Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
sjef


Geregistreerd op: 11-8-2002
Woonplaats: Ekeren

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 04 Feb 2018, 14:25  Onderwerp: Internet valt weg
Een goede dag, ik heb weer een probleem met mijn pc
Acer Aspire TC-780
Geforce GT 730
Windows 10 home 64-bit
Intel core i5 7400 @3.00gh
8 GB Ram
Wifi draadloos internet

Het interneticoontje springt van 3 streepjes (max) naar nul weg en weer en valt dan weer uit. Naast de desktop heb ik een laptop staan, eveneens met Windows 10 en daar zijn geen problemen mee. Daarom heb ik op de desktop dezelfde afstellingen gezet dan op de laptop maar niets helpt. Deze morgen rond 9 uur heb ik wel zonder problemen op de pc kunnen werken, maar nu is het al uren hopeloos.

Op voorhand bedankt voor de geboden hulp.
sjef
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 04 Feb 2018, 17:21 
sjef,

staan die desktop en laptop even ver van de router ?

Sony
I ❤️ SeniorenNet
verhaegen
Support SeniorenNet

Geregistreerd op: 3-4-2003
Woonplaats: kapellen

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Zo 04 Feb 2018, 17:23 
die draadloos voor die descktop
steekt der vanachter aan de comp in ?
is zo een klein ding
kan zijn dat die dus de geest aan het geven is
verbind hem is met de kabel (lankabel naar de modem )
en kijk dan is wat het internet doet (niet de wireles kijken dan hé )

welke instellingen bedoel je eigenlijk ?
janneke dust2


Geregistreerd op: 15-1-2006
Woonplaats: Antwerpen LO

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 04 Feb 2018, 17:32 
Doet enkel die visuele aanduiding raar of hebt ge ook verbindingsproblemen. MD8852 (2009) ,Win10pro-64b,i5-2.67GHz,8GB RAM,500GB SSD,1TB HD + eSATA 2TB
Tablet ICONIA W700 win10 64bit 4GB 128GB
Firefox, Microsoft Outlook 2016
sjef


Geregistreerd op: 11-8-2002
Woonplaats: Ekeren

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 04 Feb 2018, 19:54 
Sony, die staan bijna naast elkaar, de desktop 50 cm dichter bij de router.

Verhaegen,  het enigste dat ik van achter zie is een zwart blokje van zo'n 2 X 5 cm en een kabelaansluiting heb ik niet meer, die is afgebroken. Ik heb de internetinstellingen hetzelfde gezet.

Janneke Dust2, het internet valt volledig weg.
sjef
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 05 Feb 2018, 16:06 
Sjef,

Klik op het zoek symbool (vergrootglas)
Typ Apparaatbeheer
Klik op Apparaatbeheer
Klik op > naast Netwerkadapters
Maak een screen shot van dat scherm
en plaats dat in een nieuw bericht.

Sony
I ❤️ SeniorenNet
sjef


Geregistreerd op: 11-8-2002
Woonplaats: Ekeren

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 05 Feb 2018, 16:48 
 

 
sjef
sjef


Geregistreerd op: 11-8-2002
Woonplaats: Ekeren

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 05 Feb 2018, 16:50 
Sorry dat het zo klein is, ik heb het proberen te vergroten maar dat lukt niet. sjef
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 06 Feb 2018, 13:48 
sjef,

Op onderstaande link vindt je de drivers voor de Intel
Probeer die eens:
https://downloadcenter.intel.com/product/89450/Intel-Dual-Band-Wireless-AC-3165
Bij Operating systeem klik op V
klik op Windows 10 64bit
Klik op WiFi_20.10.2_PROSet64_Win10.exe
Plaats de downloads op een plaats die je kunt terug vinden.
Klik op de download om te installeren.
Herstart de computer.

Sony
I ❤️ SeniorenNet
sjef


Geregistreerd op: 11-8-2002
Woonplaats: Ekeren

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 06 Feb 2018, 21:39 
Alles uitgevoerd en terug opgestard. Nu afwachten. sjef
sjef


Geregistreerd op: 11-8-2002
Woonplaats: Ekeren

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 07 Feb 2018, 20:19 
Het probleem blijft. Ik heb er nu speciaal op gelet wat het doet en het signaal staat op het max. maar wil ik op internet valt het meestal helemaal weg, soms blijft er een streepje staan. Verbreek ik de verbinding dan staat na een tijdje de ontvangst terug op max. s' Morgens lukt het beter om op het net te geraken. sjef
verhaegen
Support SeniorenNet

Geregistreerd op: 3-4-2003
Woonplaats: kapellen

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Do 08 Feb 2018, 9:58 
en welke provider is dat ?
telenet, proximus, orange, scarlet ,enz.
sjef


Geregistreerd op: 11-8-2002
Woonplaats: Ekeren

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 08 Feb 2018, 11:57 
Telenet sjef
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 13 Feb 2018, 16:56 
Quote:
Het interneticoontje springt van 3 streepjes (max) naar nul weg en weer en valt dan weer uit. Naast de desktop heb ik een laptop staan, eveneens met Windows 10


Staan beide toestellen niet in een thuisgroep ?
Het wegvallen van de wifi verbinding met de desktop gebeurd dat als de
laptop een wifi verbinding heeft of ook als de laptop uitgeschakeld is ?

Sony
I ❤️ SeniorenNet
sjef


Geregistreerd op: 11-8-2002
Woonplaats: Ekeren

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 13 Feb 2018, 20:28 
Voorlopig is het in orde. Ik heb alles terug automatisch laten herinstalleren en het werkt nu al 3 dagen weer normaal. Bedankt voor de suggesties en de hulp. sjef

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.