Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 212.909 keer gelezen Reageer
rebelle Startte dit onderwerp 19 jul 2014, 12:55 Damme 1.137 berichten
Je hoeft helemaal niet te gommen . Als je dus met dat laagmasker werkt kan je altijd verbeteren . En de laagmodus aanpassen kan ook heel verschillende en mooie resultaten geven.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    *Joy* 20 jul 2014, 10:17
    .

Afbeelding
    .
    Aaaa, ok rebelle.
    Hier heb ik zonder gom gewerkt.
    Ik had een vaste hand deze keer :roll:

Liefs :wink:
      Citeer
      rebelle Startte dit onderwerp 21 jul 2014, 11:25 Damme 1.137 berichten
      Afbeelding
      What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
        Citeer
        rebelle Startte dit onderwerp 22 jul 2014, 08:06 Damme 1.137 berichten
        Afbeelding
          Citeer
          rebelle Startte dit onderwerp 22 jul 2014, 10:04 Damme 1.137 berichten
          Afbeelding
            Citeer
            rebelle Startte dit onderwerp 22 jul 2014, 10:15 Damme 1.137 berichten
            Afbeelding

Foutje verbeterd ,ik was vergeten de gaatjes van het filmrolletje open te maken.
              Citeer
              rebelle Startte dit onderwerp 22 jul 2014, 15:48 Damme 1.137 berichten
              Afbeelding
                Citeer
                rebelle Startte dit onderwerp 22 jul 2014, 16:18 Damme 1.137 berichten
                Afbeelding
                  Citeer
                  *Joy* 22 jul 2014, 21:02
                  .
                  Wauw ....
                  Mooi zeg 8O

Zo'n resultaat heb ik nog niet hoor !!!
                  Knap.

Mooie avond :wink:

Ik ben mijn foto's aan het scheuren :roll: :lol:
                    Citeer
                    rebelle Startte dit onderwerp 23 jul 2014, 09:52 Damme 1.137 berichten
                    originelen
                    Afbeelding Afbeelding

resultaat , poepsimpel.
                    De handen kopieren boven de vlag .
                    De handen schalen op grote vlag .
                    En de laagmodus van de handen aanpassen korrel toevoegen . Afbeelding

Aangezien de kwaliteit van de foto handen niet zo goed was kon ik de handen niet zuiver selecteren of was teveel werk , dus heb ik het uitsluitend via de laagmodus gedaan .
                      Citeer
                      rebelle Startte dit onderwerp 23 jul 2014, 10:07 Damme 1.137 berichten
                      originelen
                      AfbeeldingAfbeelding

Bewerking ;
                      Handen op de vlag kopieren .
                      Aangezien de kwaliteit goed bleek heb ik de handen geselecteerd ;
                      -->Het wit geselecteerd met de kleurenselectie.

verwijderen zowel op de laag van de handen als op de bovenste laag van de vlag.
                      De bovenste laag van van de vlag krijgt laagmodus vermenigvuldigen;
                      De onderste laag van de vlag bewerk ik met gaussiaans vervagen 75 Afbeelding
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.