Maar waar zat dan toch die haat waarover jij het had? Of heb je dat verzonnen?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wat was er met die lichaamstaal? Heeft hij een vuist gebald richting de dame naast hem? Heeft hij de wijsvinger naar haar uitgestoken? Heeft hij met de vingers de 'wasknijper-op-de-neus' uitgebeeld bij het aanhoren van zijn gesprekspartner?
Een uitschuiver, hé?Kijk ook even naar het monkel lachen van de overige gesprekpartners, zij voelen aan dat het ware gelaat van NV-A naar boven komt. De opmerking van de Vlaams volksvertegenwoordiger met toch enige ervaring is voor de partij even schadelijk als de uitschuiver van de vers gekozen mevrouw Sneppe.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat was maar om te lachen, zeker?
Waar ik mij zorgen over maak is of in de (nabije) toekomst deze partij samen met 't Belang ook wil ingrijpen en bepalen wat "echte" Cultuur is.Je hebt het specifiek op de N-VA gemunt.
Tot wat ideologieën is staat zijn hebben we de afgelopen jaren gezien, zowat alles van uit de oudheid tot moderne kunst nu hebben de 'verlichte' IS'ers vernietigd omdat het hun niet aanstond.Westerse democratie en de islamideologie: fricties

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De raad van bestuur van de VRT heeft - gelukkig - niks te vertellen over de inhoud van de programma's.Het gesprek ging over de raad van bestuur van de openbare omroep,
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.