Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
TeddyR

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 27 Feb 2018, 20:40  Onderwerp: MotoG5 wil updaten maar kan niet!
De telefoon geeft aan dat er een systeemupdate is en vraagt om een wifi verbinding te maken...normaal is er altijd en automatisch verbinding met mijn wifi in huis.
Als ik naar de instelling ga kijken van de wifi geeft die de melding:  Verbonden,geen internet
Dat vind ik al een vreemde melding , met wat ben ik dan verbonden?
Op het display van de telefoon staat het symbooltje van wifi met een uitroepteken en is 4G actief aangeduid
Ik heb eerst eens geprobeerd met onder de drie puntjes "vernieuwen" te doen : geen resultaat...
met de geavanceerde instelling naar WPS-knop gegaan en deze op de router ingedrukt : geen resultaat...
Ik heb een telenet aansluiting en in de instellingen van T connectivity staat aangevinkt dat de app van T mijn verbindingen mag beheren.
Er zijn nog andere draadloze verbindingen mogelijk maar geen enkele geeft resultaat.
Ik weet het niet meer!
TeddyR

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 27 Feb 2018, 21:23 
Ik begin nattigheid te voelen....de pc kan niet inloggen via netwerk ONS2 en wel via T- A1ECF wat ook draadloos is.
Vermoed dat er iets mis is met ONS2 router.
T-A1ECF komt van de modem en ONS2 van een extra router op een andere verdieping...

verhaegen
Support SeniorenNet

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 28 Feb 2018, 10:06 
als ge de wps knop van uw thuisrouter een 5 tal tellen ingedrukt hebt gehouden (dan loslaten ) dan pinkt die
dan moet ge op uw smartphone ook de wps knop aantikken hoor !!

anders werkt dat niet
weet ge die wps knop wél zitten op uw smartphone ?

die moet niet via die ONS2

die moet via uw telenetrouter
via die ons kunt ge inderdaad problemen hebben
TeddyR

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 28 Feb 2018, 14:23 
Beste,
ik weet ondertussen al een tijdje het verschil tussen modem en router en een hub...
de modem staat op de benedenverdieping en geeft internet via draad en draadloos met dezelfde naam A1ECF
Op de bovenverdieping is via kabelverbinding een hub geplaatst die een aantal internetgebruikers verbind en
één kabel verbinding gaat naar een extra router die ook nog eens draadloos internet geeft...ONS2
dat is niet om het moeilijk te maken maar om op de bovenverdieping beter signaal te hebben...
verder lopen er ook twee poezen rond...die vinden de kabels leuke speeltjes...
Alle verbindingen nog eens nagekeken : 1 losse verbinding...
Opgelost dus.
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 28 Feb 2018, 19:33 
Teddy, goed opgelost Laughing
Noteer ze ergens, van achter naar voren, ben je zo weer vertrokken Laughing
Tot zo lang er een poes rondhuppelt toch...
Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.1 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Ga naar: