In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zo'n dag heb ik voor mezelf aankomende vrijdag in de planning..!
Nu alleen nog maar hopen dat dit ook werkelijk gaat lukken, want
, mijn vrouw Gina, is heel goed om zoiets van mij in 't honderd te laten lopen...
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
granny M schreef: ↑16 sep 2020, 19:17
Lenk zo'n mooie foto met Lenka, maar ik schrok wel een beetje van jouw rechter onderbeen. Ben je gevallen of wat ?
Neen is eczeem opstoot. Heb ik op beide benen. Ik ben heel allergisch aan huisstofmijt en grassen. Niets aan te doen. Hoe meer cortisonen hoe meer dun vel. Ik doe niets meer gaat wel weer over slechte maand nu.
Wel lief dat je het zag
-
Wel his masters voice of the king himself heeft mijn puzzelweekend net gepikt.
-
Moeilijke dag hier
Gewerkt, heel druk gehad. Jongste moet binnenkort bevallen en de baby ligt dwars. Dus..... spannend
Menu pasta met verse tonijn en zwarte saus. Smaakt lekker af.wie recept wil pb
Ik hoop nog steeds op mijn ebike volgende week. Ik wil echt niet met openbaar vervoer. Nu de cijfers stijgen
Zo xxxx ieidereen
Gewerkt, heel druk gehad. Jongste moet binnenkort bevallen en de baby ligt dwars. Dus..... spannend
Menu pasta met verse tonijn en zwarte saus. Smaakt lekker af.wie recept wil pb
Ik hoop nog steeds op mijn ebike volgende week. Ik wil echt niet met openbaar vervoer. Nu de cijfers stijgen
Zo xxxx ieidereen
-

Goeiemorgen Luitjes 
Er liggen waar ik op ‘t ogenblik het onderhoud pleeg aan mijn bootje (nabij de Waaiersluis in Gouda) verschillende leuke mensen waaronder ook watersportvrienden/kennissen met hun vaartuigje.
Dus is het er ook nog eens donders gezellig terwijl ik mijn werkjes doe…..

Foto van mijn Vaar- Fietstochtjes
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, ik zag ook al een advertentie voor de Kerst. Dáár moet een wet voor komen, dat zoiets pas in December mag.
Het is dat we zelf maïs hebben, want anders zou ik daar niet aan gedacht hebben, maar dat zou ik ook hebben met paprika in de pompoensoep. Gewoon een keer proberen en ja het is best lekker.
Het is dat we zelf maïs hebben, want anders zou ik daar niet aan gedacht hebben, maar dat zou ik ook hebben met paprika in de pompoensoep. Gewoon een keer proberen en ja het is best lekker.
-
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, ik vind het serieus frisser deze morgen. Maar de zon is er al, en de dag is goed begonnen
Zo, mijn koffietje is uit, mijn boodschappenlijstje ligt klaar. Alleen nog de sandaaltjes aan (zolang het nog kan)..
Zonnekant de lamellen dicht, want hier is het intussen 25°C. Wat kan ik nog vertellen, dat de zwart/wit kat van bij de buren al ligt te zonnen op een stapel hout.En dat er twee kauwen ferm aan het ruzie maken zijn en elkaar aanvallen. Of het paard dat rondjes loopt in de wei, de staart in de lucht, oren rechtop.En ja het is spelen (met de voeten) van de eigenaar..
De koeien grazen in de wei....en verder....we zien wel...
hoor ik niet ...kuding....kuding....de trein met 3 wagons..
Nu eerst boodschappen doen
Aan jullie om er een fijne dag van te maken.
toedeloe
menu: koude schotel
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
we staan al in de startblokken om dadelijk te vertrekken naar het ziekenhuis voor een tweede inspuiting in mijn rug
voor iedereen nog een fijne dag verder

daaaaaaag

we staan al in de startblokken om dadelijk te vertrekken naar het ziekenhuis voor een tweede inspuiting in mijn rug
voor iedereen nog een fijne dag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen lieve mensen ,
@Jadi , wat een leuke omschrijving van jouw uitzicht .
Ik zag het helemaal voor me , dank je wel daarvoor . ( ik ben een beelddenker )
@Zonnebloemetje , veel succes en sterkte met de inspuiting .
@Puzzel , kerst heb ik nog niet gezien . De pepernoten wel.
Niet verbieden hoor . Dan hebben ze straks weer wat om tegen/voor te demonstreren
@Remie , veel plezier en gezelligheid tijdens/met het onderhoud van je boot .
En iedereen die hier verder nog voorbij komt fietsen wens ik allemaal een hele fraaie nazomer donderdag.

@Jadi , wat een leuke omschrijving van jouw uitzicht .
Ik zag het helemaal voor me , dank je wel daarvoor . ( ik ben een beelddenker )
@Zonnebloemetje , veel succes en sterkte met de inspuiting .
@Puzzel , kerst heb ik nog niet gezien . De pepernoten wel.
Niet verbieden hoor . Dan hebben ze straks weer wat om tegen/voor te demonstreren
@Remie , veel plezier en gezelligheid tijdens/met het onderhoud van je boot .
En iedereen die hier verder nog voorbij komt fietsen wens ik allemaal een hele fraaie nazomer donderdag.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen allen,
Zo vandaag een wat rustiger dagje,mijn hulp is er nu en vanavond even oppassen bij de kinderen thuis.
Zonnebloemetje succes met het inspuiten.
Marietteke mooie foto van jullie.
Remie veel plezier op je boot,wat is het voor één
Wij hebben een Kaagkruiser gehad.
Inge goed om weer wat van je te lezen,maar niet fijn dat je niet lekker in je vel zit,vooral met zulke vervelende buren.
fijne dag allen
Zo vandaag een wat rustiger dagje,mijn hulp is er nu en vanavond even oppassen bij de kinderen thuis.
Zonnebloemetje succes met het inspuiten.
Marietteke mooie foto van jullie.
Remie veel plezier op je boot,wat is het voor één
Wij hebben een Kaagkruiser gehad.
Inge goed om weer wat van je te lezen,maar niet fijn dat je niet lekker in je vel zit,vooral met zulke vervelende buren.
fijne dag allen
Iedere dag een lach
-
Er is mij weleens vertelt dat het een Iers kruisertje zou kunnen zijn.
Zelf heb ik op internet nooit zoiets kunnen vinden in de meer dan 30 jaar dat ik het bootje al in mijn bezit heb..!
Bootje van nog net geen 8 meter met 'n diepgang van ±0,65 m en een hoogte van 2:20 m, voor mij alleen een heerlijkheid om mee te varen.
Ik zeg weleens dat mijn vaargebied groter is dan de meeste grotere pleziervaartuigen. Die grotere moeten veel watertjes links laten stromen/liggen (denk aan de polders) die voor mij met de REMIE geen enkel probleem zijn.
=================================================================
Luitjes 
Weer 'n fijne dag gehad met mijn hobby, nu zit dit mannetje toch ook nog weer naar de Tour te kijken op de Belg, dus da's weer genieten..!
staat al aan haar recht om het diner te bereiden en ’t ruikt hier verrukkelijk met waar ze mee bezig is.Het menu voor vandaag:

Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
stukje, nog meer wetjes en regeltjes met verboden..!