Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
marcelvm

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 02 Dec 2018, 10:30  Onderwerp: Niels Albert
wat zit die man nu te zagen bij het overwicht van Van Der POEL
hoe liep hij van stapel met Wout toen Van Der Poel nog niet op zijn best wast
als wout alles moest winnen   zou er nergens reactie op komen 
wardje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 02 Dec 2018, 11:00 
Het is mijn gedacht wel omgekeerd, daar Wout meer wegwedstrijden rijdt ,kweekt hij meer spiermassa en weegt hij  NU zwaarder dan Van Der Poel.
Wout heeft dat zelf al verklaard dat hij voor het moment iets te zwaar weegt en dat dat hem parten speelt bij de cross, en dat is begrijpelijk in 1 uur alles geven als ge pak weg 10 a 12 kilo meer weegt of vroeger.
Wout zal moeten een keuze maken ofwel hem toespitsen op de weg of de cross.
In de 2 goed presteren is bij niet velen weggelegd ,en dat weet hij ook wel, maar is nog jong en doet de beiden met plezier.
Wout heeft dit jaar op de weg ook al goed gereden , hij zal wel binnen een jaar of twee misschien voor de weg kiezen als hij voort goed presteert komt hij wel terecht bij een grote ploeg, en dan is het aan hem om te presteren om (eventueel)  als kopman te functioneren, maar we mogen niet vooruit lopen , één seizoen rijdt men prijzen en het volgende soms niet.
Wannesto

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 02 Dec 2018, 12:52 
Wout heeft al een tijdje voorspeld dat hij piekt naar de voorjaarsklassiekers ,
en aan een aantal crossen niet zal deelnemen . Dus denk ik dat hij nu nog niet
kan in topvorm zijn . Ik zie hem in Januari beter rijden en misschien weer klaar 
voor het WK veldrijden . Als Van der Poel zo verder vlamt zoals nu , en dan volgend
jaar ook nog op de weg en in het mountenbaiken ook , dan begrijp ik het niet meer .
marcelvm

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 04 Dec 2018, 9:19 
Van der poel zal volgens mij alleen nog verbeteren
Wout heeft altijd al geleefd als een echte prof heeft al een gans team van begeleiders achter hem gehad
Mathieu als een junior luisterde zelfs niet altijd naar zijn vader,maar als hij echt op de weg gaat rijde en men een ploeg naar hem gaat bouwen
  Een speciale man uit het team van Wout heeft men al aangetrokken als begeleider
Zal hij  wel als prof moeten gaan gedragen
Gedaan met frieten eten na de koers
wardje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 04 Dec 2018, 9:32 
Zo ' n klasbak zal niet nalaten eens iets te eten wat in feite niet mag , het hangt niet af van een bakje friet , dat was vroeger ook zo'n fabeltje (geen seks voor een belangrijke wedstrijd) , bah wil hier geen namen noemen maar ooit gaven 2 goeie wielrenners toe op TV dat het voor hen geen verschil maakte.
De ene heeft er nadeel van een ander niet , hoe dat komt hebben we het raden naar. Smile
marcelvm

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 04 Dec 2018, 11:52 
het peloton gaat er niet gerust in zijn met deze twee denk ik,
wardje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 04 Dec 2018, 12:02 
Er is nog een klasbak die zich zal willen roeren Remco Evenepoel (18 jaar), onder de vleugels van Quickstep.
Heeft in de categorie juniors al wat bewezen.
Is voor hem te hopen dat hij de trapfrequentie bij de profs goed rondkrijgt ,en dan nog het aantal km.
Nu dat hij wat aan kan, daar valt niet veel aan te twijfelen , maar de liefhebbers overlaten , er zijn er nog die de sprong maakten en na drie jaar geen prijs meer reden.
Als hij goed begeleidt wordt , zullen we als wielerliefhebber nog plezier aan beleven.
fregat

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 04 Dec 2018, 18:43 
wardje schreef:
Er is nog een klasbak die zich zal willen roeren Remco Evenepoel (18 jaar), onder de vleugels van Quickstep.
Heeft in de categorie juniors al wat bewezen.
Is voor hem te hopen dat hij de trapfrequentie bij de profs goed rondkrijgt ,en dan nog het aantal km.
Nu dat hij wat aan kan, daar valt niet veel aan te twijfelen , maar de liefhebbers overlaten , er zijn er nog die de sprong maakten en na drie jaar geen prijs meer reden.
Als hij goed begeleidt wordt , zullen we als wielerliefhebber nog plezier aan beleven.

De tijd zal het uitwijzen....Zag reeds veel " klasbakken " passeren en ten onder gaan....Gasten die van bij de jeugd al gingen prof worden maar opgebrand waren , geen interesse meer hadden.....Die Remco had beter stap voor stap de weg afgelegd ! In dit geval kwam het er op aan het " goudhaantje " aan een ploeg te binden .....
Doe wel en zie niet om !
Wannesto

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 05 Dec 2018, 19:11 
Dat vrees ik ook een beetje van Remco , die grote molen draaien bij de profs op 
die jonge leeftijd !! 
marcelvm

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 07 Dec 2018, 12:28 
Niet alle renners moeten een grote molen draaien
Froom draaid wel heeeel klein 
er zijn er nog
zelf reed ik 60jaar terug de grote molens naar huis met mijn kleine verzetje
sommoge moeten groot andere klein

Ga naar: