Goedemorgen Seizoentjes,
De vakantie is begonnen, alleszins voor velen toch en al zeker voor de kindjes/ kinderen. En het zonnetje schijnt.
Oma-C en Anjelier, dankjewel voor de complimentjes, ik bloos ervan.
Oma-C, slasoep, dat eet ik graag. De enigste soep die ik wat minder lekker vind, is pompoensoep, dat smaakt zo zoeterig vind ik. En een gewone bouillon, dat vind ik ook maar niets. Heb graag een ( dikke) soep zodat je iets binnen hebt als je dat eet. Lief van jouw zoon dat te brengen.
Anjelier, gisteren genoten van de Ukjes op het schoolfeestje. Niet te geloven dat Ukkepuk al naar het eerste studiejaar gaat, het lijkt wel gisteren dat je trots schreef dat je oma was geworden van een kleinzoontje. Ook baby D, gaat naar het eerste studiejaar, maar dat had ik reeds gezegd, geloof ik.
HVT, bedankt voor de wensen voor manlief, late wensen zijn ook wensen, nietwaar ?
MJ en Wilde eend, alles oké met jullie ?
Muddy Maddy, heb jij nu al een tankini of een bikini op de kop kunnen tikken ? Ik draag liever een badpak dan een bikini, een gevoerd badpak dan nog. Ben in een bikini onzeker van mijn figuur.
Boven is alles al gedaan en de eerste van de 3 wasmachines zit in, nog 2 kleine te gaan.
Ga nu mijn cappuccino met magere melk opdrinken en dan start ik opnieuw. Manlief is werken in Mechelen en is heel vroeg vertrokken, vroeg hoe laat ik ongeveer gedaan had met de poets en de was en dat is tegen 15:30H, want zou ook nog graag als er 1 verdieping volledig gedweild is, even wat rusten.
Dus gaat hij ook rond dat uur stoppen.
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Ik wens iedereen zonder uitzondering een mooie dag. Liefs en een dikke knuffel voor allen.