Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Augustinus


Geregistreerd op: 2-12-2013
Woonplaats: Brecht

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 23 Maa 2018, 20:26  Onderwerp: Onedrive werkt niet
k heb reeds jaren "OneDrive" gebruikt om foto's door te sturen; dit ging steeds perfect tot na een grote update van Windows 10 en nu kan ik dit niet meer verstuurd krijgen. Daarom gebruik ik nu meestal 'WeTransfer' doch merk ik dat sommige ontvangers moeite hebben om dit te openen. Dit ging bij OneDrive heel simpel door op de foto's te klikken.

Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen om terug via OneDrive te versturen? (ik wil dit wel via een gratis programma doen en daar niet maandelijks voor betalen, de hoeveelheid is nooit zo heel groot (bv 50 foto's en dit ca alle 2 maanden).

Mvg,
Augustinus
pcekspeer


Geregistreerd op: 6-8-2010
Woonplaats: 3530 houthalen limburg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 23 Maa 2018, 22:38  Onderwerp: Re: Onedrive werkt niet
Augustinus schreef:


Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen om terug via OneDrive te versturen?


Hier kan je OneDrive opnieuw downloaden:
https://appuals.com/fix-onedrive-not-working-1709-update-demand-feature-also-missing/


Volg gewoon de instructies op het scherm.
Nadien RECHTSklik op het pictogram van OneDrive in de Taakbalk  en klik Instellingen.
Klik bovenaan op Instellingen en check of "Bestanden op aanvraag" opnieuw beschikbaar is.
Open de Verkenner en klik in het linker vak op OneDrive-knop. 
Een groen vinkje betekent dat de synchronisatie bezig is, terwijl blauwe pijlen betekenen dat de volgende maps/bestanden wachten om te worden gesynchroniseerd.
Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Augustinus


Geregistreerd op: 2-12-2013
Woonplaats: Brecht

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 25 Maa 2018, 19:39 
Dank voor je bericht.
OneDrive zit reeds op mijn Pc... als ik je link gebruik om te downloaden, dan krijg ik bericht dat ik de nieuwste versie OneDrive heb.
Het probleem is dat ik de foto's niet verzend krijg.
Ik doe volgende:
- Ik neem logo app OneDrive en kopieer foto's in OneDrive (nieuwe map)
- Ik selecteer foto's (rechts boven)
- Ik klik delen (links) > geef mijn account skynet op
- Er komt rode band rechts: email verzenden naar (ik geef altijd eerst mijn eigen adres op om te weten of alles normaal is)
- Er komt witte band: namen opgeven van te delen personen (komen uit adresboek)
- Klik verzenden...er komt op onderbalk 'album publiceren'
Het komt in postvak uit outlook, en dan gebeurt er niets ;normaal zou tijdens verzenden er een voortgangsbalk moeten komen van opgeladen foto's, maar dit gebeurt niet. > dus geen resultaat en ik ontvang ook niets.

Met 308 MB gebruikt zou er toch niets mogen mislopen, tenzij OneDrive ook niet meer door Microsoft wordt ondersteund, vermits mijn Windows Live Mail ook niet meer ondersteund wordt.?

Mvg
Augustinus
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 26 Maa 2018, 10:22 
Augustinus,

Je moet niet alleen One Drive op je computer hebben maar
je moet de afbeeldingen uploaden naar One Drive in the cloud
(server van Microsoft).
Als je een Microsoft account hebt:
Typ One Drive in de adresbalk van de browser.
In de lijst klik op
 

 

In het volgende scherm klik je bovenaan rechts op Aanmelden
Ook als je nog geen account hebt.
Gebruik je Microsoft account en wachtwoord om in te loggen.
Maak anders gebruik van de melding (link)
Geen account Maak een account

In OneDrive (online), Met Nieuw kunt je een nieuwe map aanmaken
en met uploaden kan je de gewenste foto's in die map plaatsen
je kunt ze daar ook uploaden zonder eerst een map te maken ik raad
het gebruik van mappen alleen aan om alles overzichtelijk te houden.

 

 


Je kunt met de rechter muisknop klikken op één afbeelding of op de map met afbeeldingen
en dan op delen klikken.
Je kunt ook verschillende afbeeldingen selecteren en bovenaan links in de menubalk op
delen klikken.
Vervolgens krijg je verschillende mogelijkheden om de foto's te verspreiden.
Je kunt ook toelaten dat ze bewerkt mogen worden en je kunt een datum instellen
tot wanneer ze beschikbaar zijn.

 

 


Sony


Laatst aangepast door Sony op Ma 26 Maa 2018, 13:14, in totaal 1 keer bewerkt
I ❤️ SeniorenNet
pcekspeer


Geregistreerd op: 6-8-2010
Woonplaats: 3530 houthalen limburg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 26 Maa 2018, 13:13 
@Augustinus

Na de update kan er niet gewerkt worden met OneDrive, kijk hier eens?
https://support.office.com/nl-nl/article/problemen-met-synchroniseren-in-onedrive-oplossen-83ab0d8a-8400-45b0-8dcf-dc8aa8a6bcf8?omkt=nl-BE&ui=nl-NL&rs=nl-BE&ad=BE

Klik op het pijltje bij Windows.

Of ook:
https://support.office.com/nl-nl/article/oplossingen-of-tijdelijke-oplossingen-voor-recente-problemen-in-onedrive-36110213-f3f6-490d-8cb7-3833539def0b?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL
Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.