Seniorennet Café

In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:36 7210 berichten 662.336 keer gelezen
An-W 09 okt 2026, 19:13 4.524 berichten
Hoi hoi , ben er weer hoor.
Heerlijke vakantie gehad en nu er weer tegenaan.
De was is weggewerkt en het huis is weer spic en span.
Begin al gelijk met een werkdag morgen :lol:
Allemaal een heel fijn weekend gewenst. Toedeloeeee.

Afbeelding

Afbeelding
"Miseria est, magni dementia, vivere ut inops, moriatur ut dives "
Bekske Gisteren, 07:20 13.090 berichten
Afbeelding
de herfst laat zich nu zien maar tracht er toch van de genieten .Je kunt er toch niks aan veranderen dus genieten want de dagen vliegen voorbij .groetje
zonnebloemetje Gisteren, 08:42 Brugge die schone 6.273 berichten
een goeie zaterdagmorgen iedereen

tis weeral weekend , wat vliegen de dagen rap voorbij
tis droog en nu 11° in Brugge en het zonnetje doet haar best om door de wolken te komen
dus we zullen wel zien hé
gisteren ochtend zijn we onverwachts naar Wevelgem gereden met een jong haantje van Celine dat ze had beloofd aan iemand en doordat we dan toch al zover waren zijn we dan doorgereden naar famiflora in Moeskroen en dan zijn we daar 's middags blijven eten ook , en halverwege de namiddag terug thuis gekomen

Bekske een fijn weekend voor jou en je beestjes

An van een mooie vakantie genoten zie ik , en was dat in Spanje misschien ??????

oei nu kan ik niet meer verder scrollen om te kijken wie er nog wat geschreven heeft

jadi hallooootjes

koffie en alle andere leutertjes , geniet nog van jullie weekend

tot later iedereen

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
jadi Gisteren, 11:19 de boterstad 8.604 berichten

Afbeelding
Goede zonnige morgen,
Goed geslapen iedereen , ik ook .
En met beide voeten uit het bed , genoten van mijn regendouche.. Ik zit kant en klaar netjes gewassen en gestreken..
Wat de dag brengt weet ik nog niet . Ik heb wel al een dikker pulletje aan omdat ik een T-Shirt te koud vind.
Deze namiddag misschien naar de XXL boerenmarkt , en wie weet geraak ik binnen in de spiksplinternieuwe stad hal , het is namelijk opening.
We zien wel deze avond dan nog wondernacht . . Of ik er naar toe ga met mijn ogen zie ik niet zo goed wat er op mijn pad ligt. En vallen is uit den boze. .
Het valt me op dat het stil is in ons straatje, alleen zag ik net een RAT voorbij flitsen .. De beide katten van de buren zijn actief bezig. . .brr .. Tja onze stad kampt blijkbaar met teveel van die soort ..
Koffie , ik ga ook graag naar de Action, ze hebben zoveel hebbedingetjes voor weinig centen . Maar ik vond het persoonlijk zo'n kakafonie van Halloween-de Sint - en Kerst .. Eerst Halloween, dan de Sint dan kerst vind ik. . Maar wie ben ik , alles moet nu zo vlug en zo snel . De economie moet draaien . Mijn 11 jarig Suzke is weer goedgekeurd en dat deze keer voor 2 jaar.
Zo . . de zon komt en gaat , alle lamellen staan open laat de warmte maar binnen
Schrik me een aap ! ! ! ! . .Zoon staat hier voor mijn neus . . Die is naar de carwash geweest . . Dus ik ga jullie laten wens iedereen een fijne zaterdag toe
toedeloe
menu: spaghetti bolognaise van het huis

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Koffie Gisteren, 12:58 149 berichten
Goedemiddag allemaal,
Op deze zaterdag middag vanmorgen eerst naar de markt geweest.
en een visje meegenomen voor op brood.
An een mooie vakantie gehad prachtige omgeving zo te zien in La Gomera
In Spanje.
Bekske leuke tekst voor de herfst en fijne dag met je hondjes.
Jadi ook lekker geslapen en je zoon op bezoek wie weet gaat hij ook mee wat je zij
Zonnebloemetje je dag was goed gevuld gisteren en gezellig.

Afbeelding
zonnebloemetje Gisteren, 21:28 Brugge die schone 6.273 berichten
een goeie zaterdagavond allemaal

nog efkes in de rapte want we hebben zojuist ons avond eten binnen en ik wil nog een beetje tv kijken voordat we gaan slapen

koffie al naar de markt geweest , ja das altijd leuk vind ik
en laat je visje maar smaken hoor

jadi jou auto weer goed gekeurd , en dus kan je weer veel rijden om een koffietje te gaan drinken :lol: :lol:

Bekske mooi plaatje van jou

wat ik wel ambetant vind met die vernieuwing bij sennet is , terwijl ik een tekstje aan 't schrijven ben kon ik altijd een groot stuk terug scrollen om de berichtjes te lezen van de andere leutertjes die voor mij stonden , maar nu kan ik alleen nog de berichtjes zien op dat zelfde blad en niet meer verder , dus als er nog maar één berichtje staat op dat blad kan ik alleen dat berichtje zien en al de vorige niet en zelfs niet van dezelfde dag
maar soit tis nu zo zeker

allé voor iedereen nog een gezellige avond verder

o ja dit vetplantje staat nu te bloeien op ons terras

Afbeelding

en ik heb een beetje herfstversiering gezet in de inkom van ons appartement , want de herfst is mijn lievelingsseizoen

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
Bekske Vandaag, 07:27 13.090 berichten
Afbeelding
goede dag iedereen ik wens jullie een leuke gezellige zondag toe en vooral geniet ervan .Maak het binnen gezellig en warm en misschien af en toe een kopje koffie of thee met iets lekkers erbij .Als je het moogt eten dat lekkers ik drink regelmatig thee maar mag er niets lekkers bij nemen .Maar het smaak ook zo goed .Maak het gewoon naar jullie eigen wens maar vooral genieten groetje
rapuzel Vandaag, 10:17 Het zalige Limburg 24 berichten
Wens jullie allen een fijne zondag. Ik zelf lig in de lappenmand :? Snotteren, snuiten, niezen en alles wat erbij hoort. En bovendien zit ik in een dipje en heb nergens goesting voor. Gisteren de rolstoel defect maar dit werd vakkundig opgelost.
Bewolkt hier en iets van 13 à 14 graadjes. Frisjes dus en niets om over naar huis te schrijven.
Zonnebloemetje, mooi hoor uw herfstversiering. Het heeft wel iets. En een zeer mooi herfstplantje op het terras.
Bekske, we zullen uw goede raad opvolgen en af en toe een koffie slurpen. :P
Koffie, dank dat we steeds mogen mee genieten van uw mooie foto's.
Jadi naar de boerenmarkt. Geen idee wat ik me daar moet bij voor stellen. Ik denk zo aan een markt waar de boeren hun waren verkopen???
An-W, mooie reis gemaakt in Spanje?
"Miseria est, magni dementia, vivere ut inops, moriatur ut dives "
Latijnse spreuk. De spreuk is een scherpe kritiek op gierigheid en extreme spaarzaamheid.
Ja, ieder heeft daar een eigen mening over wat ze met hun centjes doen.
En ja het is zoals hier beschreven werd, ik kan ook niet verder terug scrollen.
Beste allemaal mijn excuses daarvoor als ik niet reageer op jullie schrijfsels.
Even terug naar 1968 :P
https://www.youtube.com/watch?v=cO8cMRb ... rt_radio=1

Tot de volgende.👍👍👍
"Streef er niet naar om een succes te zijn, maar eerder om van waarde te zijn."
- Albert Einstein
jadi 33 minuten geleden de boterstad 8.604 berichten

Afbeelding
Goede morgen iedereen , komt ze of komt ze niet … ik bedoel de zon . . Voor het ogenblik niet dus .. Deze morgen al druk bezig geweest met wat opzoekingswerk ..
En verder wordt het op zijn zondags. Gisteren naar Wondernacht geweest in de stad met de zoon , want ik rijd niet meer in de donker met de auto /fiets.
Voel me te onzeker.. Voor mij viel het tegen , gelukkig had ik de zaklamp van mijn gsm anders lag ik op de kasseien op mijn "jokkedeizen" . En arm of been breken , als alleenstaande ben je dan nog verder van huis. Door mijn klein gestalte zag ik dan nog niks ook .. alleen heel veel ruggen van de mensen voor mij . . Op de markt was het nog te doen .. Soit eigenlijk heb ik me laten overhalen door mijn zoon . Ik heb er wel 5000 stappen aan overgehouden .. Moet eerlijk bekennen op de markt was het een gezellige animo ..Dat wel .. PS. mijn zoon vertelt net dat 7000 bezoekers waren. De auto kon in zijn garage en dat is in het centrum , dat was dus een gemak . Ik heb op het laatst op zijn appartement gewacht tot hij de rest van de wandeling gedaan had .
Koffie naar de markt geweest , bij ons is het de maandagvoormiddag markt .. En als het beetje lukt ga ik misschien morgen voormiddag een kip aan spit halen .. Ik heb daar goesting op.
Zoonlief overhaalt me altijd , verhaal te lezen boven aan .. Soit zo blijf ik nog wat actief wat wandelen betreft.
Zonnebloemetje en mijn eerste verre uitstap is maandag namiddag .. :wink: :D :lol:Wauw wat mooi dat plantje , maar bij jullie staat het allemaal wat beschut hé .. Bij mij is alles wind gevoelig ..te open en bloot en hoog . . Wat een mooie deco bij jullie dat straalt echt wel veel gezelligheid uit .. Verdorie ik heb er ook ergens zitten , zal eens in mijn kasten moeten snuisteren .. Bij zoon zal straks gans zijn living weer in Halloween sfeer (+ herfstsfeer) staan .. Ik hou niet zo van Halloween.. Ik maak mijn verhaal altijd eerst op kladblok, zo kan ik scrollen zover ik wil . Maar ik scrol tot aan mijn tekst ( de dag er voor) om iedereen van antwoord te dienen ..
Och Rapuzel , kom op meid , uw moed samen rapen het komt in orde.
Afbeelding
Geduld en uitzieken en het is weer in de sacoche .. Dikke welgemeende virtuele knuffel van uit de Westhoek .. Bekijk het positief uw rolstoel is al terug gemaakt , de rest volgt hé .
Inderdaad , de boerenmarkt is hier elke zaterdagnamiddag en dan verkopen de boeren uit de omgeving hun waar . Dit is beter , verser en goedkoper .. En euch . . ik ben niet geweest. :oops: Ik ben in mijn luie zetel blijven zitten en samen met de zoon naar een dvd gekeken een oude cowboyfilm met Flin Eastwood . .
Bekske de zondag is rustdag zoals jij dat allemaal zo mooi beschrijft .. Maar een natje en een droogje deze namiddag moet kunnen vind ik .. Nu benik begonnen aan mijn aperitief cola Z met 2 ijsblokjes in
Aan iedereen een fijne zondag , geniet van de dag die keert nooit meer terug
toedeloe
menu: biefstuk friet met de ouderwetse kropsla
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.