allee t is weer maandag se....we kunne weer aan de werkweek beginne....maar allee...ons emteeke heeft weer wa lekkers voorzien vandaag he....bloemkole met chipolata....eet ik heel graag se...met een goe bechamelsauske erbij...
ja emteeke...die braderie was naast de rue d aerschot...je weet wel...met de madammen in bikini....in de zoo heb ik heel den dag gekeken naar beesten in een kot....awel...daar was da madammen in een kot...hihi...
af en toe ga ik naar de rue de brabant met een vriendin...je kan daar goedkoop aan vanalles geraken he...en op een dag had ze haar zoontje van 5 jaar mee...we ware met den auto...en ik moest via de rue d aerschot om terug naar huis te rijden...natuurlijk zag da kind die madammen staan he....en ineens zei m tegen ons zo ..."mama die madammen staan hier allemaal in bikini, hoe komt da?"...t was diene dag just warm weer....wij maar gezegd dat die madammen het warm hadde en van t zonneke aant geniete ware.....hihi....
ik ben toch kerieus achter ons vivke zenne....ze zal wel van zich laten hore zeker
groetjes ann
my doggy is my baby