Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
astra


Geregistreerd op: 5-10-2003
Woonplaats: Vlaams Brabant

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Do 07 Dec 2017, 16:01  Onderwerp: Dreamweaver
Hallo,

Ik weet niet of mijn vraag hier op zijn plaats is want heeft te maken met software waarmee mijn website gemaakt is.

Ik heb nl. een probleem met mijn programma Dreamweaver.
Dit is een oudere versie CS3.
Toen ik het deze week opende om een nieuwe pps op mijn website te zetten, kreeg ik het bericht dat Dreamweaver terug moest geactiveerd worden. Toch eigenaardig want heb het programma gekocht en altijd zonder problemen gebruikt. Tot nu dus.
Heb gebeld naar Adobe maar kreeg te horen dat ze niet meer telefonisch activeren, dat dit moest gebeuren via Internet.
Verschillende keren geprobeerd via Internet maar gaat niet.
Programma verwijderd en terug geïnstalleerd. Helaas, terug het venster met "het programma moet opnieuw geactiveerd worden".
Op de site van Adobe gezocht maar niks gevonden. Ook niet op het forum.
Dan heb ik maar de probeer versie gedownload (Dreamweaver CC) om toch maar mijn pps te kunnen plaatsen. Geldig gedurende 30 dagen. 

Graag zou ik weer mijn oude versie kunnen gebruiken want 24,19 Euro/maand voor CC is toch wat te veel van het goede.

Is er hier iemand die hetzelfde probleem heeft en een oplossing gevonden heeft?

Met veel dank bij voorbaat.
Astra
coderunner


Geregistreerd op: 27-3-2006
Woonplaats: Aubauke - Aentwaerepe

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 07 Dec 2017, 18:57 
astra ... ik vrees ervoor daar Adobe al lang gestopt is met de support van Dreamweaver CS3    

   

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
astra


Geregistreerd op: 5-10-2003
Woonplaats: Vlaams Brabant

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Do 07 Dec 2017, 19:45 
Hallo Coderunner

Tijdje geleden hé Smile

Een uurtje geleden heb ik een lifechat gehad met één van de medewerkers van Adobe.
Het probleem uitgelegd en een link gekregen waar ik een nieuw serial number kon downloaden en ook het programma Dreamweaver CS3 want las dat ik dat moest installeren om het serial number te kunnen invoeren.
Ik mocht mijn CD met Dreamweaver CS3 dus niet meer gebruiken.

Alle instructies gevolgd. Tijdens installatie van het gedownloade programma kreeg ik echter niet de gelegenheid om het nieuwe S/Nr. in te voeren maar kreeg direct terug het scherm met "u moet dit product opnieuw activeren om te kunnen gebruiken"... en zat dus weer met hetzelfde probleem  Sad
Het heeft dus niks uitgehaald.

Ik heb geen zin meer om via de lifechat terug het probleem aan te kaarten want voel wel dat men pusht om de laatste versie te installeren. 

Weet jij van een goed alternatief? Ik heb echt geen zin om maandelijks 24,19 Euro te betalen. Daarbij is het totaal anders dan mijn oude vertrouwde versie waarmee ik zo lang gewerkt heb. Men maakt het precies alsmaar ingewikkelder...en ik word ook een dagje ouder hé  Laughing  

Groetjes,
Astra
coderunner


Geregistreerd op: 27-3-2006
Woonplaats: Aubauke - Aentwaerepe

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 07 Dec 2017, 20:43 
Beste astra,

Al eens geprobeerd om Adobe Dreamweaver CS3 volledig te un-installen met volgende clean tool van Adobe zelf?
-> Hier download pagina  CS3Clean  <-
En dan de via de chat verkregen Dreamweaver CS3 met serial terug te installleren ...

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
astra


Geregistreerd op: 5-10-2003
Woonplaats: Vlaams Brabant

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Do 07 Dec 2017, 21:36 
Helaas Coderunner, nog altijd zelfde resultaat.
Heel raar, maar kreeg in het Dos scherm te zien dat CS3Clean niet geïnstalleerd is.
Nochtans  heb ik dat wel gedaan.

Hieronder de bestanden:
 

 

Nogmaals CS3 verwijderd, dan CS3Clean.exe geklikt met als resultaat dat het niet geïnstalleerd is.
Ook de andere exe bestanden geprobeerd.
 

 
Terug CS3 geïnstalleerd, CS3Clean.exe met zelfde resultaat als hierboven.
CS3 gestart: "u moet dit product opnieuw activeren.." Evil or Very Mad

Heb ook het register al verscheidene keren laten opkuisen door CCleaner (laatste versie).
En nu ben ik ten einde raad, denk niet dat het nog zal lukken.
Heel spijtig, maar zal mijn website niet meer kunnen bijwerken en deze zal dan ook begin dit jaar verdwijnen want heeft geen zin om mijn provider nog te betalen voor de webruimte.

Toch heel erg bedankt voor je hulp Coderunner!

Groetjes,
Astra
astra


Geregistreerd op: 5-10-2003
Woonplaats: Vlaams Brabant

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Do 07 Dec 2017, 21:38 
oeps! Lees : dit jaar = volgend jaar  Surprised
 


Laatst aangepast door astra op Do 07 Dec 2017, 21:40, in totaal 1 keer bewerkt
coderunner


Geregistreerd op: 27-3-2006
Woonplaats: Aubauke - Aentwaerepe

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 07 Dec 2017, 21:39 
Beste astra.

Kijk eens in je privéberichten

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
astra


Geregistreerd op: 5-10-2003
Woonplaats: Vlaams Brabant

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Do 07 Dec 2017, 21:46 
Coderunner, ik heb geen PB ontvangen.
coderunner


Geregistreerd op: 27-3-2006
Woonplaats: Aubauke - Aentwaerepe

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 07 Dec 2017, 21:49 
Kijk nu eens ... Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
coderunner


Geregistreerd op: 27-3-2006
Woonplaats: Aubauke - Aentwaerepe

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 10 Dec 2017, 18:28 
Beste lezers,

Het probleem is opgelost ... t.t.z. is niet echt opgelost daar de Adobe servers de oude serienummers (ook het na de live chat verkregen nieuwe nummer en programma) van Dreamweaver CS3 niet meer kan uitlezen wanneer je je product on-line wil activeren. Je krijgt steeds bij het on-line activeren dat er een fout is met  je verbinding en dat jijzelf je verbinding moet nakijken wat natuurlijk niet het geval is want netwerkverbinding werkt prima.

Nu ... gaat het programma Dreamweaver CS3 blijven werken zonder on-line activatie of  niet want men krijgt 3 opties zijnde : Nooit activeren - Later activeren - Nu activeren ...
We'll see ... ?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.