Waar vandaan: Levensdromen > Willekeurige selectie

Willekeurige selectie

Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!


Ik zou zo graag bij mijn dochter willen zijn ()

Sinds 31 Mei 2006 ben ik mijn vrouw en dochtertje van 7 jaar kwijt en die wonen in Hongarije, ik mis mijn kleine meid heel erg en financieel kan ik haar maar één maal per jaar bezoeken wat natuurlijk
Lees verder...

Aart (Veere) , ingezonden op 26 Augustus 2007, 13:32

Spaanse levensdroom van Jeanne..ons leventje kan alleen nog maar beter worden nu...... ()

Beste sennet-lezers en lezeressen, -- bedankt voor jullie mailtjes, en we hebben al verschillende lezers hier in Spanje op bezoek gehad , die onze streek zijn komen verkennen, ze
Lees verder...

Jean en Jeanne nu vanuit Spanje (Fortuna / Murcia) , ingezonden op 06 Juni 2012, 00:31

Emigreren naar Suriname ()

Begin volgend jaar verhuizen wij naar Suriname om daar een ressort voor buitenlandse toeristen op te starten. Wij zijn hier al enkele jaren mee bezig, maar belastingtechnisch is het een enorm kluwen.
Lees verder...

walter en gerda (Antwerpen) , ingezonden op 30 Maart 2013, 19:14

Dame terugvinden die mij mailde vorig jaarLI ()

Omdat ik maaanden geleden ziek werd en vergat naar seniorennet levensdroom Italiaans te kijken, namelijk naar een mail mij toegezonden door een gepensioneerde dame uit de ziekenhuissector met de
Lees verder...

LI Geschiedenis (Evergem) , ingezonden op 23 Juli 2010, 20:43

Het leven kan zo mooi zijn ()

Ik droom er van dat mijn zoon en mijn schoondochter ,en in het bijzonder de twee zoons een fijn leven zullen hebben Ondanks de ongemakken van de problemen met een zoon van 16 jaar met adhd
Lees verder...

rinalinco (Amsterdam) , ingezonden op 17 Februari 2007, 23:02

Vergeten ! ()

Mijn levensdroom is ooit te kunnen leven zonder de gedachte seksueel misbruikt te zijn geweest door mijn vader en grootvader , en daardoor met een enorm minderwaardigheidsgevoel door het leven ga,
Lees verder...

Bea (Boutersem) , ingezonden op 18 Februari 2007, 04:20

Zingen ()

Dit jaar doe ik mijn eindexamen klassieke zang , na 12jaar studie aan het conservatorium te hasselt.Ben bij een koor maar zou graag solo stukken brengen bij een concert kerst of pasen.bach en haendel
Lees verder...

hannelore (beringen) , ingezonden op 04 Februari 2010, 14:12

Tafelvoetbal ()

Ik ben in mijn jonge jaren een fervent tafellvoetbal speler geweest geen kampioen  maar ik kon mijn deel . ik spreek dan van de jaren70 /80 . heel graag zou ik opnieuw wat terug spelen met mijn
Lees verder...

ivan (zwevegem) , ingezonden op 10 November 2009, 23:32

Van de pijn afhelpen ()

Geachte Heer mijn droom is dat ik ooit nog eens iemand zou vinden die mij van mijn altijd aanwezige pijn af zou helpen, ik heb hier echt wat voor over,echt, ik heb bijna de hele wereld al gevraagd,
Lees verder...

moppie (Lingewaard) , ingezonden op 04 Maart 2007, 14:01

Oproep zwarte mutsen Regiment 2de Lansiers ()

Oproep;Wie is er geinteresseerd in het 2 de Lansiers periode Euskichen.Wie informatie zoekt over dit regiment zwarte mutsen of miliciens of graag meer verneemd kan gerust mij
Lees verder...

patton M47 (Nijlen) , ingezonden op 13 November 2009, 20:29

OPTREDEN KEYBOARD ORGEL PIANO ()

Door een groeiende vraag naar alternatieve oplossingen ben ik na jarenlange ervaring in de muziek mij gaan specialiseren in receptiesjubilees concert  feestjes  evenementenmijn
Lees verder...

Ronny Hendrickx (BRAKEL) , ingezonden op 06 Oktober 2011, 09:09

Een rondrit met mobilehome door Frankrijk gedurende een drietal weken ()

Samen met mijn vrouw Linda zijn we al vaak ziek geweest en hebben de dokterskosten onze droom in diggelen gegooid. Gezondheid primeert maar de centjes vliegen er ook snel door voor behandelingen en
Lees verder...

lucasso756 (Heers) , ingezonden op 07 Oktober 2007, 21:15

Presentatie van logica op televisie over heel de wereld ()

Het is een computerpresentatie waarin wordt uitgelegd hoe ik elk probleem kan aanpakken en oplossen. (ook levensproblemen)voorbeeld1 =  oplossen van elke sudocu met behulp van
Lees verder...

scrack99 (aartselaar) , ingezonden op 15 Februari 2010, 19:45

Binnenscheepvaart ()

Sinds jaren al droom ik ervan eens een weekje te mogen/kunnen meevaren op een binnenschip in België. Het moet, denk ik, een ongelooflijke ervaring zijn !
Lees verder...

Jean de Florette (MECHELEN) , ingezonden op 29 December 2007, 17:34

Paardrijden ()

Ik zou zo graag nog eens wille paard rijde maar ik kan dat niet meer ik droomde er van om later beroemt te worde en zo ma ja drome zijn bedrog . ik heb een week gelede nog eens wille proberen te
Lees verder...

jd (mechelen) , ingezonden op 07 Augustus 2008, 12:08

Gregor kartai Joseph Kersting,Tentoonstelling 2010 ()

Gregor Kartai ,Joseph kerstingHeeft een tentoonstelling op 15 Januari tot 2O Februari in ELZENVELDOpen van Donderdag vanaf12.30 tot 17.30 uurIn de zaal Professer Sommézaal, Lange  Gasthuisstraat
Lees verder...

louise (Wilrijk) , ingezonden op 08 Januari 2010, 16:21

Zwemmen tussen de dolfijnen ()

Beste mensen allemaal,Ik droom er al bijna mijn hele leven van om eens tussen en met de dolfijnen te zwemmen. Ze aanraken, aaien en al wat ze graag hebben.Velen zullen zeggen, maar dat is toch niet zo
Lees verder...

Poppemieke (Stekene) , ingezonden op 16 Februari 2007, 09:50

Wielrenen profs ()

Zou nog graag nog eens willen deel nemen met oude of met nu de profrenners ,ik was vroeger wielrenner , ik zou nog eens willen deel uit van maken om  het nog een waar te maken .Bedankt voor
Lees verder...

nand , Torhout (Torhout) , ingezonden op 16 Februari 2007, 18:37

Zwerftocht door USA ()

Mijn man en ik reizen veel en graag, maar altijd binnen Europa en met de wagen, want mijn man heeft vliegangst.  Toch zou ik heel graag eens eens zwerftocht door USA maken met de wagen
Lees verder...

annelice (Oostkamp) , ingezonden op 09 Februari 2007, 18:29

Het Onbekende ()

Jaren een zuivere materialist geweest, alles gedaan om de eerste of de beste plaats te verkrijgen in competitie's ( op zakelijk gebied ) Al enkele jaren sluimert in dit materialischtische brein: 
Lees verder...

Hondenliefhebster (Ekeren) , ingezonden op 24 Februari 2007, 10:15


Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

<- Vorige 20 dromen