Seniorennet Café

NACHTUILTJES(12)2024

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:26 6111 berichten 439.835 keer gelezen Reageer
corry Vandaag, 08:16 Wenduine 2.856 berichten
Afbeelding

Kwam deze afbeelding tegen, wie weet het nog?

Krakje, ze laten wat achter zonder het zelf te weten, hoe erg is dat, maar het gaat voorbij, ondertussen al verleden tijd.

Erikaatje, je hartendiefje door Bekske in een mooi kadertje gezet, heeft al meerdere malen mij verrast met een bewerking.
Vroeger deelden wij toto’s van onze kindjes, nu tweemaal nadenken alvorens iets te plaatsen, vind het jammer…..heb een schattige van spookje Mona.

Jadi moest je tijd hebben, ik zou zo graag je eens in het echt zien, wie weet? …wij tellen verder af hé Erikaatje .

Optimist, probeer muizenissen te plaatsen, kan niet alles oplossen zoals wij vroeger meermaals deden.

Het muzikale samenzijn was bingo…..heb gedanst en niet eentje maar meerdere, had een straffe pijnstiller vooraf ingenomen.
nu voel ik de overdaad, zal met slapen wel overgaan, blijf positief 😅

Vandaag naar buurtje van vroeger, was ooit de partner van IH diegene van “ Schoon wijveke” een sympathieke dame met een verhaal, heb er deels mee ingestaan.

Ondertussen licht uitdoen, badkamer wacht op mij.

Tot in de volgende draai 👋

Ga ik volgende week maken, buurtjes zullen blij zijn.
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.
    Citeer
    jadi Vandaag, 11:07 de boterstad 8.602 berichten

Afbeelding
    Goede zonnige morgen,
    Goed geslapen iedereen , ik ook .
    En met beide voeten uit het bed , genoten van mijn regendouche.. Ik zit kant en klaar netjes gewassen en gestreken..
    Wat de dag brengt weet ik nog niet . Ik heb wel al een dikker pulletje aan omdat ik een T-Shirt te koud vind.
    Deze namiddag misschien naar de XXL boerenmarkt , en wie weet geraak ik binnen in de spiksplinternieuwe stad hal , het is namelijk opening.
    We zien wel deze avond dan nog wondernacht . . Of ik er naar toe ga met mijn ogen zie ik niet zo goed wat er op mijn pad ligt. En vallen is uit den boze. .
    Het valt me op dat het stil is in ons straatje, alleen zag ik net een RAT voorbij flitsen .. De beide katten van de buren zijn actief bezig. . .brr .. Tja onze stad kampt blijkbaar met teveel van die soort ..
    Greetie de warme bakker en de slager aangedaan gisteren .. Tja niet te geloven wat er allemaal door dat klein mondje moet van ons .. Wat buurtje betreft , blijkbaar houd ze niet van regen, en wat een mooie hond♥
    Rietjes ik heb woensdag al een afspraak die ik niet kan uitstellen .Maar dankjewel voor de uitnodiging
    Dikke duim voor uw ogen , het is altijd een opluchting als je positief resultaat krijgt, en voeten ook ok . Conclusie : je bent weer zo goed als nieuw , houden zo
    E wel Oma-C ik moet ook wennen aan het weer. . En ik ben volledig akkoord ik heb het ook niet graag. Pff . . en het is nog maar het begin .. Maar we gaan willen of niet moeten aanvaarden ..
    Erika o zo'n cutie , ik zou die zo direct, onmiddellijk , tout de suite knuffelen .. Kan het geloven dat dit je grote liefde is. Die is altijd content als je u ziet, reclameert nooit. Alleen af en toe met vuile pootjes in huis komen, maar dat weegt niet op tegen het aangenaam gezelschap . Indi de naam ? . . mooi maar nog nooit gehoord..
    Krakje inderdaad schurft is zeer besmettelijk . Man zoveel wat moet gewassen en afgewassen worden .. Gelukkig ben je er bijna door. Hopelijk heb je hulp gekregen van je mannen .. Man man man dat is een wasserij op zijn eigen geworden bij je .. Nu ik er aan denk doordat jij spreekt van spuit halen . Ik moet nog mijn griep- en covid spuit halen . Dat moet ik zeker volgende week halen bij de apotheek. Was het even vergeten.
    Bekske inderdaad de bladeren vallen al goed van de bomen , maar de zon maakt het vandaag veel goed .. Nog even genieten van de laatste zomerstuiptrekkingen . O wat mooie foto's van Erika haar hondje ..♥
    Zo . . de zon komt en gaat , alle lamellen staan open laat de warmte maar binnen
    Schrik me een aap ! ! ! ! . .Zoon staat hier voor mijn neus . . Die is naar de carwash geweest . . Dus ik ga jullie laten wens iedereen een fijne zaterdag toe
    toedeloe
    menu: spaghetti bolognaise van het huis

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
    Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
      Citeer
      Erika1 Vandaag, 12:31 Limburg - Houthalen 559 berichten
      Goeiemiddag allemaal,
      Eerst huisje op orde gebracht, zus kwam bezoekje brengen en direct gevraagd of ze woensdag kan langs komen voor Indyke buiten te laten :wink:

Bekske, bedankt voor de mooie bewerkingen :wink:
      Corry, nog 4 keer hé, heb je whatsapp gezien :?: en ja hoor afbeelding ken ik nog James Dean :D
      Jadi, ja hij zou direct mee knuffeln hahaha is een echte knuffelaar. De naam Indi komt omdat hij met stamboom is en de fokker had hem al Indiana Jones gedoopt en omdat hij met de letter I moest beginnen heb ik maar zoals de acteur in de films hij Indi noemde vandaar hé :wink: :D
      Voila patatjes zijn klaar, bloemkool met witte saus en een blinde vink erbij :mrgreen: :mrgreen:
      Brood dat men deelt, smaakt beter.
        Citeer
        Oma-C 16 minuten geleden Thuis 22.490 berichten
        Afbeelding
        Goede zaterdag namiddag allemaal :wink:
        zo vergeet ik niemand want ik kan niet zo'n mooie
        overzichtjes maken als jadi :) waarvoor dank! :)
        Vanmorgen de boodschappen gedaan onder een miezerregentje
        en ja het was maar 13° zag ik bij de apotheek, niks gezellig... :oops:
        De zon probeert af en toe wel even te komen piepen en er liggen
        al veel bladeren op de voetpaden, 't is oppassen om niet uit te schuiven :roll:
        Maar ik heb weer alles in huis en het was niet druk bij Col**** dat was ook fijn...
        Ik ga graag halen wat ik nodig heb met mijn briefje en dan terug naar huis.
        Ik hou niet zo van de drukte :oops: de grote zware dingen brengt zoon
        en sch-dochter mee bij gelegenheid...ze weten wat ik nodig heb en 't is
        niet dringend. Ik heb altijd voorraad, daar zorg ik wel voor... :)

Zo, nog voor iedereen een gezellig weekend en hou het gezond,
        ik krijg volgende week nodige mijn prikken bij de apotheek, da's al afgesproken...
        Groetjes en tot......:)
        Het leven draait niet om wat je overkomt,
        het gaat over hoe je ermee omgaat."
        :wink:
        (Marleentje)
          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.