ook nog gezien.

Afbeelding
                Citeer
                zonnebloemetje 08 okt 2026, 18:47 Brugge die schone 6.271 berichten
                een goeie avond al bijna weer iedereen

deze namiddag bezoek gehad en lekkere taart gegeten bij onze koffie
                en nu is mijn droogkast nog een wasje aan 't drogen
                en ventje is de vuilzak buiten gaan zetten voor de ophaaldienst van morgen vroeg
                tis frisser buiten en dat heb ik graag , nu nog 14° buiten en onze vensters staan al gans de dag open en tis hier nog 21° met de vensters open en dat vind ik heerlijk

koffie op bezoek geweest bij jullie dochter zie ik , en leuk dat de kleinkinderen ook thuis waren

voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder

Afbeelding
                Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
                  Citeer
                  jadi 08 okt 2026, 21:18 de boterstad 8.672 berichten
                  Afbeelding
                  Mag ik nog binnen bij jullie ?
                  Sorry maar het is niet te doen hier ten huize.
                  En allemaal onverwachte aangename en onaangename dingen
                  Fijne avond en voor iedereen nog een fijne nachtrust
                  toedeloe
                  lofjoe
                  toe
                    Citeer
                    jadi Gisteren, 10:33 de boterstad 8.672 berichten

Afbeelding

Goede natte morgen iedereen, wat een metamorfose wat het weer betreft . Het is wennen, binnen is het direct al enkele graden kouder geworden . Mijn ramen van balustrade en de rest buitenkant 2,5 u werk is klaar en staat in "winterwerk" Tja het wisselvallig weer in België kan men dikwijls niet voorspellen.
                    De zwarte terroristen (kauwen) maken het luchtruim hier serieus onveilig .. Niet te doen , de lucht ziet zwart van de zwerm die net voorbij komt . . De bomen wiegen heen en weer. Bij mijn verder dromen , denk ik aan het onguur weer bij Sint Maarten ..
                    Gisteren ben ik even naar de action geweest . .Niet te doen , daar is het Sint Maarten/Nicolaas- Halloween- Kerst één mix . . We zijn potvolkoffie nog maar begin oktober . . Hoe chaotisch allemaal , het kan niet rap genoeg gaan . .
                    Verder ja ,. . verder de dagen korten en wij oudjes( maar jong van geest) zijn ons aan het voorbereiden op de koude ..En denken vooral wanneer moeten we de verwarming opzetten . En zijn zo blij dat we een dak boven ons hoofd hebben, en dat we de vrijheid nog hebben om te doen en te laten wat we willen.
                    Sorry voor mijn preek , en nee niet van op de preekstoel maar vanuit een klein hoekje in de keuken .. Waar mijn nieuw all in one pc staat op een oud cafétafeltje . . Kijkend door het raam naar de bomen en het vele groen . .
                    Bekske voor u ook een fijne dag .. De hondjes zullen nu niet graag buiten gaan met zo'n weer. Het is voor hen ook wennen
                    Hé hé mama-inge ga je verhuizen ? ? . . Blijkbaar heb ik iets gemist .. Veel geluk in jullie nieuwe woonst . Intussen lig je al in uw warme bedje waarschijnlijk
                    Zonnebloemetje de ramen en balustrade hebben hun beurt gehad . Ze waren wel heel vuil .Gelukkig droogt het glaswerk mooi op
                    Zo te lezen is het nog altijd druk druk bij jullie , het is wel fijn dat te lezen . Koffie en taart niet goed voor de lijn hé:wink:
                    Koffie je hebt gelijk wat het glaswerk buiten betreft, maar ik zie nu tenminste weer klaar er door anders was het wazig en alle vogelpoep is er af en insecten tekeningetjes . . Bij dochter en de kdr , tja dat is een bezoek met een gouden randje natuurlijk .. Dat kan niet mis gaan . .
                    In de late namiddag samen met mijn zoon , mijn Suzke afhalen die is de garage nazicht en moest naar de keuring .. Volgende week omgekeerd dan is het mijn zoon zijn autobeurt. . Dan ben ik voor 2j gerust ..
                    Hopelijk heb ik niemand vergeten . Wens ik iedereen een super fijne dag toe ..
                    Menu: halve hamburger met een bokaaltje appelmoes en rest van de patatten van gisteren.

Citeer
                      Koffie Gisteren, 13:55 148 berichten
                      Goedemiddag allemaal,

Jadi ja bij de action kun je echt van alles krijgen veel voor kerst enz
                      maar vind het altijd wel leuk om die winkel in te lopen bij ons heb je er twee.
                      Ja ze lopen altijd wel een stuk vooruit maar dat heb je in meer winkels.
                      en vanmiddag de auto laten keuren .
                      Zonnebloemetje dat is toch echt een geniet momentje koffie met iets lekkers erbij.
                      inge druk met het werk en een verhuizing dat hakt er wel in is vaak van alles te regelen.
                      Bekske lees af en toe ook even bij jou en nu geen weer om naar buiten te gaan.
                      Vanmorgen met de auto wat boodschappen gedaan en geen fiets weer hier.
                      De bladeren verkleuren in het bos.
                      Afbeelding
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.