Spelletjes

ZOEKTOCHT IN ONS LANDJE

Gestart door Stan* op 21 jan 2010, 16:59 1789 berichten 255.340 keer gelezen Reageer
chérie 11 jun 2014, 13:28 provincie antwerpen 24.566 berichten
'Paravang' Blankenberge
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
    Citeer
    chérie 12 jun 2014, 06:57 provincie antwerpen 24.566 berichten
    ik gok op AMSTERDAM (grachten)
      Citeer
      chérie 12 jun 2014, 12:58 provincie antwerpen 24.566 berichten
      (dan had er wel 'nederland' moeten bij staan hé)

en was het vorige, 'blankenberge' juist?

(we zouden moeten wachten met een nieuwe opgave tot de vorige is geverifieerd)
        Citeer
        Valentijn65 12 jun 2014, 14:38 Amsterdam 6.787 berichten
        niavlys schreef:Ik denk ook Amsterdam, indien het niet zo is dan gok ik op De Oude Gracht in Utrecht.
        Utrecht is het zeer waarschijnlijk niet. De grachten in Utrecht zijn 'n stuk smaller dan in A'dam.
        Ik denk de foto te kunnen analiseren;
        Het water met het varende bruine bootje is de Reguliersgracht, de Leidsegracht, óf de Leliegracht. Het water vóór de fraaie geveltjes is zeker de Prinsengracht.
          Citeer
          chérie 12 jun 2014, 19:59 provincie antwerpen 24.566 berichten
          dacht het wel..maar alleen als het in belgie is moet je niks erbij zetten, gaat het om een ander land, dan graag het land erboven bijzetten hé :lol:
            Citeer
            chérie 13 jun 2014, 21:13 provincie antwerpen 24.566 berichten
            INDERDAAD! Brugge

en Nijmegen, dat is de 'boterwaag'
              Citeer
              Valentijn65 13 jun 2014, 21:56 Amsterdam 6.787 berichten
              chérie schreef:INDERDAAD! Brugge

en Nijmegen, dat is de 'boterwaag'

Toch vind ik dat Carlein even op de oplossing moet wachten. Dat moeten wij allemaal.
                Citeer
                chérie 14 jun 2014, 06:47 provincie antwerpen 24.566 berichten
                ja dat wou ik ook zeggen, en als je een foto plaatst uit Belgie, zet je 'niets'
                is het van een ander land zet je dat land erbij, niet de stad of streek, dat moeten wij zelf ZOEKEN :lol: ANDERS IS HET WEL HEEL MAKKELIJK
                  Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.