Seniorennet Café

In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:36 7191 berichten 655.160 keer gelezen Reageer
Koffie 03 okt 2026, 17:56 145 berichten
Koffie schreef: ↑
03 okt 2026, 16:54
Goedemiddag,
Jadi druk met van alles kan gebeuren.
Inge gefeliciteerd met je schoonouders best lang getrouwd.
Ann-marie mooie foto van de paddenstoel.
Zonnebloemetje nog niet gezien hier is ook wel even wennen.
Lekker een poosje gefietst is heerlijk weer.
Afbeelding
Inge jullie gaan dus verhuizen om de buurman te gek voor woorden dat er zelfs een camera op jullie huis is gericht kan je daar geen klacht over sturen bij de gemeente en ook van dat hout.

Fijne avond allemaal.
    Citeer
    zonnebloemetje 03 okt 2026, 19:02 Brugge die schone 6.269 berichten
    een goeie avond al bijna weer iedereen

onze zaterdag is voorbij gevlogen en ik kom eigenlijk nog tijd tekort vandaag
    maar soit nu nog een kleinigheid doen en dan is het genoeg voor vandaag
    en de avond is ook alweer aan 't komen en tis nog geen 19u

koffie , wat een mooie zwam en ik zie graag zwammen en die kunnen de raarste vormen aannemen en ook verschillende kleuren vind ik mooi
    en groot gelijk dat je van een fietstochtje genoten hebt

Inge hopelijk vinden jullie vlug iets anders om te wonen , want met buren moet je geluk hebben en sommige mensen zijn tegenwoordig zooooo egoïstisch en ze houden geen rekening met hun buren , dus op naar betere buren voor jullie

jadi oeps zooo druk bij jou , hopelijk toch alles goed hé met jou , en ben je al weer wat beter nu ????

Anne-marie , wauw mooie foto hoor , prachtig is dat

rapuzel , ik vind het ook nog warm voor de tijd van 't jaar , maar halverwege volgende week zal het gevoelig kouder worden met normale temperaturen

Adam ai dat zullen kosten worden bij jou , maar ja niks aan te doen hé

Bekske hopelijk alles goed bij jou

marietteke halloooo

en nu rap verder doen

voor iedereen nog een gezellige zaterdagavond

Afbeelding
    Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
      Citeer
      mama-inge 03 okt 2026, 22:00 3.421 berichten
      Fijne avond
      Weer thuis
      Er waren meer mensen uitgenodigd dan we verwacht hadden, was gezellig, maar ook behoorlijk vermoeiend

Zonnebloemetje, huis hebben we al toegewezen gekregen, ze hebben ons met voorrang een andere woning toegewezen
      Is een dorp verderop, maar voor de kinderen niet verder fietsen naar hun school
      Dat was ook wel 1 van onze eisen, dat ze op hun eigen school konden blijven

Wat betreft die camera's, we hebben bij verschillende instanties meldingen/ klachten neer gelegd
      Hij wordt erop aan gesproken en verder doen ze er niets aan.
      En hij heeft compleet maling aan wat er gezegd word en gaat gewoon door
        Citeer
        Bekske 04 okt 2026, 09:56 13.164 berichten
        Afbeelding
        geniet van deze mooie dag alhoewel het s morgens en s avonds frisjes is maar we mogen niet klagen .Ondanks de grond kurkdroog is het is poeder hier toch .groetje
          Citeer
          zonnebloemetje 04 okt 2026, 11:34 Brugge die schone 6.269 berichten
          een late goeie zondagmorgen iedereen

efkes in de rapte want de tijd vliegt snel voorbij in de voormiddag
          het is zonnig met nu 17° en droog , en na de middag zal ik alweer hoognodig efkes in mijn zetel moeten om te rusten want ik voel het alweer goed
          maar soit tis zondag en alles mag en niks moet

Inge wat goed dat jullie al een huis zijn toegewezen
          en groot gelijk dat je daar niet blijft naast zo'n bullebak van een gebuur
          hopelijk kunnen jullie rap verhuizen zodat jullie innerlijke rust weerkeert , want das ook belangrijk

Bekske met de winter voor de deur zal het nog wel genoeg regenen zeker , allé dat hoop ik toch want alles heeft water nodig

voor alle leutertjes nog een gezellige zondag verder en geniet er van , want dat zullen wij ook doen

tot later

Afbeelding
            Citeer
            Koffie 04 okt 2026, 13:00 145 berichten
            Goedemiddag,
            Op deze zondag middag.
            Bekske een fijne dag met je hondjes.
            Zonnebloemetje ja de tijd vliegt als je bezig ben en ja vandaag dierendag en soms krijgen ze dan iets lekkers.
            Jadi gaat het nu wat beter met je en vast aan de klets of een puzzel maken.
            Dat doet Anne-marie hier ook wel eens wel met veel stukjes.
            Het is hier een aardige dag en op zondag meestal een rustig dagje is ook wel lekker maar bewegen doen we wel elke dag op je kont blijven zitten is niet goed wordt alles stijf.

Fijne zondag allemaal.

Afbeelding
              Citeer
              Koffie 04 okt 2026, 18:42 145 berichten
              Adam2 schreef: ↑
              04 okt 2026, 16:20
              04 okt 2026, 13:00
              Elke dag maak ik een puzzel op de site van Annemarie.
              Een erg leuk en nuttig tijdverdrijf.
              https://www.jigidi.com/user/anne_marie/
              Allen nog een goede zondag.
              Adam2 schreef: ↑
              04 okt 2026, 16:20
              04 okt 2026, 13:00
              Elke dag maak ik een puzzel op de site van Annemarie.
              Een erg leuk en nuttig tijdverdrijf.
              https://www.jigidi.com/user/anne_marie/
              Allen nog een goede zondag.
                Citeer
                mama-inge 04 okt 2026, 19:23 3.421 berichten
                Fijne avond
                Vanmorgen druk met de was, spul is bijna allemaal buiten droog geworden en ligt weer schoon en fris in de kasten
                Vanmiddag met jongste zoon op de fiets naar ons nieuwe huis geweest, klein half uurtje fietsen
                Man was met oudste zoon en de honden met de auto die kantoor gereden en we hzijn daar de honden gaan wandelen
                Net de was opgeruimd en de laatste was in de droger gegooid
                Zo nog een broodje smeren en dan duik ik mijn bed in
                  Citeer
                  jadi 05 okt 2026, 08:46 de boterstad 8.667 berichten

Afbeelding
                  Helaba daar , ik ben hier met de koffie ! ! ! :lol:
                  Geniet er van
                  Goede morgen deze morgen
                  De zon wordt stilaan wakker , er is weer een mooie dag op komst
                  Het is hier de laatste tijd niet rustig ten huize
                  Gisteren nog onverwachts bezoek . Van ex buurvrouw met een buurtkind mee
                  Het was een heel druk kind. Ik ondervond dat ik er moeilijk tegen kan.
                  Salonzetel stond waar de eetplaats tafel staat .. Hopelijk was het eenmalig
                  dat het kind mee was .. Ze had compassie er mee , en nu geraakt ze er niet meer
                  van af . .tjah . .Mijn arme buren onderaan , die gewoon zijn van de rust en de stilte.
                  Straks naar de markt met een schoolvriendin . En wie weet wat er nog ons te wachten
                  staat ..
                  Sorry dat ik niemand beantwoord , maar telkens ik hier langs wil komen, kom er
                  onverwachts iets tussen
                  Fijne zonnige dag iedereen, geniet van de dag en het moment
                  toedeloe
                  menu: is ook voor mij een verrassing .
                  't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
                  Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
                    Citeer
                    rapuzel 05 okt 2026, 20:17 Het zalige Limburg 23 berichten
                    Hallo hallo, vinden ze hier de weg niet meer met alle omleidingen? :P :P :P
                    Alles gaat nu goed vind ik, na wat zoekwerk en wat aanpassingen die gedaan werden.
                    "Streef er niet naar om een succes te zijn, maar eerder om van waarde te zijn."
                    - Albert Einstein
                      Citeer
                      zonnebloemetje Gisteren, 09:02 Brugge die schone 6.269 berichten
                      een goeie mistige dinsdagmorgen iedereen

hier in Brugge 15° en mist , maar das de charme van de herfst hé
                      onze poetshulp is hier bezig en dus zal het weer proper zijn
                      gisteren in de namiddag bezoek gehad en gezellig koffieklets gehouden
                      en deze namiddag hebben we nog een afspraak bij de pedicure voor onze voetjes
                      hopelijk val ik daar niet in slaap want ik ben al van 6u op omdat ik krampen had en niet weer in bed kon , maar we krijgen daar altijd een koffie en dat kan smaken hé

voor iedereen nog een aangename dinsdag verder
                      en tot later

Afbeelding
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.