Seniorennet Café

NACHTUILTJES(12)2024

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:26 6104 berichten 438.928 keer gelezen Reageer
Oma-C 08 okt 2026, 16:40 Thuis 23.066 berichten
Afbeelding
Goede avond allemaal :wink:
Het was een grijze koele dag en dat zijn we nog niet gewoon :roll:
Hier was ook af en tot een buitje... maar niet veel nat.
Zopas een rekening betaald en dus nog even
smakelijk eten en slaapwel zeggen voor later...
Een rustige nacht en tot morgen.... :)
Het leven draait niet om wat je overkomt,
het gaat over hoe je ermee omgaat."
:wink:
(Marleentje)
    Citeer
    krakje 08 okt 2026, 20:35 Heist op den Berg 10.842 berichten
    gisteren een dag om niet te vergeten, mat Samana naar Scherpenheuvel gereden,
    maar 1 uur voor vertrek telf, kleindochter kwam niet naar ons terug wegens dat ze schurft had, dus moest ik voor veiligheid alles op 60 gr. wassen, van 2 bedden, alle kussens van de zetel alle dekens die erop lagen kortom overal waar ze geweest was op die 2 dagen dat ze hier is geweest, en al dat in de keuken en living lag moest gewassen worden, en niet aanraken met je handen wanten aan doen, zonen zegde dat ik moest meerijden, dus maar gedaan, toen ik thuis kwam stond wenen kort bij mij, heel het waskamer lag vol met was, vandaag al de grote deken, lakens en donsdekens en kussen zijn gedaan, droogde goed buiten, morgen al de rest doen, ben echt zo moe, en dat op mijne ouderdom,
    nu moet ze ginder blijven tot gevaar voor mij voorbij is, grtjs van krakje,
    Afbeelding
    ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
      Citeer
      jadi 08 okt 2026, 21:16 de boterstad 8.672 berichten
      och krakje toch , . . heb met je te doen . . dikke virtuele welgemeende knuffel
      Afbeelding

Afbeelding
      Mag ik nog binnen bij jullie ?
      Sorry maar het is niet te doen hier ten huize.
      En allemaal onverwachte aangename en onaangename dingen
      Fijne avond en voor iedereen nog een fijne nachtrust
      toedeloe
      lofjoe
      toe
      't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
      Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
        Citeer
        Erika1 Gisteren, 06:54 Limburg - Houthalen 558 berichten
        Goeiemorgen allemaal,
        De laatste voor deze week :wink:

Amai Krakje, kan best geloven dat je zo moe bent en het huilen je nabij was. Men zou voor minder hé, maar een welgemeende knuff

Nog 5 keer slapen :lol:
        Brood dat men deelt, smaakt beter.
          Citeer
          jadi Gisteren, 10:20 de boterstad 8.672 berichten

Afbeelding

Goede natte morgen iedereen, wat een metamorfose wat het weer betreft . Het is wennen, binnen is het direct al enkele graden kouder geworden . Mijn ramen van balustrade en de rest buitenkant 2,5 u werk is klaar en staat in "winterwerk" Tja het wisselvallig weer in België kan men dikwijls niet voorspellen.
          De zwarte terroristen (kauwen) maken het luchtruim hier serieus onveilig .. Niet te doen , de lucht ziet zwart van de zwerm die net voorbij komt . . De bomen wiegen heen en weer. Bij mijn verder dromen , denk ik aan het onguur weer bij Sint Maarten ..
          Gisteren ben ik even naar de action geweest . .Niet te doen , daar is het Sint Maarten/Nicolaas- Halloween- Kerst één mix . . We zijn potvolkoffie nog maar begin oktober . . Hoe chaotisch allemaal , het kan niet rap genoeg gaan . .
          Verder ja ,. . verder de dagen korten en wij oudjes( maar jong van geest) zijn ons aan het voorbereiden op de koude ..En denken vooral wanneer moeten we de verwarming opzetten . En zijn zo blij dat we een dak boven ons hoofd hebben, en dat we de vrijheid nog hebben om te doen en te laten wat we willen.
          Sorry voor mijn preek , en nee niet van op de preekstoel maar vanuit een klein hoekje in de keuken .. Waar mijn nieuw all in one pc staat op een oud cafétafeltje . . Kijkend door het raam naar de bomen en het vele groen . .
          Bekske voor u ook een fijne dag .. De hondjes zullen nu niet graag buiten gaan met zo'n weer.Het is voor hen ook wennen
          Greetie , de nagel op de kop wat ongeduldigheid betreft . Oeps een aardbevingske daar heb ik niks van ondervonden .
          Oma-c als je vandaag buiten wil/moet zal het met de paraplu of anorak + kap moeten zijn .
          Corry jij bent echt wel heel optimist en positieve dame , houden zo . . Mijn living ligt met drie kanten vensters echt wel heel bloot , de wind gierde rond het gebouw , brr . . akelig .. horror gevoel
          Erica vandaag zal jij ook aan het werken zijn als ik me niet vergis .
          Rietjes bezoek op 14/9 in de Stad ..P.R . Aan het gezelschap geniet er van, maak mooie momenten
          Fijn dat je een nieuwe huisarts heb gevonden . Hier bij ons wordt het dramatisch . Enkele huisartsen zijn in pensioen en het is te voelen . Afspraak maken voor week ver zit al vol . Niet te doen . . gelukkig als het echt nodig is kan je nog bij een HAIO terecht .. Wat niet altijd evident is .. Want spoedafspraak is altijd minder fijn dan . .
          In de late namiddag samen met mijn zoon , mijn Suzke afhalen die is de garage nazicht en moest naar de keuring .. Volgende week omgekeerd dan is het mijn zoon zijn autobeurt. . Dan ben ik voor 2j gerust ..
          Hopelijk heb ik niemand vergeten . Wens ik iedereen een super fijne dag toe ..
          Menu: halve hamburger met een bokaaltje appelmoes en rest van de patatten van gisteren.

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
          Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
            Citeer
            greetie Gisteren, 11:20 Land van Nevele 3.893 berichten
            Afbeelding
            Jadi bedankt voor het mooi geschreven overzicht zou het niet beter doen :D :D
            Krakje dat nu nog tegenkomen ,wat een miserie,en nu nog regen ,je kunt niks buiten hangen,
            Op de dag van je uitstap waar je naar uitgekeken heeft.
            Van mij ook een knuffel we leven met jou mee❤️
            Heb al naar de warme bakker geweest in naburig dorp en de slager in een ander naburig dorp :)
            De was is hier ook aan het draaien.
            Vanmiddag bij fietsmaatje!
            Groetjes allemaal
            Greetie
              Citeer
              Ritavdm Gisteren, 12:55 Groot Ieper 5.041 berichten
              hello iedereeen, zo vergeet ik niemand :x

Oei Krakje, dat is wel een serieuze tegenslag en heel wat extra werk. 'k wist niet dat zoiets nog bestond.

Greetie, ben jij dat in die regenbui, 'k zou je niet herkend hebben.

Jadi, inderdaad volgende woensdag komen een paar maatjes naar I...r, mocht je zin hebben om erbij te zijn laat maar iets weten.
              Hoe meer zielen hoe meer vreugd :lol: (of zoiets)
              Dit aanbod geldt voor de anderen ook hoor maar 'k vernoem Jadi omdat ik weet dat het voor haar heel goed haalbaar is; niet ver :?

Erika en Corry, niet te veel verlangen hé anders kun je nergens nog binnen zonder buigen :wink: .

Gisteren was ik bij de oogarts en gelukkig maar zijn de meetresultaten gelijk aan die van voor 6 maand.

Straks nu nog de voetjes en 'k heb een volledig onderhoud gehad deze week. :lol: :P

Het weer in Ieper : vochtig en winderig... herfstig.
              Oud maar niet Out
                Citeer
                greetie Gisteren, 14:14 Land van Nevele 3.893 berichten
                Rietjes neen het is een buur uit de andere straatje.
                Ze is 20 jaar jonger :D :D kan het geloven dat ge me niet erkend :D
                Ik ga mee met haar wandelen samen met Simba Chowchow,traag en niet te ver :D
                Greetie
                  Citeer
                  Oma-C Gisteren, 14:46 Thuis 23.066 berichten
                  Goede namiddag allemaal, :wink:
                  Ja een koude dag vandaag, regen veel wind
                  en niks gezellig maar ja... 't is herfst en dat
                  zijn we nog helemaal niet gewend :roll:

krakje, ja heel voorzichtig want dat is heel besmettelijk
                  't brengt wel weer veel werk mee, ik kan goed
                  geloven dat je moe bent, en dan zo'n weer :roll:
                  dat er geen was naar buiten kan... veel sterkte...

Allen een gezellige dag verder ondanks het vieze weer
                  we moeten er aan wennen, .... er komen nog trieste dagen :oops:
                  Nu nog even een rekening betalen ... hopelijk de laatste van de kliniekperiodes :?
                  Het leven draait niet om wat je overkomt,
                  het gaat over hoe je ermee omgaat."
                  :wink:
                  (Marleentje)
                    Citeer
                    krakje Gisteren, 20:38 Heist op den Berg 10.842 berichten
                    eindelijk bijna de was gedaan, morgen de laatste deel van die vuile was,
                    hoop dat die ziekte hier niet zal verschijnen want is besmettelijk,
                    gisteren naar huisarts geweest half jaarlijkse spuit gaan halen , en vandaag
                    bij apotheker covid spuit gehad, daar kan ik weer mee tegen hoop ik toch,
                    dan voor eten gezorgd was maar eenvoudig appelcompote met kip en een boke,
                    hier was het buiten regen dag, later kwam de zon even piepen toch wat frisjes,
                    grtjs van krakje,
                    Afbeelding
                    ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
                      Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.