Goedemorgen Seizoentjes,
Gisteren ben ik er niet geraakt wegens drukte. Moest in de voormiddag bij de pneumologe zijn en had daar lang moeten wachten. Moet nieuwe en sterkere medicatie nemen voor mijn longen, de moet goedgekeurd worden door de arts van het ziekenfonds. Dat is dan een jaar geldig. Moet bij een 6 maanden terug en dan wordt er weer een scan en een RX genomen. Was dus pas rond 13.00H terug. Ben dan begonnen aan de bovenverdieping, bed afhalen zodat ik nieuwe dekbedden kon leggen en boven dan alles afgeveegd en gedweild + de strijk van de oude dekbedden gedaan en het badlinnen opgeplooid en dan heb ik ' s avonds eindelijk de kaartjes afgewerkt nadat ik met Matice een klein eindje was gaan wandelen. Die gaan vandaag op de Post. Moet er naar toe met de fiets, want heb geen buitenlandse postzegels meer.
Anjelier, Matice is gewoon gek op jouw speeltje. Is echt iets voor hem, want hij speelt enorm veel en het liefst met speelgoedbeesten. En een ezel had hij nog niet. Loopt er echt veel mee rond, grappig om zien. Begint ook woordjes te kennen, als je zegt ; waar is het draakje, dan gaat hij dat halen en ook het woordje ezel kent hij al. Jij bent 1000 keer bedankt.
MJ, jij ook1000 keer hartelijk bedankt, dank je wel ook voor de mooie letters M, komt in zijn dagboek.
Jij zet de kerstboom dan aan zee. Het zal jullie goed doen, verandering van lucht. Jij bent ook naar de pedicure geweest. Ik doe het om de 3 weken, heb heeeeeel moeilijke nagels. Probeer een momentje rust te vinden in deze drukke week.
HVT, mijn muts en handschoenen en sjaal om Matice uit te laten zijn ook assorti. Alles in fuchsia net als mijn jasje. Maar ze zijn wel niet zelf gebreid, dat is niet bepaald een talent dat ik heb. En jouw kerstboom staat ook.
En truien zijn inderdaad erg duur als je kwaliteit wilt.
Muddy Maddy, andere en betere medicatie gekregen. Toch oppassen met jouw lever hoor, het zou ons wel wat schelen. Goed geslapen deze nacht. En jij hebt veel geloop naar dokters, kaarsjes branden
Oma-C, jouw kaartje was volledig intact hoor en weeral zo'n juweeltje, net als de kaarten van hen die ze ook zelf maken. Ook aan het breien, dat is echt hip. Ik vind wel dat zelf gebreide kleding warmer is dan gekochte.
En het is hier precies pedicure week, ook jij loopt op wolkjes.
Zwanenmeer, heb al meesbollen in de tuin gehangen en water gezet.
Moet dus vandaag enkel naar de Post. Licht HH doen en me focussen op de grote was en deze avond dito strijk.
Morgen naar kine en naar de kapper.
We moeten Matice eens wegen om zijn grammen voeding terug opnieuw af te wegen, denk dat hij ondertussen iets meer mag hebben dan zijn 200 gram nu.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een aangename donderdag en stuur jullie heel veel liefs en een knuffel voor wie hem nodig heeft.