Volgens ons verstand kan er niets bestaan, toch bestaat dit alles. Paradox?
ASUS 3gigabyte Win7
Waar komen we vandaan? Wie zijn we? Waar gaan we naartoe?
ASUS 3gigabyte Win7
Waar komen we vandaan? Wie zijn we? Waar gaan we naartoe?
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Ge moet oppassen dat je er niet teveel van gaat begrijpen want ge gaat dezelfde weg op als dat boerke die elke dag op het wc zijn kont afveegde met krantenpapier.Ze zijn met dat boerke naar de psychiater moeten gaan want zijn kont werd slimmer dan zijne kop.kotje schreef:Bedankt voor JOUW mening.
Ik geef veel reacties daarin hebt ge gelijk. Ik vind niet anders dan bewijzen voor mijn mening en wil ze dan delen.IS ER ECHT NIEMAND DIE KAN ZEGGEN WAAROM IK ONGELIJK HEB?
kotje schreef:In ons heelal zijn er 26 parameters (elementaire deeltjes),die precies de juiste waarde moeten hebben opdat wij,die trachten de natuur te doorgronden, zouden hebben kunnen evolueren.
Ik neem als voorbeeld de gravitatie. Als die b.v .een beetje groter zou zijn dan zou de zon al lang verdwenen zijn vooraleer we zouden kunnen evolueren. Ook zou er in het heelal geen leven mogelijk zijn.
Als we de hypothese aanvaarden dat het doel van de natuur is zichzelf begrijpen dan volgt daar automatisch uit dat de natuur de 26 parameters de juiste waarde zal geven.
Dat er een intelligent design of God is sluit ik uit met de reden: vanwaar komt die God enz..
Als ik het goed begrijp, redeneert ge dan dat er slechts één heelal is (het onze) en dat dat zelfregulerend werkt.kotje schreef: Als we de hypothese aanvaarden dat het doel van de natuur is zichzelf begrijpen dan volgt daar automatisch uit dat de natuur de 26 parameters de juiste waarde zal geven.
Die superieure mens moet op dit aardse bolleken al opboksen tegen allerlei virussen annex bacteriën, die wegens hun summiere samenstelling veel vlotter op gewijzigde omstandigheden kunnen reageren.kotje schreef:@Silver Wolf
Ik meen dat ge de toekomst van de mens te pessimistisch ziet.
Binnen 50,100 jaar zie ik de mens de melkweg verkennen (warp speed) en dan is het heelal aan de beurt.
Voor mij is de mens niet op de aarde geevolueer om te verdwijnen maar om te trachten de natuur te begrijpen.De wetenschap en techniiek(survival of the fittest) zal ons de weg wijzen.
Beter: Maar daarbij vergeleken is een uitstapje doorheen de Melkweg vandaagheel andere koek.Maar daarbij vergeleken is een uitstapje doorheen de melkweg heel andere koek.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.