Mag ik dat beschouwen als een neerbuigende houding tegenover andere mensen? Het tekent je persoonlijkheid.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Mr. Hyde ( SOF) laadt nog steeds aan minder dan 5 Euro/100km ( aan het stopcontact ) , betaalt al acht jaar geen rijtaks , en heeft een goedkopere verzekering bij Ethias omdat het een elektrische is.
Vergeet dat maar........
Je schrijft wel degelijk "huidige tarieven" , maar als in de toekomst de prijs terug zou dalen of men in de netbeheerderskosten zouden snoeien , dan zal je bij de volgende afrekening geen 70 cent/kWh betaald hebben. Mijn volgende afrekening krijg ik bvb. pas in mei 2023 , en tegen dan kan er al veel gebeurd zijn.Charlie Maru schreef: ↑05 okt 2022, 20:55Vergeet dat maar........
Aan de huidige tarieven van gemiddeld 70cent/kWh kost je dat 10 €uro voor 15 kWh.....
De prijs van de nieuwste Kangoo is precies dezelfde als de prijs van 8 jaar geleden , nl. 33.000 Euro incl. BTW. De prijs is dus gedaald als je dat met de index van 8 jaar geleden vergelijkt , en je kan er een pak verder mee rijden ( + mogelijkheid tot snelladen , wat 8 jaar geleden niet kon ).Fred1950 schreef: ↑05 okt 2022, 13:00En hierzie , de nieuwste Kangoo versie
https://professionals.renault.be/elektr ... ctric.html
Het blijft wel een spuuglelijke camionette.Fred1950 schreef: ↑05 okt 2022, 21:30De prijs van de nieuwste Kangoo is precies dezelfde als de prijs van 8 jaar geleden , nl. 33.000 Euro incl. BTW. De prijs is dus gedaald als je dat met de index van 8 jaar geleden vergelijkt , en je kan er een pak verder mee rijden ( + mogelijkheid tot snelladen , wat 8 jaar geleden niet kon ).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.