Waar hoort dit nu eigenlijk thuis? Bij 'Columns en Kolder' of bij 'Psychische Aandoeningen' ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Waar hoort dit nu eigenlijk thuis? Bij 'Columns en Kolder' of bij 'Psychische Aandoeningen' ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Jaja, we weten nu al stilaan allemaal wie hier 'de' slimste is, en de grootste eigenwaan heeft.
Reactie? Die kan je hierboven lezen.
Laatst gewijzigd door Fazal op 19 jul 2021, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Uw leescapaciteiten beperken zich blijkbaar tot één alinea.
't is allemaal sarcasme Fazal, W.Puntje meent dat niet echt ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Helaas , mensen vluchten in de ambtenarij of in de politiek omdat ze door gebrek aan competentie het in de privé niet halen ( bvb. onze Vlaamse minister president ). De argumenten van dergelijke mensen is hierdoor uiteraard ook steeds ondermaats - met lak aan inzicht, kennis , kunde , .....
Begin daar alvast maar mee ...Fred1950 schreef: ↑20 jul 2021, 15:25Helaas , mensen vluchten in de ambtenarij of in de politiek omdat ze door gebrek aan competentie het in de privé niet halen ( bvb. onze Vlaamse minister president ).
De argumenten van dergelijke mensen is hierdoor uiteraard ook steeds ondermaats - met lak aan inzicht, kennis , kunde , .....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Jawel Fred, en of je het gelooft of niet, voor u ook. Daarom gebruikte ik ook de afkorting "o.m."
Goed zo !Fazal schreef: ↑20 jul 2021, 19:17....
Ik vind het alleen een beetje spijtig dat jullie beiden communiceren met TE weinig respect voor elkaar.
Er zitten teveel beledigingen in. En van mensen zoals jullie beiden, verwacht ik dat niet.
Maar goed, ik ben het langzamerhand wel ergens gewoon aan het worden hoor.![]()
Als je iemand aanwrijft dat hij een gebrek aan kennis heeft, terwijl je tegelijk bewijst dat je je eigen taal niet eens beheerst, dan weet ik wel wie de vernederingen over zich afroept.De argumenten van dergelijke mensen is hierdoor uiteraard ook steeds ondermaats - met lak aan inzicht, kennis , kunde , .....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.