Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
marcelvm

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 21 Dec 2017, 9:23  Onderwerp: Wielerploeg
Wieler ploeg stuurt drie renners naar huis die slaappillen hadden gebruikt op trainings kamp ,zonder dat de leiding daarvan weet had
Als die ene renner wel op tijd wakker geworden was had men hem niet naar het ziekenhuis moeten brengen
En had men niets over dat zaakje gehoord
Er werd niets gezegd waarom deze drie renners,dit zouden gebruikt hebben
Want dit gaat niet over 1pilletje dat zij genomen hadden
En waarom zijn die slaappillen gebruikt,niet om te slapen ,maar om gewicht te verliezen zonder dat de spieren minderen

Drie jonge mannen uit ččn ploeg die slaappillen nodig hebben om te kunnen slapen en allen hadden een hogere dosis genomen
Twee kreeg men wakker de derde niet daarom naar het ziekenhuis,,en moesten zij naar huis om dat zij medicatie hadden genomen zonder weten van de ploeg
Dit is weer zo een mooie doofpot Operatie
fregat

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 21 Dec 2017, 12:57 
Doofpotoperatie ? Het betreft hier geen verboden produkt.....Het zijn gewoon stomme toeren van gasten die graag hun zin doen en niet de ploegorders opvolgen ! Doe wel en zie niet om !
marcelvm

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 22 Dec 2017, 12:48 
Ben zelf jaren in het profwereldje actief geweest
10jaar puffers moeten gebruiken vele dopings controle nooit gepakt,want ik mocht het gebruiken mits beperking natuurlijk
Dit kan ook met die slaappillen het geval zijn natuurlijk niet verboden bij een bepaalde hoeveelheid
Het is toch niet normaal, dat men drie renners van een ploeg bijna niet wakker kreeg,ene moest zelfs naar het ziekenhuis omdat men hem niet wakker kreeg
Moet wel lukken drie renners uit een ploeg die zich zo te buiten gaan met slaappillen
Zegd genoeg wat voor hen die pillen kunnen beteken,geen lucht denk ik
Is niet de eerste ploeg die renners naar huis gestuurd hebben die zelf veel boter op hun hoofd hadden,maar zich zelf hebben ingedekt met die dingen
wardje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 22 Dec 2017, 18:59 
marcelvm; daar u in het profwereldje aktief bent geweest , wat denkt u van het puffergedoe van Froome en van(het zogezegd elektrisch motertje) van Cancellarra.
Heb onlangs op youtube nog een verslag gevolgd van een italiaan die iedere wedstrijd ontleed met beelden waarop toch (naar mijn bescheiden mening) toch merkwaardigheden te zien zijn;
Het interesseert mij omdat ik nogal veel fiets zowel met de racefiets, MTB, creatief (met vrouwke) als nu onlangs ook met de retro racefiets.
Moet wel zeggen nooit in clubverband , hou niet van in groep rijden ,heb al veel malheuren en valpartijen gezien dat ik beter ben op mijn eentje kwa snelheid of afstand. Very Happy
marcelvm

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 23 Dec 2017, 18:23 
Een toeschouwer heeft toch eens een voorval gefilmd
Waarin een renner van fiets veranderd. ,en er in paniek geroepen werd laat die fiets verdwijnen
Het woord verdwijnen klopt niet helemaal,maar die fiets moest zovlug mogentlijk weg
Weet niet meer de koers of datum,maar meerdere zullen zich dat nog herineren
Dat het gebeurde was zeer zeer verdacht

Ga naar: