In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Nou deze jurk van ontwerper Claes Iversen is speciaal voor haar ontworpen , dus die zal je niet in de kringloop vinden hoor haha
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
We hadden je al gemist , maar dat had je al gelezen denk ik
Hopelijk gaat het nu wat beter met je .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Marietteke : Wat een leuke foto van jullie . Ziet er gezellig uit
En nee Prinsjesdag is geen vrije dag . Wij hebben Koningsdag al vrij . Het kan niet op
-
Een hele fijne woensdag wens ik jullie allemaal hoor , marietteke , zonnebloemetje , Bert , Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , MiesMarpel , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos , nefertari en wie ik verder nog vergeten ben

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Kiekeboe goede morgen morgen, goede dag ♪♫....
Ik ben enkele machientjes wasgoed aan het wassen. Terwijl het nog mooi weer is..En ik wacht nu op het volgende op het buiten te hangen op ons terras...Hi hi, ik moet niet zover meer lopen zoals vroeger...
De vogels hielden deze morgen algemene repetitie denk ik, want zo'n kabaal in hun concertzaal niet te doen..En nee ze nemen geen afstand, en mondkapjes dragen ze ook niet..
Gisteren niet veel gedaan, een film bekeken op de vroegere Vitaya en inhaal maneuver van tijdschriften lezen...
Er mag al eens zo'n dag ook tussen zitten
Ik wens aan iedereen verder een fijne dag toe
Zo mijn wasmachientje "tuut, tuut" ik ben klaar zegt het..Dus vlug buitenhangen en dan even naar de lidl want ik heb geen eten voor mezelf.
Het is namelijk restjes dag voor de mannen
Menu: restje laagjes schotel voor ventje, en voor zoon restje varkenshaasje met wat sla/tomaat en een patatje er bij is ook een menu
Dessert restje crême glace
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Ja had het gelezen en het gaat redelijkAn-Wildflower schreef: ↑16 sep 2020, 10:08We hadden je al gemist , maar dat had je al gelezen denk ik![]()
Hopelijk gaat het nu wat beter met je .
Nee niet echt, want veel dingen lopen op die momenten net even anders dan dat de planning is, waardoor ik dan niet aan mijn normale dingen toe kom.
Had de hoop afgelopen weekend wat rust te kunnen pakken, maar toen kregen we visite
Eerst vrienden (met 4 kinderen die behoorlijk druk zijn) en toen die net weer weg waren en ik even zou gaan zitten lezen, stonden schoonouders hier op de stoep.
Lieve mensen hoor, maar het was me net even te veel van het goede en zle bellen ook niet of het gelegen komt.
Toen ze goed en wel aan de koffie zaten vertelden ze dat ze eerst bij zwager en schoonzus geweest waren en dat zwager getest was op corona maar nog geen uitslag had
Sorry, maar wat doe je daar dan (beide risicogroep) en dat wij door hun dan ook besmet zouden kunnen worden, dat dringt niet bij hun door.
Dag erna kregen we weer visite en toen had ik de kinderen van een andere vriendin hier
Vanmorgen stonden er mensen van de gemeente op de stoep omdat de buren daar een klacht neer gelegd hadden, dus die kwamen de situatie bekijken en horen hoe en wat.
Van dat soort dingen word ik ook niet blij.
Nu bleek 1 van die mannen de afgelopen weken hier verschillende keren langs is geweest maar nooit wat gehoord en gezien al die keren, wat dus duidelijk maakt dat het grote onzin is wat er beweerd word
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Luitjes 
Na weer ’n dag hobby (bootje) en een lekker douche zit dit manneke toch ook alweer naar de Tour te kijken.
staat al aan haar recht om het diner te bereiden.Het menu voor vandaag:

Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Menu vandaag

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
al die visite met een hoop kinderen was gewoon teveel, je kunt ook tegen hen zeggen, dat je dat niet meer wilt. Maar dat is moeilijk.
En wie is nou aan de deur geweest, zegt de gemeente? Je kunt ook iets misgelopen zijn?
Hier zien we, omdat de maïs weg is, de buren weer.
En wie is nou aan de deur geweest, zegt de gemeente? Je kunt ook iets misgelopen zijn?
Hier zien we, omdat de maïs weg is, de buren weer.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een bijna goeie avond alweer
voila sè we zijn weer terug thuis van de pedicure en onze voetjes voelen weer als nieuw aan
en deze voormiddag heb ik ook al mijn nageltjes laten doen en ze zien er weer mooi en netjes uit
het weer is hier vandaag veel aangenamer dan gisteren met een fris noorden windje er bij en das goed zo vind ik
Lenk wat een leuke foto van Lenka en ze is daar bij jullie echt met haar gat in de boter gevallen zo te zien
marietteke mooie foto hoor van de zusjes
puzzel is dat lekker die mais in de soep ??????
Tontoos hier is een mondmasker ook verplicht als je buiten komt hoor en ik vind dat eigenlijk wel veiliger dan zonder , en nog veel vaargenot met jou bootje
mama-inge leuk dat je er weer bent hoor en dat kan al eens gebeuren dat je niet zo goed in je vel zit en hopelijk gaat het al wat beter nu en wij gaan nog nergens op bezoek bij andere mensen want we vinden dat nog niet veilig
An-W , ik vind dat Maxima wel goed staat met die jurk en je zou denken dat ze zo uit Spanje komt met al die frullerie er aan
jadi gelukkig heb je een groot terras om je wasjes te drogen en gisteren heb ik ook eens niet veel gedaan en dat moet ook eens kunnen hé
gerda wat een leuk plaatje heb jij weer geplaatst en hopelijk heeft jou menu gesmaakt
Remie weer een mooie foto van op jou bootje en smakelijk aan jullie avondeten
allé ik krijg al een beetje honger sè
en na het avondeten dan eten we nog een lekker ijsje voor dessert
en gisteren had ik een bananasplit gemaakt en die was super lekker
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaaag

voila sè we zijn weer terug thuis van de pedicure en onze voetjes voelen weer als nieuw aan
en deze voormiddag heb ik ook al mijn nageltjes laten doen en ze zien er weer mooi en netjes uit
het weer is hier vandaag veel aangenamer dan gisteren met een fris noorden windje er bij en das goed zo vind ik
Lenk wat een leuke foto van Lenka en ze is daar bij jullie echt met haar gat in de boter gevallen zo te zien
marietteke mooie foto hoor van de zusjes
puzzel is dat lekker die mais in de soep ??????
Tontoos hier is een mondmasker ook verplicht als je buiten komt hoor en ik vind dat eigenlijk wel veiliger dan zonder , en nog veel vaargenot met jou bootje
mama-inge leuk dat je er weer bent hoor en dat kan al eens gebeuren dat je niet zo goed in je vel zit en hopelijk gaat het al wat beter nu en wij gaan nog nergens op bezoek bij andere mensen want we vinden dat nog niet veilig
An-W , ik vind dat Maxima wel goed staat met die jurk en je zou denken dat ze zo uit Spanje komt met al die frullerie er aan
jadi gelukkig heb je een groot terras om je wasjes te drogen en gisteren heb ik ook eens niet veel gedaan en dat moet ook eens kunnen hé
gerda wat een leuk plaatje heb jij weer geplaatst en hopelijk heeft jou menu gesmaakt
Remie weer een mooie foto van op jou bootje en smakelijk aan jullie avondeten
allé ik krijg al een beetje honger sè
en na het avondeten dan eten we nog een lekker ijsje voor dessert
en gisteren had ik een bananasplit gemaakt en die was super lekker
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Goede avond iedereen,
veel bijgelezen en niet altijd fijne dingen ook helaas...
Awel Zonnebloemeke, je bananensplit heeft me op een prima idee gebracht, dat zal er binnen een half uurtje zoet binnen gaan bij mij, had nog bananen liggen, da's lang geleden
Lenk zo'n mooie foto met Lenka, maar ik schrok wel een beetje van jouw rechter onderbeen. Ben je gevallen of wat ?
Grootje-Gerda, dat ziet er ook al zo lekker uit, zal gesmaakt hebben !
Mama-Inge, ik hoop dat het nu een beetje rustiger wordt voor jou. Maar ja, nee zeggen als de mensen onverwachts voor de deur staan, is ook weer moeilijk he ? Ik ben ook niet zo assertief aangelegd, zou ook wat meer haar op mijn tanden moeten kweken.
Vandaag was het niet zo warm vond ik, hier zelfs een gezellig briesje.
Volgende keer zal ik op de andere schrijvers/schrijfsters ook reageren, niet kwaad bedoeld.
Groetjes voor allemaal !
veel bijgelezen en niet altijd fijne dingen ook helaas...
Awel Zonnebloemeke, je bananensplit heeft me op een prima idee gebracht, dat zal er binnen een half uurtje zoet binnen gaan bij mij, had nog bananen liggen, da's lang geleden
Lenk zo'n mooie foto met Lenka, maar ik schrok wel een beetje van jouw rechter onderbeen. Ben je gevallen of wat ?
Grootje-Gerda, dat ziet er ook al zo lekker uit, zal gesmaakt hebben !
Mama-Inge, ik hoop dat het nu een beetje rustiger wordt voor jou. Maar ja, nee zeggen als de mensen onverwachts voor de deur staan, is ook weer moeilijk he ? Ik ben ook niet zo assertief aangelegd, zou ook wat meer haar op mijn tanden moeten kweken.
Vandaag was het niet zo warm vond ik, hier zelfs een gezellig briesje.
Volgende keer zal ik op de andere schrijvers/schrijfsters ook reageren, niet kwaad bedoeld.
Groetjes voor allemaal !
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...