Waar vandaan: Levensdromen > Willekeurige selectie
Willekeurige selectie
Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

Duo Gregor kartai viool en tootst tielemans in concert?
()
Naar aanleiding van zijn TACHTIGSTE verjaardag,Droom ik deze beide muziekanten te laten samen spelen in een concertBeide twee tachtigers in concertGregor heeft in de jaren 60 de beroemde
Lees verder...
louise (Wilrijk) , ingezonden op 27 Februari 2007, 13:33
Wij hebben gebouwd en nu nog wachten om te verhuizen binnen een maandhip hip hoera
Lees verder...
marie (vilvoorde) , ingezonden op 18 Februari 2007, 17:26
Catalaans
()
Tja, Catalaans leren is mijn levensdroom. Als kind ging ik al op vakantie naar Catalonië, dus nu nog steeds. Ik heb mijn hart daar echt verloren. Spaans heb ik ondertussen geleerd, maar Catalaans?
Lees verder...
Snuffelbeertje (Hasselt) , ingezonden op 17 Februari 2007, 19:04
Djembe
()
Ik zou graag leren djembe spelen, liefst in mijn omgeving want ik rij niet graag s'avond met de auto
Lees verder...
bomma (lommel) , ingezonden op 16 Februari 2007, 20:49
Limburgs overlijdensarchief
()
Sedert 1988 -ik dacht toen nog niet aan een computer-maar wel aan het feit hoe ik in de toekomst mijn vrije tijd aangenaam en nuttig zou besteden.
Ik startte destijds met het uitknippen,verzamelen en
Lees verder...
in memoriam bree (Bree) , ingezonden op 01 Maart 2007, 16:54
De jaren vliegen voorbij, heb eindelijk tijd om te breien, liefst op mijn breimachine die er al jaren staat, ligt op te wachten. Wie kan mij helpen, anders moet ik het verkopen.
Lees verder...
moeke (Heist-op-den-Berg) , ingezonden op 13 Mei 2017, 22:48
Postkaart
()
Ik ben 59 jaar dwz straks in pensioen en dan,ja dan wat meer vrije tijd om een hobby te beoefenen.Ik film ,fotogafeer en wandel wel graag maar ik droom er reeds lang van om van ieder dorp,stad of
Lees verder...
Den Ardeense jager (Ruiselede) , ingezonden op 01 Augustus 2007, 00:00
he eerst wat een idee <levensdromen > tof ,
leuk om te lezen en te dromen ,echter besef ik hoeveel ik dromen en wensen verwar ,levens droom is iets dat lang
Lees verder...
september (gent) , ingezonden op 19 Maart 2007, 15:16
Graag hadden wy eens een korte of langere reis gemaakt per trein , liefst langs een route waar we kunnen genieten van mooie landschappen genietend van een lekker drankje en
Lees verder...
poedel (kontich) , ingezonden op 18 Maart 2007, 16:20
Mijn droom is heel lang in het bezit te zijn van ne heel oude moto en ik weet dat ne indian moto onmogelijk is voor mij als fervete motaard maar toch geef ik moed niet op en wie weet heeft ergens nog
Lees verder...
shadow (zwevegem) , ingezonden op 08 September 2010, 18:04
Leven met pijn is geen keuze.
()
Al 14 jaar lang leef ik met pijn. door een onnozel ongelukje is in mijn rug en hoofd vanalles mis gegaan waardoor ik veel pijn heb. mijn werk en hobby's heb ik een voor een moeten opgeven. dit heb ik
Lees verder...
marieke (Maastricht) , ingezonden op 31 Maart 2009, 17:27
Ik droom ervanom naakt op te dienen tijdens een receptie of feest. Aanrakingen zouden mogen, sex niet.
Lees verder...
Ober (Leuven) , ingezonden op 14 Maart 2009, 15:43
Samen fietsen met dame met racefiets
()
Hallo zelf fiets ik regelmatig met racefiets maar wens een dame te ontmoeten 55+ die dit ook doet om gezellig samen toertochten te doen en tuurlijk ook de aprets
Lees verder...
georg (lichtervelde) , ingezonden op 23 Mei 2016, 12:41
Wonen
()
Aan de costa blanca op een berg wonen . zonder veel buren , genieten van de rust en van de zon ,leven zonder pijn ,heerlijk .en af en toe familie of vrienden ontvangen .om samen van een lekker tasje
Lees verder...
pepe (hasselt) , ingezonden op 17 Februari 2007, 20:33
Ik droom al een tijdlang over een goede vriendin die me begrijpt, ben een vrouw van 54 niet lesbisch, hou van shoppen, internetten, mailen, chatten, terrasjes doen bij mooi weer, iets gaan eten,
Lees verder...
avondster (molrtsel) , ingezonden op 01 Maart 2008, 17:47
Clouseau
()
Ik heb gehoord dat koen wouters ook iemand heeft in de famillie met de ziekte van parkinson, en hij zich zou ervoor interesseren, ik ben juist zelf gestart met zelhulpgroep in Halle das zijn
Lees verder...
spinnerkeo (halle) , ingezonden op 03 Oktober 2007, 11:59
Clown
()
Tja,Dromen.Als kind droomde ik er altijd van. En met ouder te worden, 60 plusser ondertussen, blijft het hangen. Simpelweg, (zoals zovelen vroeger zeker?), is het altijd mijn droom geweest: eens
Lees verder...
dicky (Oostende) , ingezonden op 25 Februari 2007, 10:30
Een unieke mooie voortuin hebben
()
Hello , Ik had graag van mijn voortuin van +/- 23 m˛ groot iets unieks gemaakt , en daarvoor zoek ik mensen die mij daarbij willen helpen om dit gratis te maken door mij bv. : tuinbeelden en / of
Lees verder...
Suske (Groot-Bijgaarden) , ingezonden op 27 September 2012, 15:36
Mijn zus een beetje gelukkiger maken.
()
Hallo mensen Ik heb veel dromen maar ,de droom voor mijn zus Hilda is dat ze de laatst levens jaren ergens tot rust kan komen en niet zit te vereenzamen, ze word in october 55j en is van bij de
Lees verder...
Veertje (evergem) , ingezonden op 07 Juni 2007, 12:50
Dromen mag...maar het kost jullie handenvol centen!!
()
Ik droom van een Vlaanderen dat wakker wordt.Dat inziet dat beleggen in aandelen zéér riskant is, vooral in deze onzekere tijden.Alleen al aan Fortis zijn mensen hun appeltje voor de dorst verloren.En
Lees verder...
techno - Aalst (Erpe-Mere) , ingezonden op 07 December 2009, 12:39
Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!
| <- Vorige 20 dromen |