Waar vandaan: Levensdromen > Willekeurige selectie
Willekeurige selectie
Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

Zingen met het koor van het Rode Leger
()
Als geschoold operazanger[bariton]en jarenlang verbonden geweest aan de Opera te Antwerpen had ik graag volgende droom in vervulling zien gaan.Indien er iemand is dieweet wanneer het Russische Rode
Lees verder...
Don Ramón (Rojales-Alicante) , ingezonden op 17 Maart 2007, 21:32
De armen helpen in ons eigen landje.
()
Mijn grote droom die jaren geleden in mij is opgekomen is om de arme mensen te helpen in ons eigen kleine landje. Daarmee bedoel ik de mensen die zelfs niet durven naar het ocmw gaan of hulp vragen,
Lees verder...
dcveerle (Zwijndrecht) , ingezonden op 20 September 2007, 15:37
Pony
()
Ik ben 9 jaar en gek van paarden.
mijn levens droom is een echt levende pony of klein paardje
maar kan hem niet zomaar adopteren of zo
wij hebben wel een grote tuin
maar mijn mama wil
Lees verder...
katie (Meise) , ingezonden op 20 December 2009, 11:35
Naakt poseren voor foto of schilderij
()
Ik zou graag eens naakt poseren voor vrouwen om eens te ervaren hoe dat in een zit ben veel vrij
Lees verder...
Fitnisser (Roeselare) , ingezonden op 13 Oktober 2014, 12:51
Ik zou graag eens een dag mee op pad gaan met een ervaren vogel fotograaf
Lees verder...
freddy69 (Herk-de-stad) , ingezonden op 25 Februari 2015, 13:56
Beeldhouwen snijwerk algemeen
()
Meer dan twintig jaar wou ik iets doen met hout, met hamer en beitel, steeds waren er andere beslommeringen ( soms ook bewuste andere keuzes ) om er niet toe te komen; tot er vriend met dezelfde
Lees verder...
piewiekes (huldenberg) , ingezonden op 18 Februari 2007, 20:32
Levensdroom, ergens enkele dagen verblijven met echtgenote
()
Ergens een kalm en rustg plekje vinden om te profiteren van de natuur en mijn vrouwken de mogelijkheid te geven om eens te gaan wandelen en te winkelen. En als mijn toestand het toelaat om even
Lees verder...
blacky (aalst) , ingezonden op 25 Maart 2009, 17:00
Beste mensen :Mijn droom is om te verhuizen naar Frankrijk of Spanje maar, ik zou graag gezond wonen en omgeven door mooie natuur maar niet afgelegen. Ik ben al wat ouder en er zouden dus ook de
Lees verder...
Gina (Deurne) , ingezonden op 14 Oktober 2010, 17:48
Mij goed in mijn vel voelen
()
Hallo lieve mensen,Ik heb al héééééél lang een wens en dat is, mij goed in mijn vel voelen.Mensen om mij heen hebben die mij waarderen en "echt" luisteren inplaats van bekritiseren en uitlachen.Ik zou
Lees verder...
blinkie (schoten) , ingezonden op 26 Februari 2007, 22:36
Nog eenmaal zag ik hem ..
Het gebeurde enkele maanden na zijn dood.
Op een ochtend kwam ik de trap op,
plots keek ik achterom en .....
daar stond mijn man in de gang, netjes gekleed en
Lees verder...
Jeanette (Strombeek-Bever) , ingezonden op 10 Februari 2007, 21:51
Baan waar de franse taal centraal staat
()
Hallo,Ben een vrouw van 53 en kostwinster. Heb een tijdje geleden gedurende 5 jaar in Geneve gewoond en heb daar de franse taal goed geleerd in het dagelijks leven. Wie zou me aan een leuke,
Lees verder...
Madame (Veenendaal) , ingezonden op 27 September 2010, 12:08
Alhoewel ik nog maar 53 jaar oud ben en me al uitgebreid heb laten onderzoeken (niets aan de hand volgens de medici, alles werkt nog), kamp ik toch met erectieproblemen. Ben nu op zoek naar een
Lees verder...
herman54 (Gent) , ingezonden op 10 Maart 2007, 22:17
Als gepensioneerde en samenwonende met mijn vriendin (65) wonen wij te St.Job in 't Goor en huren daar een alleenstaand huis met een opervlakte van 40m.+ 30m. Dit moet onderhouden worden en vooral de
Lees verder...
Commando - St-Job-in- (St-Job-in-) , ingezonden op 17 Februari 2007, 17:55
Forum voor holebi in al zijn vormen...
()
Het is een droom allicht om op Seniorennet een forum op te starten waar holebi's, travo's, tg, crossdressers enz....ook hun zegje krijgen. Waar men onderling van gedachten kan wisselen...gewoon, dit
Lees verder...
Kat (Gentbrugge) , ingezonden op 22 Oktober 2011, 06:23
Mijn droom is om model te worden in de reclame wereld,denk dat ze daar ook oudere dames voor kunnen gebruiken,ben 59 jaar en wil nog graag iets presteren in mn leven,wie helpt mij?
Lees verder...
roosje (mol) , ingezonden op 21 April 2008, 22:49
Dat mijn website 'Handy eBooks - handige eboekjes' veel bezoekers zal krijgen.adres website: http://users.telenet.be/varia.beAlvast op voorhand
Lees verder...
Wilbie (Hasselt) , ingezonden op 14 Maart 2007, 16:30
Drummer Paul(proffesioneel geinstallerd)op amateurbassis zoekt samen met André(amateurzanger 70 solo optredenervaring)een Bassgitarist of gewone en eventueel een toetsennist(keyboard of
Lees verder...
zingenderenner (Stekene) , ingezonden op 08 April 2014, 21:05
Pas verhuist
()
Mijn droom is ,dat ik als het mooi weer word heerlijk kan genieten van mijn balkon,.dat ik dan lekker kan zittten ,maar mijn zitje ontbreekt nog,en dat ik mijn balkon ,een fleurrijk geheel met bloemen
Lees verder...
cataleen (Hoogvliet) , ingezonden op 17 Februari 2007, 21:26
Ik zou graag het Noorderlicht zien
()
Ik zou graag eens het noorderlicht zien. Dit moet zeker de moeite zijn.Nog niet uitgevoerd omdat ik niet goed weet wie je voor zo een reis moet contacteren.
Lees verder...
nellike (Brussel) , ingezonden op 18 Februari 2007, 00:11
MIJN KASTEELPLAN KRIJGT AL VORM !
()
Jullie hebben al zeker mijn eerste levensdroom gelezen ( ik wil een kasteel hebben ) ... daarom wil ik jullie graag op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen .Deze zomer gaan vrienden al een
Lees verder...
shorty (beveren-waas) , ingezonden op 06 Mei 2009, 14:41
Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!
| <- Vorige 20 dromen |