Ik zou toch maar attentie pakken, hoor . Volgens Vandamme ( viruloog ) in het HLN vandaag , zou covid 19 , die nu rondwaart , meer problemen geven als het griep virus .
werewoef
werewoef
AMEN en AUM
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zou het kunnen dat dit deels te verklaren is door de uitgestelde geneeskundige onderzoeken tijdens de coronaperiode? Laattijdig behandelde hart- en vaatziekten, kankers, ... kunnen nog jarenlang de cijfers beïnvloeden.Wil. schreef: ↑01 nov 2023, 22:37Na de oversterfte t.g.v. corona zou je verwachten dat er vervolgens een jaar komt met onder-sterfte aangezien heel wat zwakkere mensen door covid zijn overleden en de sterkeren langer in leven blijven.
De feiten spreken dit tegen. In heel wat ontwikkelde landen met hoge vaccinatiegraad blijkt dat we in 2023 hoge excess-deaths moeten noteren. Het betreft hier een vergelijking tussen alle sterfgevallen van '23 en dit vergeleken met een langjarig gemiddelde: Ierland heeft 20% meer doden dan 'normaal' en Australië bijna 17%. Toch is dat geen nieuws.![]()
Welke factor zou een zodanige invloed kunnen hebben?
Wil. schreef: ↑25 okt 2022, 13:47Dat spoort verdient de nodige aandacht..._Jos_ schreef: ↑25 okt 2022, 12:29Frits zou hier wel eens de nagel op de kop kunnen slaan..frits1955 schreef: ↑25 okt 2022, 12:12En als we de oversterfte niet alleen linken aan de extreme hitte - in quasi heel Europa- maar ook aan de uitgestelde geneeskundige onderzoeken tijdens de coronaperiode. Mensen die zelf die onderzoeken uitstelden of omdat er in ziekenhuizen geen ruimte voor was. Hoeveel kanker- en hartproblemen werden op die manier NIET ontdekt en resulteren nu in oversterfte?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Er is geen betere verklaring en zal er ook nooit komen. Tenzij die verklaring een hoop leugens bevat
_Jos_ schreef: ↑03 nov 2023, 09:55Zou het kunnen dat dit deels te verklaren is door de uitgestelde geneeskundige onderzoeken tijdens de coronaperiode? Laattijdig behandelde hart- en vaatziekten, kankers, ... kunnen nog jarenlang de cijfers beïnvloeden.Wil. schreef: ↑01 nov 2023, 22:37Na de oversterfte t.g.v. corona zou je verwachten dat er vervolgens een jaar komt met onder-sterfte aangezien heel wat zwakkere mensen door covid zijn overleden en de sterkeren langer in leven blijven.
De feiten spreken dit tegen. In heel wat ontwikkelde landen met hoge vaccinatiegraad blijkt dat we in 2023 hoge excess-deaths moeten noteren. Het betreft hier een vergelijking tussen alle sterfgevallen van '23 en dit vergeleken met een langjarig gemiddelde: Ierland heeft 20% meer doden dan 'normaal' en Australië bijna 17%. Toch is dat geen nieuws.![]()
Welke factor zou een zodanige invloed kunnen hebben?
Dit werd eerder al aangehaald in deze discussie.
Het overgrote deel van de gestorven burger betreft burgers die voor corona geen hartklachten noch kanker hadden. Dit zijn allemaal nieuwe patiënten, allemaal na toediening van de gifspuit. Extreem veel hartklachten en veel kankerpatiënten bijgekomen waarvan een groot deel ondertussen gestorven is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Daarom zou de medische wetenschappers ons toch moeten kunnen uitleggen waarom deze groep mensen doodgaat van een vaccin en gene groep gewoon hun (vaccin)-beschermde leven voortzetten ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hierover is in de voorbije jaren in deze topic al veelvuldig geschreven geweest door anderen en mijzelf.
De logica van een onwetendeSummarized : Iemand die sterft door het vaccin ( wat nooit bewezen is geweest ) ging beslist ook gestorven zijn na een besmetting door het virus.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.