Goed nieuws Eleanor is thuis, moet medicatie nemen, kinesist komt om slijmen los te kloppen
Was er erg aan toe.
Yorkske, daarom heb ik zoveel bewondering voor jou, jij maakt een vuist, ik wacht tot het beter gaat.
Michelly, moedig om zo vrijuit te schrijven, achter deze tekst zit veel verdriet. Steun vanuit je omgeving maakt voor jou het vechten waard.
Kijk nu en dan naar de koers, als ze in de bergen komen is de omgeving welke het meest me aantrekt.
Vraag me soms af hoe kunnen ze de renners in peloton erkennen.
Het is hun beroep, hoor ik jullie denken

Maar hou mijn hart vast wat hen onderweg nog te wachten staat.
Kleinzoon en Ineke zijn geweest, was weer fijn om hen te zien, bepaalde onderwerpen worden niet besproken, met respect naar hen.
Mijn tuintje is verdrietig, bloemen laten hun kopjes hangen ze zijn de regenbuien beu en ik ook .
Wij hebben veel musjes en meesjes in onze tuin, heb mezenbollen verdoken in appelboompje hangen, een lust en leven om te zien.
De rapporten van onze kindjes zijn super goed, moeilijke tiener heeft haar best gedaan om met goed resultaat op internaat te gaan.
Voor de rest niet veel te melden, dagelijkse kost waarvan ik hoop terug variatie erin te kunnen brengen.
Corry

ik tel alleen de zonnige dagen.