Nieuws

Bluft Poetin?

Gestart door wardje op 30 jan 2022, 10:27 16527 berichten 923.855 keer gelezen Reageer
Fred1950 24 jun 2025, 16:22 14.343 berichten
Wil. schreef: ↑
24 jun 2025, 14:55
....
Dit nieuwsbrokje is 24 u oud.

...
In het nieuws van de VRT werd een week of zo geleden een andere uitspraak van Poetin getoond. Poetin vindt hem geen wettelijk regerende president.
    Citeer
    Wil. 24 jun 2025, 17:56 24.095 berichten
    Je loopt achter. Zelfs de VRT heeft dit al gemeld.
    AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
      Citeer
      Wil. 25 jun 2025, 18:40 24.095 berichten
      Intussen blijft Poetin verdergaan met appartementsgebouwen, scholen en andere burgerdoelwitten te bombarderen. Elke aanval van die aard is een oorlogsmisdaad.

Het doel: zoveel mogelijk Oekraïners doden en angst, terreur zaaien.
      Oekraïne blijft zich op de energietoelevering van RU richten zodat die stilvalt en tegelijk de geldstroom van olie-uitvoer wordt verminderd.
        Citeer
        Wil. 26 jun 2025, 22:26 24.095 berichten
        Op 4 maanden tijd is in RU het aantal kredietkaarten met betalingachterstand gestegen met 70%.
        Inflatie loopt uit de hand. Voedselinflatie staat op oorlogsniveau (aardappelen: +90%, boter +36%)
        Banken hebben geen liquiditeit en ze verhinderen geldopnames door de gewone burgers omdat de banken door de overheid verplicht worden om alle bedrijven die voor het leger werken, voorrang te geven en zo goed mogelijk te blijven voorzien van geld.
          Citeer
          Wil. 28 jun 2025, 16:43 24.095 berichten
          De Oekraïners hebben alweer 4 jachtvliegtuigen van de Russen uitgeschakeld. Het gaat om SU34's die op een vliegveld stonden geparkeerd in Marynivka, Volgograd.

100 miljoen om zeep.
            Citeer
            Fred1950 28 jun 2025, 17:47 14.343 berichten
            28 jun 2025, 16:43
            De Oekraïners hebben alweer 4 jachtvliegtuigen van de Russen uitgeschakeld. Het gaat om SU34's die op een vliegveld stonden geparkeerd in Marynivka, Volgograd.

100 miljoen om zeep.
            .... door "Ukrainian Special Operations Forces" , terroristen dus : https://defence-blog.com/russia-confirm ... ne-strike/ Russen zijn blijkbaar verdomd lui geworden om zomaar onbewaakt een vliegveld achter te laten .... Zaventem is al beter bewaakt op indringers ...
              Citeer
              Wil. 28 jun 2025, 19:39 24.095 berichten
              De SU34 wordt gebruikt om burgerdoelwitten zoals appartementsgebouwen en scholen aan te vallen.
              Het voorkomen van die acties is volgens een vatnik 'terrorisme' .

Is genoteerd.
                Citeer
                Fred1950 28 jun 2025, 19:45 14.343 berichten
                28 jun 2025, 19:39
                De SU34 wordt gebruikt om burgerdoelwitten zoals appartementsgebouwen en scholen aan te vallen.
                Het voorkomen van die acties is volgens een vatnik 'terrorisme' .

Is genoteerd.
                De Oekraïners hebben hiervoor Russisch grondgebied moeten binnendringen. Terroristen doen gelijkaardig ( 9/11 , Zaventem , Charlie Hebdo aanslag , ... )
                  Citeer
                  Wil. 28 jun 2025, 20:12 24.095 berichten
                  Je bent overduidelijk niet genoeg opgeleid om de betekenis van de term 'terrorisme' / 'terreur' te kunnen vatten.

Je praat wartaal. Maar als je toch je eigen verzinsels gelooft, dan bevestig je daarmee dat Rusland een terroristenstaat is want in februari '22 zijn ze UA binnengevallen. :roll:
                    Citeer
                    boeffer 28 jun 2025, 22:12 In mijn zetel 3.797 berichten
                    Op de radio iets gehoord over een loon in de USSR is ca 500 eu/mnd, als soldaat X 10 en bij RIP krijgt de familie 50.000(+een 0 weet ik niet meer).
                    W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
                      Citeer
                      Wil. 01 jul 2025, 13:55 24.095 berichten
                      Poetin zegt in een speech dat de oorlogsinspanning vanaf 2026 zal afnemen. Hij bedoelt dat de hoeveelheid geld die naar het leger gaat, zal verminderen. Waarom zegt hij dat? Omdat defensie een té grote hap neemt uit het staatsbudget. Ondertussen giert de inflatie door de Russische maatschappij waar alle Russen en vooral de minst begoeden last van hebben.

Hij belooft een lichtpuntje aan het eind van de tunnel omdat hij de financiële inspanning niet kan blijven volhouden zonder dat er problemen of opstanden ontstaan in eigen land.
                        Citeer
                        Fred1950 01 jul 2025, 16:51 14.343 berichten
                        01 jul 2025, 13:55
                        Poetin zegt in een speech dat de oorlogsinspanning vanaf 2026 zal afnemen. ....
                        De Russen maken ook nog amper terreinwinst. Eigenlijk heeft Poetin zijn doel bereikt en dat is een voortreffelijke doorgang naar de Krim. Meer moet dat niet zijn... :D
                          Citeer
                          tokkio 01 jul 2025, 17:23 vlaanderen 4.710 berichten
                          Op de radio iets gehoord over een loon in de USSR is ca 500 eu/mnd, als soldaat X 10 en bij RIP krijgt de familie 50.000(+een 0 weet ik niet meer
                          Hij rekruteert ook jonge Oekraïners om aanslagen te plegen, voor 1000 Dollar geraken ze in het Paradijs.
                          https://www.hln.be/buitenland/rusland-r ... ~aba3a770/
                          Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
                            Citeer
                            Wil. 01 jul 2025, 23:32 24.095 berichten
                            image.png
                            image.png (607.73 KiB) 670 keer bekeken
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.