Goede morgen seizoentjes,
Och Oma C: dat is jammer. Ik denk dat ik weet wie Siddy is. Als ik het goed heb speelt ze ook op dat boerderijspel. Ik zal ze een berichtje sturen dan weet ik het zeker. Sterkte aan de familie van Gerda, die ik dan weer niet ken(de).
Rare droom gehad vannacht en tegen de morgen zette die droom zich verder. Was op z'n zachtst gezegd vreemd te noemen.
Ventje gaat vanmorgen effe naar de drankcentrale rijden omdat het toch morgen wisselen is want dat is nu P&T geworden. En zijn whisky's zijn 1 l flessen en stukken goedkoper dan online.
Gimly zit naast me en is aan het vogelspotten. Nu ze hier door die meeuwenpinnen niet op de daken kunnen ziet hij er meer. Hij wil ook eten. Maar zal maar een half zakje krijgen.
Er moet een pakje terug en daarvoor kan ik naar de buurtwinkel. Die poncho was toch ietsjes tè beige voor dat lang kleed.Het truitje past. Zal wel naar An terug moeten om een bandeau te halen want het is asymmetrisch dat truitje. Maar binnenkort zal ik toch langs Els moeten gaan om een ring die ik heb laten vergroten af te halen. Twee vliegen in een klap.
Maandag moet ventje met Tuutje naar de garage, nieuwe banden en velgen. En een klein onderhoud.
Dinsdag dokter voor mij en hij weer opruim. Terwijl hij ginder opruimt, doe ik het hier. De gang waar de waterverzachter staat is toe aan een grondige mopbeurt. Als de zon blijft schijnen kan ik het misschien vandaag doen.
Amai, Gimly is weer naar de zolder gaan miauwen aan de velux. Geen idee waarom.
Helena: Toch oppassen en zien dat ze veel drinkt. Zo ja, zou ik me niet te veel zorgen maken. Ze is mss gestresseerd. Beterschap aan jullie.
Fijne dag seizoentjes