Hoi hoi , ben er weer hoor.
Heerlijke vakantie gehad en nu er weer tegenaan.
De was is weggewerkt en het huis is weer spic en span.
Begin al gelijk met een werkdag morgen
Allemaal een heel fijn weekend gewenst. Toedeloeeee.
"Miseria est, magni dementia, vivere ut inops, moriatur ut dives "
de herfst laat zich nu zien maar tracht er toch van de genieten .Je kunt er toch niks aan veranderen dus genieten want de dagen vliegen voorbij .groetje
zonnebloemetjeGisteren, 08:42Brugge die schone6.273 berichten
een goeie zaterdagmorgen iedereen
tis weeral weekend , wat vliegen de dagen rap voorbij
tis droog en nu 11° in Brugge en het zonnetje doet haar best om door de wolken te komen
dus we zullen wel zien hé
gisteren ochtend zijn we onverwachts naar Wevelgem gereden met een jong haantje van Celine dat ze had beloofd aan iemand en doordat we dan toch al zover waren zijn we dan doorgereden naar famiflora in Moeskroen en dan zijn we daar 's middags blijven eten ook , en halverwege de namiddag terug thuis gekomen
Bekske een fijn weekend voor jou en je beestjes
An van een mooie vakantie genoten zie ik , en was dat in Spanje misschien ??????
oei nu kan ik niet meer verder scrollen om te kijken wie er nog wat geschreven heeft
jadi hallooootjes
koffie en alle andere leutertjes , geniet nog van jullie weekend
Goede zonnige morgen,
Goed geslapen iedereen , ik ook .
En met beide voeten uit het bed , genoten van mijn regendouche.. Ik zit kant en klaar netjes gewassen en gestreken..
Wat de dag brengt weet ik nog niet . Ik heb wel al een dikker pulletje aan omdat ik een T-Shirt te koud vind.
Deze namiddag misschien naar de XXL boerenmarkt , en wie weet geraak ik binnen in de spiksplinternieuwe stad hal , het is namelijk opening.
We zien wel deze avond dan nog wondernacht . . Of ik er naar toe ga met mijn ogen zie ik niet zo goed wat er op mijn pad ligt. En vallen is uit den boze. .
Het valt me op dat het stil is in ons straatje, alleen zag ik net een RAT voorbij flitsen .. De beide katten van de buren zijn actief bezig. . .brr .. Tja onze stad kampt blijkbaar met teveel van die soort ..
Koffie , ik ga ook graag naar de Action, ze hebben zoveel hebbedingetjes voor weinig centen . Maar ik vond het persoonlijk zo'n kakafonie van Halloween-de Sint - en Kerst .. Eerst Halloween, dan de Sint dan kerst vind ik. . Maar wie ben ik , alles moet nu zo vlug en zo snel . De economie moet draaien . Mijn 11 jarig Suzke is weer goedgekeurd en dat deze keer voor 2 jaar.
Zo . . de zon komt en gaat , alle lamellen staan open laat de warmte maar binnen
Schrik me een aap ! ! ! ! . .Zoon staat hier voor mijn neus . . Die is naar de carwash geweest . . Dus ik ga jullie laten wens iedereen een fijne zaterdag toe
toedeloe
menu: spaghetti bolognaise van het huis
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Goedemiddag allemaal,
Op deze zaterdag middag vanmorgen eerst naar de markt geweest.
en een visje meegenomen voor op brood.
An een mooie vakantie gehad prachtige omgeving zo te zien in La Gomera
In Spanje.
Bekske leuke tekst voor de herfst en fijne dag met je hondjes.
Jadi ook lekker geslapen en je zoon op bezoek wie weet gaat hij ook mee wat je zij
Zonnebloemetje je dag was goed gevuld gisteren en gezellig.
zonnebloemetjeGisteren, 21:28Brugge die schone6.273 berichten
een goeie zaterdagavond allemaal
nog efkes in de rapte want we hebben zojuist ons avond eten binnen en ik wil nog een beetje tv kijken voordat we gaan slapen
koffie al naar de markt geweest , ja das altijd leuk vind ik
en laat je visje maar smaken hoor
jadi jou auto weer goed gekeurd , en dus kan je weer veel rijden om een koffietje te gaan drinken
Bekske mooi plaatje van jou
wat ik wel ambetant vind met die vernieuwing bij sennet is , terwijl ik een tekstje aan 't schrijven ben kon ik altijd een groot stuk terug scrollen om de berichtjes te lezen van de andere leutertjes die voor mij stonden , maar nu kan ik alleen nog de berichtjes zien op dat zelfde blad en niet meer verder , dus als er nog maar één berichtje staat op dat blad kan ik alleen dat berichtje zien en al de vorige niet en zelfs niet van dezelfde dag
maar soit tis nu zo zeker
allé voor iedereen nog een gezellige avond verder
o ja dit vetplantje staat nu te bloeien op ons terras
en ik heb een beetje herfstversiering gezet in de inkom van ons appartement , want de herfst is mijn lievelingsseizoen