Goede morgen seizoentjes,
Er kwam dringend gemiauw van beneden, dus maar opgestaan.
gisterenavond kreeg ventje een messenger bericht van onze nederlandse vriendin Suus.
Hans, haar man is binnenkort jarig en omdat Hans van het type: Doe nou een beetje normaal, is, houdt hij niet van verjaardagen. omdat hij zich hier zo goed geamuseeerd heeft ( en zij ook) gaan we nu in het weekend van 5 & 6 Oktober Hans verrassen. we verblijven in een hotelletje op 10 min. van hen en buurman V. komt voor Gimly zorgen. ik moet dus vandaag een kaartje maken dat maandag zeker via postpunt naar nederland moet. ik moet zeggen ik was blij verrast met dat voorstel. Ze hebben 2 nieuwe katertjes in huis en dus dacht ik dat Suus met hen & haar massage praktijk ook geen tijd meer zou hebben. Dus gaan wij voor het eerst in 15 jaar een weekendje weg. Naar Domburg.
vandaag eten we chinees en morgen pulled pork op broodjes.
Garnaalkroketten waren lekker maar 3 is te veel. mijn arme maag heeft afgezien. Had er beter maar 4 uitgehaald. dat weten we dan voor de volgende keer.
had nochthans primperan genomen.
nadat moeder gebeld heeft op zoek naar een broche bij veritas en kijken voor strech beugelloze bh's. ze zouden volgens de online folder in reclame staan. kan ik dan nog kijken of ze dingen hebben om kaartjes mee te maken. moet ook een ontbrekende strip bestellen bij de boekhandel.
Gimly is nog eens naar buiten.
Gisteren naar de pedicure geweest, toen ik thuiskwam was ventje er juist ook. Tinneke was vreselijk veel in retard. ( klant te laat gekomen) en natuurlijk was madam d'r gsm vergeten anders had ik spelletjes kunnen doen. het zonnehuis gaat een weekje in verlof eind van de maand. ze gaat naar Kos.
Gisteren de laatste dvd van Forever bekeken. de volgende is under the dome. zijn daar bezig in seizoen 1 en er zijn er 3.
Anjelier: wij laten het vet van een pan met kokend water doorstromen tot die zo goed als vetvrij is. dan doen we de afwas. mijn moeder doet keukenrol in haar pan. Hoop dat het wat beter gaat met je moeder.
Nu is Gimly binnengekomen. heb geen idee wat hij gaat doen. hij heeft alles. korrels, vleesje...
Gisteren heeft hij nog gespeeld met zijn snuffelzakjes. en 'morgens tijdens zijn dutje een grote snurk gedaan met bewegend pootjes en snorharen. hij was aan het dromen.
Toen ventje thuis was, was Gimly niet al te wel gezind. hij keek echt boos naar ventje.
's morgens zit die meestal met smekende ogen naar mij te staren. nu is hij onder de kast gekropen. moet daar iets liggen. wss een verdwenen snuffelzakje of een muis.
ventje had lak voor tuutje besteld bij wish. grote foto, klein flesje.
ik heb ook de "leaf of Loriën " besteld. en wat make -up. aangezien ik me zelden opmaak of het is al we met moeder gaan eten, is die 2 euro voor smeerbare oogschaduw niet veel. met poeder zie je er een half uur al weer niets van.
volgende week is het al weer heel druk. doktersafspraak dinsdag, donderdagmiddag een nieuwe hulp...
ik ga nog een kopje koffie zetten. dan de spelletjes tegen dat de telefoon gaat.
Fijne dag seizoentjes allen!