Maar ik krijg wel de indruk dat wij alleen maar het "good news" uit Oekraïnse kant te zien krijgen , plus nog wat oorlogspropaganda van Zelensky.
Ge moet die indruk niet krijgen, die moest je al hebben.

Dat is het doel van de propaganda, zie Frits zijn posting over het oostfront.
Ook niet vergeten dat elke prijsverhoging hier te wijten is aan de oorlog in Oekraïne en de W-Europese bevolking het stilaan beu begint te worden. M.a.w. ze krijgen wel het ‘goede nieuws’ te lezen maar de man in de straat merkt het niet aan zijn portemonnee, altijd goed nieuws maar geen vooruitgang of verbetering. Dat blijft niet duren.
Persoonlijk vind ik dat de Russen daar slimmer in zijn. Ook valt het mij op dat (veel) artikels of commentaren van ‘experten’, als het over de Russische toestand gaat, doorspekt zijn met woordjes als
‘als, misschien, waarschijnlijk, enz……’. Ze weten het in het Westen momenteel zelf niet en als zelfs hun miljoenen dollars, en er volgen er nog, aan wapentuig geen of weinig zoden aan de dijk brengen moet men zich toch vragen beginnen stellen tenzij er nog een andere agenda meespeelt.
Onlangs nog een interview gelezen van Lula in de Times en die man (is toch verd…..van linkse signatuur

) sprak voor mij toch wijze woorden over alle betrokken partijen, de VS, EU, Oekraïne en Rusland en inzonderheid over Zelensky die hem niet in dank werden afgenomen in het Westen.