Waar vandaan: Levensdromen > Willekeurige selectie

Willekeurige selectie

Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!


Naakt opdienen op feestje ()

Ik droom ervanom naakt op te dienen tijdens een receptie of feest.  Aanrakingen zouden mogen, sex niet.
Lees verder...

Ober (Leuven) , ingezonden op 14 Maart 2009, 15:43

MIJN KASTEELPLAN KRIJGT AL VORM ! ()

Jullie hebben al zeker mijn eerste levensdroom gelezen ( ik wil een kasteel hebben ) ... daarom wil ik jullie graag op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen .Deze zomer gaan vrienden al een
Lees verder...

shorty (beveren-waas) , ingezonden op 06 Mei 2009, 14:41

Ontmoeten van een adoptiekindje ()

We hebben,langs de organisatie "Cunina" een kindje genaamd Anne Christie, in Haiti geadopteerd.Ze is 7 jaar.Gaarne hadden we het meisje bezocht maar de omstandigheden in Haiti zijn te gevaarlijk
Lees verder...

Ghiro (Herentals) , ingezonden op 17 Februari 2007, 23:50

Huisje leefbaarder maken ()

 mijn grootste droom  is ons kleine huisje wat beter  op   we hebben zoveel tegenslag algekent dat  we wat op de buiten een klein huisje hebben gekocht met een
Lees verder...

luna (Sint-Truiden) , ingezonden op 26 November 2009, 19:16

Baan waar de franse taal centraal staat ()

Hallo,Ben een vrouw van 53 en kostwinster. Heb een tijdje geleden gedurende 5 jaar in Geneve gewoond en heb daar de franse taal goed geleerd in het dagelijks leven. Wie zou me aan een leuke,
Lees verder...

Madame (Veenendaal) , ingezonden op 27 September 2010, 12:08

Zoek accordeon lesgever ()

Is er iemand in de buurt van Zwijndrecht (België) die privé accordeonles wil geven aan zieke jongen ? Hierdoor kan zijn droom gerealiseerd worden !
Lees verder...

Chaminade (Sint-Niklaas) , ingezonden op 16 Januari 2009, 14:50

30kg minder ()

Graag wil ik wakker worden met 30kg gewicht minder en dat ook blijven.groetjes
Lees verder...

jani (aarschot) , ingezonden op 16 Maart 2007, 12:03

Gelukkig zijn ()

Mijn ultieme droom is datgene waar iedereen op hoopt, maar niet durft te zeggen, namelijk de lotto winnen.Wat ik zou doen ? Eerst en vooral zou ik mijn dochter en haar echtgenoot een mooie spaarpot
Lees verder...

zeearend (Blankenberge) , ingezonden op 23 Februari 2007, 17:43

Zweefvliegen ()

Zou eens graag meevliegen in een zweefvlieger,moet heerlijk zijn die stilte om je heen ,alleen de  wind te horen en misschien je huis eens van bovenaf te zien en er een foto van te nemen(regio
Lees verder...

Bangerikske (Beerse) , ingezonden op 21 Augustus 2009, 14:14

Gelukkige kinderen ()

Mijn levens droom is eens met de klini clouwns mee een dagje op te stappen om zieke kinderen een gelukige dag te berzorgen.
Lees verder...

hugoke (Mortsel) , ingezonden op 30 Maart 2007, 01:54

Film spelen ()

Hey beste mensen, ik zou zot graag in een film willen spelen!!! zouden jullie mijn levensdroom kunnen waarmaken??? ik ben een meisje ik ben 12 jaar. (bijna 13) ben 1m 54cm bruin
Lees verder...

amerika (oudenaarde) , ingezonden op 04 Februari 2010, 19:32

Wonen in rust en stilte. ()

Mijn droom zou zijn om ergens te wonen in een omgeving met natuurlijke stilte. De woning zou een flinke tuin moeten  hebben, met bomen en struiken, aantrekkelijk voor vogels en kleine wilde
Lees verder...

jochie (Hamont-Achel) , ingezonden op 25 Februari 2007, 15:50

Jezus ()

Mijn droom is niet voor de mens een god te spelen maar een vriend tezijn en als de tijd  er is voor orde  te zoeken.
Lees verder...

LANDJE (MECHELEN) , ingezonden op 17 Juni 2007, 11:36

Wielrenen profs ()

Zou nog graag nog eens willen deel nemen met oude of met nu de profrenners ,ik was vroeger wielrenner , ik zou nog eens willen deel uit van maken om  het nog een waar te maken .Bedankt voor
Lees verder...

nand , Torhout (Torhout) , ingezonden op 16 Februari 2007, 18:37

Frans leren ()

Ik heb vrienden in wallonie en daarom is het mijn droom om meer frans bij te leren
Lees verder...

vicky 6 (wuustwezel) , ingezonden op 17 Februari 2007, 18:44

Levensdroom tweede deel ()

Ikzelf, geboren 1951 had als levensdroom de universiteit welke ik in 1974 na reeds één jaar verliet om les te geven terug betreden om een mastergraad te behalen.In 2004 was het zover en op 1 oktober
Lees verder...

willem (gent) , ingezonden op 17 Februari 2007, 16:31

Catalaans ()

Tja, Catalaans leren is mijn levensdroom. Als kind ging ik al op vakantie naar Catalonië, dus nu nog steeds. Ik heb mijn hart daar echt verloren. Spaans heb ik ondertussen geleerd, maar Catalaans?
Lees verder...

Snuffelbeertje (Hasselt) , ingezonden op 17 Februari 2007, 19:04

Naakt fotografie ()

Naakt fotografie voor dames tussen de 35t/m60 jaar Kan binnen en buiten. Mooie locaties uitstippelen samen.
Lees verder...

Donny (Haarlemmermeer) , ingezonden op 16 Juni 2009, 23:26

Een aalmoesje ()

Ik ga regelmatig naar Brussel en zie op vele plaatsen bedelaars of clochaars staan met een kroeske.Deze mensen gaan zich wassen,zou graag weten waar.Eten gaan ze doen bij hulpverlenende instellingen,
Lees verder...

Don Juan (Serskamp) , ingezonden op 15 Februari 2007, 10:22

Onze eigen "Bed and Breakfast" ()

Al van kindsaf wilde ik leven in de natuur en voor mensen zorgen. Telkens ik een boerderijtje zag bij een immo bureau was ik verkocht.Als ik op reis ging en logeerde in een "bed and breakfast" was ik
Lees verder...

Daydreamer Herent (Herent) , ingezonden op 03 Maart 2009, 11:24


Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

<- Vorige 20 dromen