Heeft dat te maken met de compositie van de foto, Rebelle?rebelle schreef:Dezelfde foto uitgesneden met de regel der vijfden .
gimp bewerkingen Rebelle
Ja bij het uitsnijden kan je regels toepassen ; De regel der derden ; vijfden , diagonalen enz .
Hier zijn de lijnen toegepast op de ogen en de neus .
Hier zijn de lijnen toegepast op de ogen en de neus .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
De regel der derden en de gulden snede, daarover had ik al gehoord.
Maar nog niet over de regel der vijfden.
Ik had wel een vermoeden dat dit dan ook met de compositie te maken had.
Bedankt voor de uitleg, Rebelle.
Maar nog niet over de regel der vijfden.
Ik had wel een vermoeden dat dit dan ook met de compositie te maken had.
Bedankt voor de uitleg, Rebelle.

What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Ik was nog vergeten de neuzen en de tong uit de rodilius te halen, de ogen waren er al uit en de kleur ervan aangepast .
Mooi gedaan rebelle,
Geniet van je knuffelsessie morgen.
Slaap wel,
Geniet van je knuffelsessie morgen.
Slaap wel,

nog een fijne avond
Rebelle
.
Mooi rebelle,
Eveneens een fijne avond.
Mooi rebelle,
Eveneens een fijne avond.

Dankjewel Joy ;
Ik wens je nog een fijne dag
Rebelle
Mooi gedaan, rebelle.
Persoonlijk vind ik dit plaatje het mooist.
Het komt "zachter" over, de randen van de handen zijn minder scherp.
Mooie dinsdag verder.
Persoonlijk vind ik dit plaatje het mooist.
Het komt "zachter" over, de randen van de handen zijn minder scherp.
Mooie dinsdag verder.
Ik heb die eerste nog even bijgewerkt .

.
Een héle mooie bewerking rebelle.
Betekenis vol.
Groetje,
Een héle mooie bewerking rebelle.
Betekenis vol.
Groetje,

Ik heb het ook geprobeerd maar is niet goed gelukt ; er scheelt iets maar ik weet nog niet goed wat .
Hopelijk krijgen we een zonnige dag vandaag .
Ik heb gisteren eventjes mijn gimp map op mijn pc geordend . t'was echt wel nodig .
Schrijf gerust een antwoord
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.