Seniorennet Café

welkom in een knus hoekje 6

Gestart door Bekske op 01 jan 2025, 08:15 1419 berichten 158.482 keer gelezen Reageer
Oma-C 15 sep 2026, 11:02 Thuis 22.491 berichten
Afbeelding

Goede bijna middag allen, :wink:
Mooi zonnig weer en daar gaan we van genieten... :)
Straks een wandelingetje doen, genieten van
elke mooie dag die nog komt...

Sterkte Bekske, en rustig aan, dat duurt het langste :roll:

krakje, genoten van de uitstap met de familie
kan deugd doen :)
Het leven draait niet om wat je overkomt,
het gaat over hoe je ermee omgaat."
:wink:
(Marleentje)
    Citeer
    Bekske Startte dit onderwerp 16 sep 2026, 09:19 13.084 berichten
    Afbeelding
    ik ben aan wachten want ze komen de boodschappen leveren deze voormiddag .Dit lukt me maar een andere winkel om te bestellen lukt niet .Als ik wist hoe je iets moet bestellen en betalen zo ik nog andere dingen bestellen en laten leveren .Zal eens aan iemand vragen om het me te uitleggen .Simpele dingen doen met de pc gaat evenals plaatjes bewerken .Maar spijtig genoeg is het dat maar deze <winkel is simpel om te bestellen je druk op aanmelden en de gegevens komen automatisch .De andere winkel is totaal anders je moet je aanmelden zoals bij deze maar dan moet je nog een code invullen dat je krijgt via mail .Je krijgt weinig tijd om dat te doen en dat lukt bij mij gewoon niet .Maar ja nu had ik iets gezien dat ik heel goed voor mij vond om me te verplaatsen en licht in gewicht is met een tas waarin je boodschappen kunt doen er ook op zitten .Afijn ja zal eens aan iemand vragen om me te helpen later eerst nog eens andere websites bezien .HIER gaat alles stilletje aan de kleinste is oke de grote is de ene dag beter dan de andere nog even afwachten hoe het verder ga anders terug dierenarts .zal wel geen pijn hebben want ik mag haar overal aanraken anders zo ze het niet laten doen met pijn .En ze is verzot om buiten te gaan .ben terug met korte rondes aan proberen om met hen buiten te gaan rond de middag als het rustig is buiten geniet jullie maar om het even hoe groetje
      Citeer
      jadi 16 sep 2026, 09:38 de boterstad 8.602 berichten

Afbeelding
      Goede morgen iedereen ,
      Bekske ik hoop dat ik nog lang zelf mijn boodschappen kan doen .Maar ik weet dat er een alternatief is als het me niet meer lukt .. Het voelt aan dat je nog zelfstandig kan zijn op een andere manier dan .
      Zoals je beschrijft , jammer dat je niet meer kan bestellen wat je graag zou hebben uit die andere winkel .. Hopelijk kan je het via via oplossen
      Met de hondjes gaat het beter lees ik met de ene al wat beter dan de andere.. Het bijzonderste is dat ze geen pijn hebben . En terug kort en op aangepaste tempo van de wandelingetjes kunnen genieten
      Wens je en iedereen een fijne WOENSDAG toe
      Ik dacht dat ik mis was, dan zou ik mijn kapster vandaag gemist hebben . Dus nu me vlug klaarmaken en vertrekken ..

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
      Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
        Citeer
        krakje 16 sep 2026, 20:39 Heist op den Berg 10.842 berichten
        ja woensdag normaal naar buurvrouw om koffietje te drinken,
        maar heb eventjes tot bij haar geweest om verjaardag te wensen
        maar met een masker op, hoest is minder maar wil haar het niet doorgeven,
        ze is te oud en zou haar niet beste dagen zijn, dus heb ik maar de was en strijk gedaan,
        het is frisser buiten, maar geen regen vandaag, dus beter aan kleden voor de kou
        die op komst kan komen, grtjs van krakje,
        Afbeelding
        ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
          Citeer
          Bekske Startte dit onderwerp 17 sep 2026, 09:39 13.084 berichten
          Afbeelding
          gisteren me vergist van dag daardoor hetzelfde plaatje .Gisteren onverwachts goed nieuws gekregen voor een nieuw kunstgebit meer uitleg op mijn welkom in een knus hoekje .wens jullie allemaal een geniet dag toe groetje
          Dus gisteren kreeg ik een bericht van buurman ze hadden naar hem gebeld .Om te zien welke dag ik wilde vrijdag of maandag .Daarna hebben ze naar hem de datums doorgestuurd Er waren vele afzeggingen volgens de buurman dat ze gezegd hadden Volgens buurman dat ze gezegd hadden ze,gezegd dat ik ook een dringend geval was.Daardoor ze hebben ook een mail doorgestuurd met de datums .Heb dus zeven afspraken vanaf morgen .DEZE AFSPRAKEN DUREN TOT BEGIN NOVEMBER .Morgen ben ik er niet in de voor middag want ik moet met de morgen dus gaan .ben benieuwd hoe ze werken alsook hoe ze diegaan maken hopelijk beter dan die ik nu heb .Was normaal nog een paar maanden geduld afijn ja heb de afspraken zeven keer dat ik moet gaan .Afwachten hoe ze nu werken tegenover 60 of 15 jaar terug .En dan hopen dat ik goed kan eten ermee enz .Maar denk het wel dat het in orde zal komen .Het mag eens goed nieuws zijn de ellende heeft al lang genoeg geduurd .En hopelijk blijft ik nu gespaard van ellende .Men twee viervoeters liggen nog in dromenland hoor een zwaar en licht gesnurk .De gevleugelde zijn hun ochtend concert aan geven EEntje is verzot op de schommels die er hangen de andere op de ladders .OOK HAD IK hun eten op de bodem verstopt in iets en ze hebben het gevonden .Het mooiste is als ze een badje genomen hebben hoe ze hun pluimen goed doen .groetje nu ontbijten ben laat vandaag
            Citeer
            Oma-C 17 sep 2026, 11:02 Thuis 22.491 berichten
            Afbeelding

Goedemorgen iedereen, :wink:
            wisselend zon en grijze wolken en redelijk wat wind.
            Maar ik vind het goed buiten... ben net terug van de kinesist
            veel beterschap heb ik nog niet maar ja, geduld is een schone deugd :?

Bekske ik hoop dat je nu goed geholpen wordt met het gebit
            je hebt lang genoeg miserie gehad, heel veel moed :)

krakje, ja de verkoudheden zijn gratis en ze gaan rond
            als je onder de mensen komt :roll:

Voor allen een fijne donderdag en hou het zo gezond mogelijk :)
            en sterkte aan al wie het kan gebruiken :?
            (Marleentje)
              Citeer
              krakje 17 sep 2026, 20:30 Heist op den Berg 10.842 berichten
              wel de vier musketiers vrouwen zijn naar de wok gaan eten,
              eentje was verleden week jarig maar dat was die dag feest van OKRA,
              dus uitgesteld tot vandaag, en ja het heeft ons allen lekker gesmaakt,
              we gaan een keer per maand eten bij de wok, het is er niet duur,
              er zitten daar veel gepensioneerde van 12 uur tot 14.00 uur;
              dat is het uur dat goed koop is voor de gepensioneerde,
              dus doe je die dag niet veel meer in huis, zal morgen drukker worden
              om alles in te halen, dit etentje laten we niet afslaan want het voelt gezellig aan,
              grtjs van krakje,
              Afbeelding
                Citeer
                Bekske Startte dit onderwerp 18 sep 2026, 08:19 13.084 berichten
                Afbeelding
                even in de rapte dit plaatsen want ik ga nu naar mijn eerste afspraak van de zeven die gepland zijn .Ben benieuwd wat ze gaan doen nu vandaag .Misschien dat ik iets meer te weten zal komen wat er op de planning staat en benieuwd wanneer ik men nieuwe kunstgebit ga hebben .Doordat er zoveel afspraken af gezegd zijn kan ik zo snel gaan .Ja je hoort van vele die ziek zijn of hoesten ,verkoudheid enz .Zelfs mijn kinesist is gisteren niet geweest doordat hij ziek was .Hopelijk blijf ik goed zoals nu wel met allerlei pijnen .Maar dat ben ik gewoon aan worden dat alles pijn doet de ene pijn is erger dan de andere ondanks de zware medicijnen is het nog niet onder controle .Ben wel heel vroeg op gestaan om met de viervoeters even buiten te gaan .Zodat ze verder kunnen tot de middag want in de tuin gaan ze niet graag .Zo dit posten en me klaar maken om te vertrekken groetje
                  Citeer
                  RIEKSKE 18 sep 2026, 09:03 GELDROP 18.587 berichten
                  Goede morgen allemaal
                  Bekske ik kwam ff lezen wat erg fijn met jou gebit
                  ja soms laten ze jou zitten heb ik ook eens gehad die waren niet verzekert
                  en fijn met jou hondjes ben blij voor jou
                  bekske ik doe mijn boodschappen bij picnick die brengen alles thuis
                  is zo fijn ik kan het niet meer dragen en is goed materiaal
                  nou fijne dag voor jullie doeiiiiiiiiiiiiiiii
                  Afbeelding
                  ik ben de clown met een lach
                  en hele dikke traan
                    Citeer
                    Oma-C 18 sep 2026, 12:28 Thuis 22.491 berichten
                    Afbeelding

Goede middag en smakelijk eten allemaal :wink:
                    Ik heb mijn kom zelfgemaakte groentesoep op met een boke met beleg...
                    de rest is voor vanavond.....knolselderpuree met vis...
                    Het is hier frisjes maar nog droog, met een windje
                    en af en toe wat zonnig en grijs alsof er nog wat regen zal komen...
                    Ik wens iedereen een fijne vrijdag,

Ik ben voorlopig de 18e keer bij de kinesist geweest,
                    (heb zo goed als geen verbetering) alles moet nog met de linkerhand :roll:
                    Volgende week terug naar de vaatchirurg, ik ben benieuwd wat die te zeggen heeft :?

Een heerlijk weekend allemaal en wie op uitstap is of gaat....
                    Geniet ervan zolang het kan... :wink:
                    (Marleentje)
                      Citeer
                      krakje 18 sep 2026, 20:36 Heist op den Berg 10.842 berichten
                      wat ik gisteren niet meer kon doen is vandaag gedaan,
                      de was gedaan de laken van 2 bedden zijn buiten op de draad gedroogd,
                      was goed weer daarvoor, strijk blijft liggen, en ja ook de kelder is weer in orde gebracht,
                      die is niet groot maar staat veel in dat eigenlijk ergens anders zou moeten staan,
                      maar geen plaats omdat ik hier de kamers nodig heb voor allen te slapen leggen ,
                      heb bijna 3 uur in gewerkt met nu en dan onderbreking om eventjes te rusten,
                      heb wat last met rug en bijna overal pijn die moment nog te verdragen zijn
                      anders een pijnstiller nemen, neem je tijd voor alles wat je doet
                      en geniet volop van het leven zoals je kunt, grtjs van krakje,
                      Afbeelding
                        Citeer
                        Bekske Startte dit onderwerp 19 sep 2026, 09:19 13.084 berichten
                        Afbeelding
                        geniet van jullie weekend met wat je graag doet .Groetje
                        gisteren de eerste afspraak voor men kunstgebit nog zes afspraken te gaan .Daar tussen nog een afspraak voor controle pols en ook nog voor men hart .Ga er niet teveel over zeggen van gisteren afwachten hoe de tweede afspraak nu vrijdag dat komt ga zijn .Ik wat jij meemaak oma c hier ook moet alles met linkerhand doen .De laatste operatie om die zenuwen losmaken heeft het nog erger gemaakt .Kan aan de rechterhand nog juist de ringvinger en pink bewegen .de handpalm is ook goed aan slapen zoals de middenvinger de wijsvinger en duim .En een zwaar getrek aan lik teken pols .OM DE ZWIJGEN VOORAL S NACHTS DE RACE VAN MIEREN DAT ONDER DE HUID ZIJN AFIJN JA DAT ZO EEN GEVOEL DAT IK HEB JUIST ALS DAT SLAPERIG GEVOEL .Ja geduld is een schone deugd maar je moet voort er mee .Heb enorm spijt dat ik die laatste operatie laten doen heb .Had mijn buikgevoel moeten volgen en zeggen neen bedankt.Maar spijt komt altijd de laat ik hoor het graag zeggen van sommige je moet ,en dat doen enz .Maar als je zegt je heb het zelf niet en besef niet wat het is met 1 hand verder doen .Denk zelf die tegen mij zo doen als ze het zelf voor hebben dat ze dan ogen zouden trekken en veel geklaag enz er over .maar ja het is nu zo en gewoon verder doen zoals ik nu bezig ben .Heb veel hulpmiddelen om met 1 hand te werken wel maar je heb voor sommige dingen twee handen nodig .Vele beseffen niet wat het is zo .Nu nog ontbijten en alles afstoffen in de nammidag komt men kapster om de pluimen te kortwieken .groetje en hop met de geit en verder doen
                          Citeer
                          Oma-C 19 sep 2026, 11:59 Thuis 22.491 berichten
                          Afbeelding

Eigenlijk is het al goedemiddag iedereen, :wink:
                          een frisse wind maar droog en af en toe wat zon
                          maar meestal grijze wolken, volgens de buienradar zou het droog blijven.... :roll:
                          Vanmorgen een paar boodschappen gedaan en mijn broodje staat te bakken
                          het zal straks weer lekker ruiken :) (en smaken)
                          Tussendoor een beetje huistaken verricht zo goed mogelijk :oops:
                          straks witloof met ham en kaas klaarmaken voor vanavond
                          seffens nog een kop verse soep met een broodje en beleg

Allen een aangenaam weekend en sterkte aan wie het kan gebruiken :?
                          (Marleentje)
                            Citeer
                            krakje 19 sep 2026, 20:46 Heist op den Berg 10.842 berichten
                            ja de strijk vandaag gedaan, daarna niet veel uitgespookt,
                            dus rusten en invullen, lezen alleen de krant al staat er niet veel goed nieuws erin,
                            ook het nieuws op tv niet veel goeds maar je moet een klein beetje op de hoogte zijn van d wereld,
                            en ja onze bakker gaat op pensioen, ergens anders een brood halen,
                            morgen is er een andere dag dus zal zien wat die brengt,
                            geniet van iedere moment die je kunt benutten voor je eigen gebruik,
                            grtjs van krakje,
                            Afbeelding
                              Citeer
                              Bekske Startte dit onderwerp 20 sep 2026, 08:18 13.084 berichten
                              Afbeelding
                              vandaag rustdag even geen nieuws ik ga terug naar de bedstee want twee uur slapen is de weinig groetje
                                Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.