Computer - Software

Google.

Gestart door WillyV op 20 aug 2021, 15:46 44 berichten 3.420 keer gelezen Reageer
Sony 24 aug 2021, 11:13 Boom 5.239 berichten
WillyV,

Druk tegelijk op de toetsen Ctrl + Shift + A
Dan krijg je het tabblad Add-onsbeheren

Afbeelding

Klik op Extensies en volg de aanwijzingen voor Norton Safe Web.
In de opgeslagen aanmeldingen staat SeniorenNet niet vermeld in de
lijst op de afbeelding die je gepost hebt.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet
    Citeer
    WillyV Startte dit onderwerp 24 aug 2021, 12:14 2030 Antwerpen 645 berichten
    Sony,
    Wanneer ik doe wat je vraagt,krijg ik dit beeld :

Afbeelding

en

Afbeelding

Ik weet niet wat ik daar moet mee aanvangen,hoor.

WillyV
    Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
      Citeer
      WillyV Startte dit onderwerp 24 aug 2021, 14:49 2030 Antwerpen 645 berichten
      verhaegen,

Bedankt voor de tip : ik heb gevonden wat je bedoelt.Dank je.

mvg,
      WillyV
      Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
        Citeer
        WillyV Startte dit onderwerp 03 sep 2021, 14:23 2030 Antwerpen 645 berichten
        Beste leden,

Ik heb mijn Firefox-instellingen ( privacy & beveiliging ) als volgt aangepast :

Afbeelding
        en

Afbeelding
        Het resultaat :
        - Ik moet niet meer telkens opnieuw inloggen wanneer ik bvb. een Forum open.Ik blijf altijd ingelogd,totdat ikzelf uitlog.
        - Er zijn nog steeds sommige websites die bij openen vragen om hun Cookies te aanvaarden of an te passen.

P.S. : Na het veranderen van de Firefox-instelligen zijn plots enkele pictogrammen van uitzicht veranderd.

Afbeelding

Afbeelding

Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen?

mvg,
        WillyV
          Citeer
          verhaegen Support SeniorenNet 03 sep 2021, 14:44 kapellen 6.272 berichten
          gewoon verwijderen en een nieuwe maken
          dat is het simpelste
          naar het adres gaan welk ge wilt , dat adres vastklikken (links klik der vanvoor op en houd die klik vast ) en sleep het naar uw bureaublad
            Citeer
            WillyV Startte dit onderwerp 04 sep 2021, 14:28 2030 Antwerpen 645 berichten
            verhaegen,

Bij mij lukt dat niet hoor : adres aanmaken,links vastklikken ( selecteren ) en naar bureaublad slepen.Wat doe ik dan niet goed?

WillyV
              Citeer
              verhaegen Support SeniorenNet 04 sep 2021, 15:46 kapellen 6.272 berichten
              adresbalk
              der staat een slotje voor het adres
              een linkerklik der op en houd die klik vast
              sleep nu tot op uw bureaublad en laat het los
                Citeer
                WillyV Startte dit onderwerp 04 sep 2021, 17:27 2030 Antwerpen 645 berichten
                verhaegen,

Heb ik meerdere keren uitgevoerd.Het resultaat blijft hetzelfde :
                Afbeelding
                Sorry hoor,ik weet het ook niet meer.
                mvg,
                WillyV
                  Citeer
                  verhaegen Support SeniorenNet 04 sep 2021, 18:00 kapellen 6.272 berichten
                  laat dat pictogram eens staan op uw bureaublad
                  klik der eens rechts op en kies eigenschappen
                  klik dan op : ander pictogram
                  en kies der maar hetgeen ge wilt , en geef de naam die ge wilt
                  in die eigenschappen kunt ge de gewenste url(adres ) inplakken
                  ps
                  ge kunt zelf een pictogram maken en dat der voor nemen ook
                  https://nl.wikihow.com/Een-Windows-pictogram-maken
                    Citeer
                    Sony 05 sep 2021, 10:23 Boom 5.239 berichten
                    WillyV,

Open een tabblad met de gewenste site.
                    Selecteer het adres van die site.
                    Klik met de rechtermuisknop op het geselecteerde.
                    Klik op Kopiëren.
                    klik met de rechter muisknop op een lege plaats op het bureaublad.
                    Klik op Nieuw.
                    Klik op Snelkoppeling.
                    Klik met de rechtermuisknop in de invulkader.
                    Klik op Plakken.
                    Klik op Volgende.
                    Klik op Voltooien.

Sony
                    I Afbeelding SeniorenNet
                      Citeer
                      WillyV Startte dit onderwerp 12 sep 2021, 17:42 2030 Antwerpen 645 berichten
                      Sony,
                      Sorry dat ik zo laat reageer.Telenet heeft mijn TV-ontvangst zojuist overgeschakeld van analoog naar digitaal en er is van alles misgelopen.Ondertussen is alles O.K. nu en kan ik jouw suggestie eens uitproberen.In elk geval bedankt.

mvg,
                      WillyV
                        Citeer
                        WillyV Startte dit onderwerp 16 sep 2021, 17:05 2030 Antwerpen 645 berichten
                        Sony,

Hartelijk dank voor je hulp.Het werkt uitstekend.

mvg,
                        WillyV
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.