Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
tofabi


Geregistreerd op: 22-12-2005
Woonplaats: Heist op den Berg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 13 Maa 2018, 0:13  Onderwerp: Microsoft edge
Sinds de installatie van Windows 10 gebruik ik Edge met afwisselende tevredenheid. Maar sinds enige tijd krijg ik soms heel lange wachttijden.
Wanneer ik Edge opstart en begin met surfen gaat alles perfect. Wanneer ik na een paar maal een website intik of via de favorieten naar een website wil krijg ik volgende melding "er wordt gewacht op een antwoord". Dit kan soms tot meer dan één minuut oplopen. Volgende opdrachten worden dan weer vlot getoond tot op een gegeven moment alles weer blijft hangen.
Wanneer ik Internet Explorer of Chrome gebruik treed het probleem niet op. Heb al met verschillende programma's op malware en virussen gescand, maar geen resultaat. 
Iemand enig idee wat er hier aan de hand kan zijn?
Systeem is Windows 10 Pro, 64bit en laatste update geïnstalleerd, v1709

mvg
Tony
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 13 Maa 2018, 12:14 
tofabi,

cache leegmaken:
https://support.shoptrader.nl/index.php?/Knowledgebase/Article/View/391/0/cache-legen-in-internet-explorer--microsoft-edge

Sony
I ❤️ SeniorenNet
tofabi


Geregistreerd op: 22-12-2005
Woonplaats: Heist op den Berg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 13 Maa 2018, 16:31 
Beste Sony,
De cache heb ik al eens leeg gemaakt, maar zonder resultaat.
Ben ook op zoek geweest op de website van Microsoft een daar geven ze als oplossing wanneer Edge niet doet wat het moet, "deleten en volledig opnieuw installeren". Ben dan ook wel mijn favorieten kwijt die tegenwoordig zo goed verstopt zitten dat je ze niet meer kan vinden.
mvg
Tony
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 13 Maa 2018, 19:19 
tofabi,

Als je een browser wilt verwijderen maar de favorieten wenst
te behouden moet je die eerst exporteren naar een bestand dat
je na de herinstallatie terug kunt importeren.

Sony
I ❤️ SeniorenNet
jptronse


Geregistreerd op: 22-3-2008
Woonplaats: Ronse

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Apr 2018, 22:22 
Favorieten exporteren in Edge is blijkbaar niet mogelijk. Surprised ?????
pcekspeer


Geregistreerd op: 6-8-2010
Woonplaats: 3530 houthalen limburg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Apr 2018, 23:50 
Favo's uit Edge exporteren gaat wel, waarom niet?

Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
60.0.2.64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5-Ccleaner-Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 06 Apr 2018, 9:57 
Beste jptronse,

Je kunt beter een nieuw onderwerp beginnen en geen
vragen stellen in een topic van iemand anders.
Dit terzijde

Om toch op je vraag te antwoorden:
Als Edge open is;
Klik bovenaan rechts op de drie puntjes.
Scroll in de lijst naar onder en klik op Instellingen
(Zoals in de goede oude tijd van DOS slaagt M$ er ook
in Windows 10 in om een opdracht op de meest onlogische
plaats te verbergen)
Scroll dus naar onder in de lijst en klik op Importeren uit
een andere browser

Scroll weer naar onder en klik op Naar bestand exporteren

Sony
I ❤️ SeniorenNet

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in EET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.