Waar vandaan: Levensdromen > Willekeurige selectie

Willekeurige selectie

Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!


EEN TREINREIS . ()

Hallo allemaal,ik ben al sinds mijn jeugd gek op treinen en treinreizen, het is begonnen toen ik als 14-jarige met de trein naar Zwitserland ben geweest, op vakantie met de ziekenkas.De reis op zich
Lees verder...

Catharina (Lommel) , ingezonden op 15 Augustus 2009, 21:39

Du bist die welt fur mich met rudolf shock ()

Graag zou ik iemand verschrikkelijk blij willen maken met de film uit 1953, Du bist die welt fur mich,met rudolf shock.Graag met ondertiteling.
Lees verder...

petertje (goedereede) , ingezonden op 30 Augustus 2009, 17:11

Logeren bij vlamingen in champagne en ardennes ()

Wij houden van een lekker glaasje en gaan reeds twee jaar een weekend naar de streek van Epernay. Kent iemand er een plaatsje waar men nederlands spreekt? Hotel of kamer met ontbijt.Ook de streek van
Lees verder...

snoepie (Veurne) , ingezonden op 06 September 2008, 21:48

Nepal ()

Ik zou graag volgend jaar 2009 in oktober naar Nepal reizen en daar de Mera piek willen beklimmen 6400 m;Misschien zijn er wel mensen met de zelfde droom en die willen mee reizenVriendelijke
Lees verder...

Danmas (Schoten) , ingezonden op 29 December 2008, 17:08

Een camionette voor mijn vriend in Oecraïne ()

Eén van mijn beste vrienden is priester voor de Grieks-Katholieken in West-Oecraïne. Yaroslav is ook directeur van de plaatselijke afdeling van Caritas. Om de hulp die hij wil bieden bij zijn mensen
Lees verder...

dijodi (Berchem) , ingezonden op 09 December 2012, 23:39

Dochters en kleindochter knuffelen ()

Ik zou zo graag mijn dochters en kleindochter willen knuffelen, in goede harmonie. De een woont in Brussel en de ander in Spanje (de laatste wegens huidkwaal van mijn kleindochtertje). Er is tussen
Lees verder...

Sidonia2 (Buggenum) , ingezonden op 21 Februari 2007, 12:31

Graag leren tekenen ()

Gebrek aan tijd maar ook den durf, en het geduld opbrengen maar nu mijn man op pensioen is zou hij graag leren tekenen.Of leren gitaar spelen,
Lees verder...

elisamay marke (marke) , ingezonden op 24 Februari 2007, 11:32

Galerie voor Outsiderkunst ()

Outsiderkunst is kunst die gemaakt wordt door mensen die buiten het 'officiële' kunstcircuit vallen. Vaak zijn het psychiatrische patiënten of mensen die op één of andere wijze niet aanleunen bij wat
Lees verder...

Quercus (antwerpen) , ingezonden op 05 December 2007, 15:59

Helpen van onze eigen mensen ()

Mag ik even de aandacht vestigen dat er zoveel geld wordt ingezameld voor buitenlandse goede doelen en dat men soms niets af weet van natuurrampen die gebeuren in de eigen regio'sMijn dochter heeft
Lees verder...

verdrietige oma (merelke) , ingezonden op 01 Februari 2010, 16:04

Zangeres en schrijfster. ()

Als puber heb ik graag willen zingen, niet alleen in de badkamer, maar ook zo.Ik zong heel graag op school kinderliedjes mee in de klas.Nu schrijf ik als amateur-dichterveel gedichten, en dacht bij
Lees verder...

lazey (Tongeren) , ingezonden op 17 Februari 2007, 17:38

Mijn hobby is koken ()

Vroeger, rond de jaren 55/60 werd er niet gevraagd wat we willen worden, wij waren thuis bakker en men moest de bakkerij in of op ronden,mijn grote droom is,eens in een catering te
Lees verder...

samsam (tongeren) , ingezonden op 18 Februari 2007, 13:09

Modeshows mee doen ()

Als 50 plusser zou ik eens graag op de cat wolk staan . Ik ben 53 jaar meet 1meter68 en weeg 50 kilo heb blond haar en blauwe ogen . Is alleen maar een droom heb 5 kleinkinderen waar ik enorm fier op
Lees verder...

moeder 1745 (opwijk) , ingezonden op 31 Mei 2011, 23:51

Kaartleggen ()

Graag zou ik, nu ik dit jaar 60 jaar wordt, mijn eigen bedrijfje uitbouwen en de mensen raad geven over het verleden, heden en toekomst en dit vooral door het leggen van de Tarotkaarten , samen met
Lees verder...

The Magiër Schoten (Schoten) , ingezonden op 20 Februari 2007, 10:12

Ik verzamel door mijn ernstige ziekte doodsprentjes en oude postkaarten,ook capsules ()

Ik ben een Palliatieve man ,kreeg reeds 36 maal Hemo, om mijn dagen iets positiever te maken verzamel ik doodsprentjes,die zijn zeer welkom We komen die afhalen indien dicht bij ons streek,ook port
Lees verder...

Billyboy (Kuurne) , ingezonden op 10 Januari 2016, 22:22

Dansen ()

Goede dag.Ik heb al jarenlang een droom.Ik ben sinds toen ik een kind was ,verzot van dansen.Maar dat werd vroeger niet serieus genomen,dus geen beroep als dansen.Nu ben ik 59 jaar en hou nog
Lees verder...

Ballerina (Buggenhout) , ingezonden op 17 Februari 2007, 18:43

Meerijden met een echte sportwagen. ()

Ik heb een vriend (prille zeventiger) die woont in de Noorderkempen en er al jaren van droomt om eens een tochtje te mogen meerijden met een echte sportwagen. Het hoeft echt geen dagtocht of zoiets
Lees verder...

Dijodi (Berchem) , ingezonden op 13 Oktober 2014, 11:08

Kunstcommune ()

Ik droom er reeds jaren van om mijn leven te delen met anderen in een soort kunstenaarsgemeenschap, waar we allemaal elke dag tekenen, schilderen etc. graag samen met enkelen die ook echt
Lees verder...

Daniëlle d'Anvers (Antwerpen) , ingezonden op 11 Augustus 2016, 09:14

Ijsdansen ()

Mijn droom is nog steeds op een dag te kunnen ijsdansen, zoals op de kampioenschappen !  Ik wilde vroeger toen ik jong was beginnen met mijn vriendin maar mijn ouders waren er tegen.  Tot op
Lees verder...

Palermo (Borgerhout) , ingezonden op 10 Juni 2010, 17:16

NRGY Foundation/wereldkind ()

 NRGY Foundation: een organisatie die mij zeer nauw aan het hart ligt.1 van hun projecten "wereldkind" doet veel voor kinderen en natuurlijk hun ouders die op 1 of andere manier buitende
Lees verder...

NRGY-TJE (Antwerpen) , ingezonden op 01 Mei 2008, 11:56

Het noorderlicht ()

In 1982 kreeg ik twee maal een tumor in mijn hersenen, 80% gezichtsverlies, maar ik ben toch blijven werken, ik heb altijd beloofd andere mensen te helepen, en dat gebeurde 17 / 12 / 1989 de dag van
Lees verder...

Mundele (Everberg) , ingezonden op 26 Februari 2018, 19:33


Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

<- Vorige 20 dromen