In de Vier Seizoenen reeks 19 Zomer 2020
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik kan geen privé berichten meer sturen en dus geraakt er geen slotje op de vorige topic.
Kan er iemand aan Mira of redpoppy vragen om een slotje te zetten op de lente topic aub?
Kan er iemand aan Mira of redpoppy vragen om een slotje te zetten op de lente topic aub?
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, sorry, mij lukt het ook niet een slotje te laten plaatsen.
Gisteren heel voorzichtig mijn brace slot per slot opengemaakt en wat meer aangespannen, want hij was iets te groot geworden en steunde mijn knie niet genoeg. Maar keek gisteren naar mijn eerste controledatum en kwam tot de ontdekking dat ik mijn brace niet 1 maand moet dragen, maar wel 6 weken. Dat was een beetje teleurstellend, maar wat moet moet natuurlijk. En pas daarna kini. Deze moet wel echt volledig genezen zijn voordat ik mijn andere knie laat opereren. Dus dat is meer iets voor op het einde van het jaar.
Wij hebben gisteren de datum gekregen voor de installatie van de airco, dat zou de 16° juli zijn, dus dat is nog even puffen en zweten als het 30°C wordt en meer. Zal blij zijn als die staat.
Vandaag overal stofzuigen, dat kan ik zelf, manlief moet enkel de stofzuiger op de juiste verdieping zetten en terug een wasje doen, kan buiten drogen en dan vanavond de strijk ervan. Laat nu zeer zeker geen grote was bij elkaar komen, want 20 minuten à 30 minuten strijken is genoeg voor mij.
Moet ook nog boontjes maken voor Matice en pasta zonder saus. En rijst, dat eet hij ook graag door zijn gewone voeding heen. En dat is allemaal vlug klaar. Wel mijn rust niet vergeten.
Zo , ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Ik wens ieder van jullie een aangename dinsdag. Liefs voor jullie allen en een dikke knuffel.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik ben gisteren bij de dokter geweest en moet een 1 ste lijns psycholoog raadplegen. het kan zijn dat ik een angst trauma heb opgelopen bij dat ziekenhuisbezoek met allerlei misverstanden. ik gaf zelf aan dat ik me niet echt veilig voel als ik ergens alleen naartoe moet. Die rotcovid ook.
de sessies worden terug betaald door de mutulaiteit.
Gisteren kreeg ventje een sms van Hans. of ventje zijn getuige wil zijn op zijn huwelijk met Suus. ik ben tweede getuige na haar hartsvriendin. broekpak dat geleverd wordt op 1 juli zal misschien niet dienen voor nichtje maar voor hen.
Ventje voelt zich vereerd. mijn moeder weet nog van niets want die gaf al aan nieuwsgierig te zijn naar hoe er in nederland getrouwd wordt. Enfin, we zien wel en we horen wel wanneer want ik moet een catsitter vinden. zal het ditmaal door de officële kanalen iemand vinden. Ons meneertje houdt vast aan zijn huis & haard.
Gisteren pakje voor de buren binnengenomen maar die kwamen maar om 9 u 30 er om dus waren wij al boven. ze moeten manieren leren zei ventje. En als wij pakjes verwachten dan blijven we thuis.
ja, die is vandaag gaan werken. en met weinig enthousiasme. Het covidslachtoffer is terug. Ventje telt echt af, volgende week: eindelijk congè.
vanavond een gekruid steakje op de bbq. anders wordt er weer niet gegeten.
Ik moet vandaag een nieuw pillentje bij nemen. is AD maar gelukkig weet ventje dat niet. ik wist niet dat ik door heel die covid affaire en wel/niet mondmaskers en gemompel daar ziek van werd.Maar ja, je zou voor minder als ventje daar aan de eettafel zit en in zichzelf praat of hier in de zetel hele gesprekken met de collega's en de staf van brussel heeft weer iets nieuws. Een paar maanden voor hij op pensioen vertrekt moeten ze nu blauwe koevellen als standaard uniform dragen. Je ziet van hier dat dit niet in goede aarde viel. DT stuurt wel militairen de ruimte in in camouflagekledij! de ruimte is toch zwart met sterrentjes, dames? Je zou nog voor wat minder....
Clive: dus geen 4 maar 6 weken brace. en zelf aangespannen.
ik ga hier eens kijken of beest weer in de gang ligt op de dweil. kwam eten vragen als ik koffie was gaan zetten.
De freule mag voor de kleinkinderen zorgen. zo te zien een heel week want ze zijn gepakt en gezakt.
HVT: en jij mag dan Poes verwelkomen in Juli. Zou dat problemen gegeven hebben met poesiepoes? wij hebben voorlopig boven nog geen hoge temp. tegen dat het weer draait kunnen we gewoon voortdoen met ramen en 1 enkele ventilator.
beneden is het nog steeds fris, al zegt ventje dat de max. temp. bereikt is. maar dat zal wel eigen zijn aan mij. ik heb het ofwel warm door de menopauze of te koud. ik denk dat mijn innerlijke thermometer kapot is.
Zo, we gaan ons fruit eten, aankleden en rap ons lees voer gaan halen.
Fijne dag en Keep safe.
ik ben gisteren bij de dokter geweest en moet een 1 ste lijns psycholoog raadplegen. het kan zijn dat ik een angst trauma heb opgelopen bij dat ziekenhuisbezoek met allerlei misverstanden. ik gaf zelf aan dat ik me niet echt veilig voel als ik ergens alleen naartoe moet. Die rotcovid ook.
de sessies worden terug betaald door de mutulaiteit.
Gisteren kreeg ventje een sms van Hans. of ventje zijn getuige wil zijn op zijn huwelijk met Suus. ik ben tweede getuige na haar hartsvriendin. broekpak dat geleverd wordt op 1 juli zal misschien niet dienen voor nichtje maar voor hen.
Ventje voelt zich vereerd. mijn moeder weet nog van niets want die gaf al aan nieuwsgierig te zijn naar hoe er in nederland getrouwd wordt. Enfin, we zien wel en we horen wel wanneer want ik moet een catsitter vinden. zal het ditmaal door de officële kanalen iemand vinden. Ons meneertje houdt vast aan zijn huis & haard.
Gisteren pakje voor de buren binnengenomen maar die kwamen maar om 9 u 30 er om dus waren wij al boven. ze moeten manieren leren zei ventje. En als wij pakjes verwachten dan blijven we thuis.
ja, die is vandaag gaan werken. en met weinig enthousiasme. Het covidslachtoffer is terug. Ventje telt echt af, volgende week: eindelijk congè.
vanavond een gekruid steakje op de bbq. anders wordt er weer niet gegeten.
Ik moet vandaag een nieuw pillentje bij nemen. is AD maar gelukkig weet ventje dat niet. ik wist niet dat ik door heel die covid affaire en wel/niet mondmaskers en gemompel daar ziek van werd.Maar ja, je zou voor minder als ventje daar aan de eettafel zit en in zichzelf praat of hier in de zetel hele gesprekken met de collega's en de staf van brussel heeft weer iets nieuws. Een paar maanden voor hij op pensioen vertrekt moeten ze nu blauwe koevellen als standaard uniform dragen. Je ziet van hier dat dit niet in goede aarde viel. DT stuurt wel militairen de ruimte in in camouflagekledij! de ruimte is toch zwart met sterrentjes, dames? Je zou nog voor wat minder....
Clive: dus geen 4 maar 6 weken brace. en zelf aangespannen.
ik ga hier eens kijken of beest weer in de gang ligt op de dweil. kwam eten vragen als ik koffie was gaan zetten.
De freule mag voor de kleinkinderen zorgen. zo te zien een heel week want ze zijn gepakt en gezakt.
HVT: en jij mag dan Poes verwelkomen in Juli. Zou dat problemen gegeven hebben met poesiepoes? wij hebben voorlopig boven nog geen hoge temp. tegen dat het weer draait kunnen we gewoon voortdoen met ramen en 1 enkele ventilator.
beneden is het nog steeds fris, al zegt ventje dat de max. temp. bereikt is. maar dat zal wel eigen zijn aan mij. ik heb het ofwel warm door de menopauze of te koud. ik denk dat mijn innerlijke thermometer kapot is.
Zo, we gaan ons fruit eten, aankleden en rap ons lees voer gaan halen.
Fijne dag en Keep safe.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes
Helena, ik heb redpoppy gevraagd een slotje te zetten
op de lentetopic, hopelijk komt het snel in orde
M-M sterkte en beterschap met de nieuwe pillen
en gelukgewenst voor het huwelijk van je vrienden
clive, hopelijk zijn de 6 weken rap voorbij zodat je naar
de kine kan, dat zal in het begin ook geen lachertje zijn
want het been zal stram zijn na 6 weken brace wat normaal is
M-J, als ik op het forum kom dan staat de zomertopic gewoon
bij de bovenste topics omdat die laatst gebruikt was door iemand
ik zet nooit iets vast, maar elk z'n gewoonten hé
wilde eend dan heb je hard gewerkt, goed dat je het gisteren deed
want het wordt het vandaag en de komende dagen
Alle seizoentjes een fijne dag, hou het rustig en koel
ik ga even wat fruit halen en een stukje vis... meer heb ik niet nodig
Allen een fijne dag en hou het rustig in de hitte
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Hallo iedereen,
MJ ik heb van de topic een sticky topic gemaakt.
Die moet toch meestal bovenaan staan dan.
Als je op notificaties klikt dan kom je toch dadelijk op de topic terecht.
Oma-C dank je wel voor het vervullen van de opdracht.
Ik ga eens uitvissen waarom ik geen privé berichten meer kan sturen.
Dat is hier toch wel miserie sinds hun zogezegde grote kuis.
Vandaag het werk doen dat gisteren gepland was.
Ik heb dan toch maar de modus van boven naar benden en alles proper ingesteld.
Gisteren dus, op de badkamer na, heel de boven gedaan.
Alle kamers is vijf stuks. Plus de overlopen.
Ik hou het beter bij dan als J. komt.
Ik zwijg in alle talen.
Gezinshulp is definitief naar na de vakantie gepland.
Ik ken dat: de helft van de tijd kunnen ze dan toch niet komen en zo.
Nu weet ik zeker dat er niemand is.
Zolang ik geen buiten activiteiten inlas kan ik het bolwerken in huis en tuin.
Ik geniet van de vogeltjes die gesprekken voeren en van het frisse briesje.
Geniet toch maar van het zonnetje.
Als we later op het jaar naar de 37°C gaan zullen we vandaag als fris beschouwen...
MJ ik heb van de topic een sticky topic gemaakt.
Die moet toch meestal bovenaan staan dan.
Als je op notificaties klikt dan kom je toch dadelijk op de topic terecht.
Oma-C dank je wel voor het vervullen van de opdracht.
Ik ga eens uitvissen waarom ik geen privé berichten meer kan sturen.
Dat is hier toch wel miserie sinds hun zogezegde grote kuis.
Vandaag het werk doen dat gisteren gepland was.
Ik heb dan toch maar de modus van boven naar benden en alles proper ingesteld.
Gisteren dus, op de badkamer na, heel de boven gedaan.
Alle kamers is vijf stuks. Plus de overlopen.
Ik hou het beter bij dan als J. komt.
Ik zwijg in alle talen.
Gezinshulp is definitief naar na de vakantie gepland.
Ik ken dat: de helft van de tijd kunnen ze dan toch niet komen en zo.
Nu weet ik zeker dat er niemand is.
Zolang ik geen buiten activiteiten inlas kan ik het bolwerken in huis en tuin.
Ik geniet van de vogeltjes die gesprekken voeren en van het frisse briesje.
Geniet toch maar van het zonnetje.
Als we later op het jaar naar de 37°C gaan zullen we vandaag als fris beschouwen...
-
Goede namiddag alle maatjes,
warm buiten maar hierbinnen lekker koel
nog wat puzzelen vandaag ik ben blij dat
ik gisteren nog wat boodschappen heb gedaan
pas nog een telefoontje gehad van een jarige
die toch op tijd haar kaartje heeft gehad
Helena, er is nog geen slotje geplaatst
maar ja
niet iedereen zit de hele dag aan de pc, ik ook niet
Ik wil jullie allen een koele dag toewensen,
vannacht zal het ook niet veel afkoelen
zei de weervrouw...want het gaat niet onder de 15-16°
Doe maar rustig aan, niemand jaagt je op...en volgende week
is het misschien wat beter
Groetjes allen en tot morgen, ik sluit mijn bakje
warm buiten maar hierbinnen lekker koel
nog wat puzzelen vandaag ik ben blij dat
ik gisteren nog wat boodschappen heb gedaan
pas nog een telefoontje gehad van een jarige
die toch op tijd haar kaartje heeft gehad
Helena, er is nog geen slotje geplaatst
niet iedereen zit de hele dag aan de pc, ik ook niet
Ik wil jullie allen een koele dag toewensen,
vannacht zal het ook niet veel afkoelen
zei de weervrouw...want het gaat niet onder de 15-16°
Doe maar rustig aan, niemand jaagt je op...en volgende week
is het misschien wat beter
Groetjes allen en tot morgen, ik sluit mijn bakje
-
Ik die dacht dat Poes een dikke week kwam logeren.
Ik mag ze een beetje langer bijhouden.
Van 3/7 tot 22/7 Ik ken dat al: mag ze nog een dagje langer blijven? Dan kunnen wij alles op ons gemakske uitpakken en kuisen zonder Poes. En mag ze een dagje eerder komen? Dat is gemakkelijker om in te pakken.
De andere poes moet dan ook nog naar haar logeeradres.
Ha ha het werkt de deelname aan de corona studie van de UGent.
Een van de opdrachten is alle dagen een van de kinderen contacteren op de ene of de andere manier.
Net ons dochter aan de lijn gehad voor een half uurtje nadat ik haar een berichtje vol vragen gestuurd had.
Die wil liever niet met verlof. Schoonzoon wil wel...Ai ai ai...
Nog een gezellige avond aan allen.
Ik mag ze een beetje langer bijhouden.
Van 3/7 tot 22/7 Ik ken dat al: mag ze nog een dagje langer blijven? Dan kunnen wij alles op ons gemakske uitpakken en kuisen zonder Poes. En mag ze een dagje eerder komen? Dat is gemakkelijker om in te pakken.
De andere poes moet dan ook nog naar haar logeeradres.
Ha ha het werkt de deelname aan de corona studie van de UGent.
Een van de opdrachten is alle dagen een van de kinderen contacteren op de ene of de andere manier.
Net ons dochter aan de lijn gehad voor een half uurtje nadat ik haar een berichtje vol vragen gestuurd had.
Die wil liever niet met verlof. Schoonzoon wil wel...Ai ai ai...
Nog een gezellige avond aan allen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
HVT : wat fijn dat de poes weer komt logeren ...
Vandaag was de temperatuur nog goed te doen ... Ik heb de garage plus kelder opgeruimd en gedweild .. Dat was ook nodig .. En opnieuw nog spullen gevonden waarvan ik dacht dat die al lang weg waren .....
/ Morgen toch maar een beetje kalmer aan doen ... Mijn rug is er niet mee akkoord ..
Clive : ik hoop dat je op tijd kan rusten / Jammer dat je de brace nog langer moet dragen maar het zal wel nodig zijn ... Matice zal je graag gezelschap houden
bijna mogen/ kunnen zijn krullen een beetje korter..
Aan alle seizoentjes een fijne avond en hopelijk een goede nacht ..
Vandaag was de temperatuur nog goed te doen ... Ik heb de garage plus kelder opgeruimd en gedweild .. Dat was ook nodig .. En opnieuw nog spullen gevonden waarvan ik dacht dat die al lang weg waren .....
Clive : ik hoop dat je op tijd kan rusten / Jammer dat je de brace nog langer moet dragen maar het zal wel nodig zijn ... Matice zal je graag gezelschap houden
Aan alle seizoentjes een fijne avond en hopelijk een goede nacht ..
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MM: wat plezant dat jullie getuigen mogen zijn op het huwelijk van jullie vrienden.Dat was een volkomen verrassing.
Vandaag een dagje bij zoon.Daar is nog wat werk in de tuin.Ik was er al redelijk vroeg, kwestie van de hitte voor te zijn.Manlief kon niet mee, die had 2 onderzoeken .Toevallig op dezelfde dag.Maar alles was oké.
In huis is het nog redelijk koel, denk vanaf morgen de airco aan te zetten.Meestal na een paar dagen hitte, stijgt de temperatuur toch langzaam .s'Nachts blijven de ramen open, tegen de ochtend is het toch 2 ° lager.
Dames, tot morgen allemaal.
MM: wat plezant dat jullie getuigen mogen zijn op het huwelijk van jullie vrienden.Dat was een volkomen verrassing.
Vandaag een dagje bij zoon.Daar is nog wat werk in de tuin.Ik was er al redelijk vroeg, kwestie van de hitte voor te zijn.Manlief kon niet mee, die had 2 onderzoeken .Toevallig op dezelfde dag.Maar alles was oké.
In huis is het nog redelijk koel, denk vanaf morgen de airco aan te zetten.Meestal na een paar dagen hitte, stijgt de temperatuur toch langzaam .s'Nachts blijven de ramen open, tegen de ochtend is het toch 2 ° lager.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, naar de psychologe. Hoop voor jou dat het verhelderende sessies worden. Let wel, een psycholoog mag geen medicatie voorschrijven, dat is de taak van de psychiater.
Eén lichtpunt is dan toch dat jullie getuigen mogen zijn op het huwelijk van Suus en Hans, alhoewel de omstandigheden triest zijn de slechte gezondheid van Hans in gedachten, maar maak er toch maar het beste van. En je zal mooi zijn in jouw nieuwe broekpak. Dan nog jouw nageltjes gaan laten doen en naar de kapper en je zal gezien worden.
Oma -C, jij bent er dan wel in geslaagd een slotje te zetten
HVT, jij hebt bergen werk verzet gisteren. En dan geen gezinshulp niet meer tot na de vakantie, niet leuk, maar nu weet je tenminste zeker waar je staat. En Poes komt wat langer logeren dan voorzien.
Wilde eend, jij bent toch ook een bezig bijtje. Verzorg je toch maar goed en ontzie je rug, je hebt er maar 1.
ik verlang echt naar vrijdagnamiddag als de trimster van Matice komt. Hij ziet er echt nimmer uit in die mate dat het lijkt dat we hem niet verzorgen. Denk dat ik een flink bedrag ga afhalen, want ze werkt per uur. En ze gaat er wel even aan bezig zijn.
Anjelier, jouw manlief 2 onderzoeken gehad, maar gelukkig is alles goed.
Onze airco komen ze de 16° juli plaatsen, dus moeten we nog 1 hittegolf ondergaan. Op dit moment is het nog koel in huis, maar eens dat de warmte binnen zit, is het puffen geblazen.
Zo, ga beginnen aan het licht HH , datgene wat ik zelf kan natuurlijk, maar eerlijk gezegd trek ik wel goed mijn plan. En is alles nog netjes.
Ik wens iedereen een fijne woensdag. Liefs en een knuffel voor jullie allemaal.
-
Gimly is door het dolle heen.
ik had gisteren mijn eerste kopje koffie gedronken toen buurman aan de deur kwam. Ja, er staat hier inderdaad een pak voor buurvrouw. oef, want ze hadden weer geen briefje in hun bus gekregen.
hij heeft haar gebeld en mij uitgebreid bedankt.
Het tweede pakje, daar heb ik buurvrouw een messenger gestuurd dat het pakje van N. hier nog stond en gelieve op te halen voor 8 uur 's avonds. Nog geen half uur later is ze er om gekomen. Dus moet buurman v gisteren om 9 u 30 hier aan de deur hebben staan kloppen. N. bedankte me ook.
Ben naar de boekhandel geweest en 's avonds weer op etenstijd belde moeder weer. mijn eetlust die al niet zo denderend is, was gedaan. Die snapt het nog altijd niet van dat trauma. In haar tijd bestond dat niet. maar 't is maar omdat het terug betaald wordt dat het goed is.
Vandaag gaan we steak en speklappen op de bbq leggen. Nu ventje niet gestresseerd thuis komt want dat was gisteren ook weer het geval...
best 's middags beginnen. Ventje had zich ook vergeten in te loggen dus moet de werkpc langer open blijven. nu zijn er geen 2, 06 uren meer.
Clive: ik weet dat "luisterdokters" geen medicatie mogen voorschrijven. het is toch maar om te praten over de problemen.Overmorgen zijn de krullen van je krullenbol dan weg. denk dat hij waarschijnlijk zich suf zweet met die krullen of valt het nog mee? Als het erg heet was, gaven wij Mies een sponsbadje met een klam washandje. ze had dat graag. en Vinny, onze waterrat vond dat ook leuk, behalve...Gimly. water is om te drinken.
het is hier lekker fris in huis omdat de achterdeur open staat. ook boven is het nog goed van temp.
Ventje dankt je voor je kaartje dat maandag in de bus zat. de andere kaartjes zijn te voet aan het af komen.
Ik ga mijn koffie op drinken. daarna weer pillen. van het nieuwe pilletje weet ik pas of het werkt als er +/- 14 dagen voorbij zijn.
Fijne dag en keep safe en cool.
Gimly is door het dolle heen.
ik had gisteren mijn eerste kopje koffie gedronken toen buurman aan de deur kwam. Ja, er staat hier inderdaad een pak voor buurvrouw. oef, want ze hadden weer geen briefje in hun bus gekregen.
hij heeft haar gebeld en mij uitgebreid bedankt.
Het tweede pakje, daar heb ik buurvrouw een messenger gestuurd dat het pakje van N. hier nog stond en gelieve op te halen voor 8 uur 's avonds. Nog geen half uur later is ze er om gekomen. Dus moet buurman v gisteren om 9 u 30 hier aan de deur hebben staan kloppen. N. bedankte me ook.
Ben naar de boekhandel geweest en 's avonds weer op etenstijd belde moeder weer. mijn eetlust die al niet zo denderend is, was gedaan. Die snapt het nog altijd niet van dat trauma. In haar tijd bestond dat niet. maar 't is maar omdat het terug betaald wordt dat het goed is.
Vandaag gaan we steak en speklappen op de bbq leggen. Nu ventje niet gestresseerd thuis komt want dat was gisteren ook weer het geval...
Clive: ik weet dat "luisterdokters" geen medicatie mogen voorschrijven. het is toch maar om te praten over de problemen.Overmorgen zijn de krullen van je krullenbol dan weg. denk dat hij waarschijnlijk zich suf zweet met die krullen of valt het nog mee? Als het erg heet was, gaven wij Mies een sponsbadje met een klam washandje. ze had dat graag. en Vinny, onze waterrat vond dat ook leuk, behalve...Gimly. water is om te drinken.
het is hier lekker fris in huis omdat de achterdeur open staat. ook boven is het nog goed van temp.
Ventje dankt je voor je kaartje dat maandag in de bus zat. de andere kaartjes zijn te voet aan het af komen.
Ik ga mijn koffie op drinken. daarna weer pillen. van het nieuwe pilletje weet ik pas of het werkt als er +/- 14 dagen voorbij zijn.
Fijne dag en keep safe en cool.
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes
Vannacht alle ramen open laten staan
en vanmorgen al vroeg alles toegedaan
ik slaap altijd met open raam maar nu
blijft alles open...veel is het niet afgekoeld
maar je voelt toch het verschil...
't was gisteren 32° buiten en op het
terras weet ik het niet, ik heb het niet nagemeten
clive, dank voor je overzichtje, ik ga niet alles herhalen
ik wens veel sterkte aan al wie die het nodig hebben
en doe nog maar even rustig aan...
nadien kunnen we weer werken
-
Heel laat gaan slapen gisteravond.
Ik had niet gezien dat het al zo laat was en nog een aflevering bekeken van een feuilleton.
Het voordeel was dat ik dadelijk in slaap viel en in één keer doorgeslapen heb.
Vandaag dan hier beneden alles opfrissen. Dat gaat best lukken.
Morgen administratie en de bureau uitmesten.
Dat is een fris deel van mijn huis, dus dat moet ook lukken.
Vandaag ook moet ik de reis naar Leiwen betalen, die ik misschien niet ga maken.
Is een mens redelijk gezond kan hij niet buiten omdat hij ziek zou kunnen worden, omdat ander mensen er met hun klak naar gooien.
Nu zijn ze op Eén toch helemaal zot geworden.
Is het nog niet genoeg dat we dagelijks geconfronteerd worden met die corona, maken ze het ene programma na het andere over die corona.
Om van de duidingsprogramma's en het nieuws nog te zwijgen.
Gelukkig is er een uit-knopje aan dat toestel.
Mijn afstandsbediening van de tv werkt niet meer naar behoren, nu moet ik alles manueel doen....
Alles verslijt hier aan een schrikwekkend tempo. De bewoonster van het huis inclusief.
Och arme Matice dat zal wel warm zijn zo een dikke vacht.
Wilde Eend jij blijft maar opruimen.
MJ druk bezig met van alles en nog wat.
Oma-C was dat echt zo warm gisteren? Ik vond al bij al dat het nog meeviel.
Voorlopig gaat het hier ook nog best.
Vannacht ook een groot deel van de ramen open laten staan.
Mag wel niet van de veiligheidsfirma en de verzekering, maar zeg eens...
Anjelier ook de gelukkige bezitster van een airco.
MM hopelijk klikt het bij de therapeute
Zonnige dag gewenst
Ik had niet gezien dat het al zo laat was en nog een aflevering bekeken van een feuilleton.
Het voordeel was dat ik dadelijk in slaap viel en in één keer doorgeslapen heb.
Vandaag dan hier beneden alles opfrissen. Dat gaat best lukken.
Morgen administratie en de bureau uitmesten.
Dat is een fris deel van mijn huis, dus dat moet ook lukken.
Vandaag ook moet ik de reis naar Leiwen betalen, die ik misschien niet ga maken.
Is een mens redelijk gezond kan hij niet buiten omdat hij ziek zou kunnen worden, omdat ander mensen er met hun klak naar gooien.
Nu zijn ze op Eén toch helemaal zot geworden.
Is het nog niet genoeg dat we dagelijks geconfronteerd worden met die corona, maken ze het ene programma na het andere over die corona.
Om van de duidingsprogramma's en het nieuws nog te zwijgen.
Gelukkig is er een uit-knopje aan dat toestel.
Mijn afstandsbediening van de tv werkt niet meer naar behoren, nu moet ik alles manueel doen....
Alles verslijt hier aan een schrikwekkend tempo. De bewoonster van het huis inclusief.
Och arme Matice dat zal wel warm zijn zo een dikke vacht.
Wilde Eend jij blijft maar opruimen.
MJ druk bezig met van alles en nog wat.
Oma-C was dat echt zo warm gisteren? Ik vond al bij al dat het nog meeviel.
Voorlopig gaat het hier ook nog best.
Vannacht ook een groot deel van de ramen open laten staan.
Mag wel niet van de veiligheidsfirma en de verzekering, maar zeg eens...
Anjelier ook de gelukkige bezitster van een airco.
MM hopelijk klikt het bij de therapeute
Zonnige dag gewenst
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Hier in huis is het 25°, dat houden we zo met de airco.De luiken vooraan zijn ook al dicht, dan kan de zon niet op de ruiten schijnen.Echt in het donker zitten we niet, aangezien er nog fijne lichtstraaltjes door komen.
Voor de rest van de dag blijven we binnen.En dat zal ook zo zijn voor de volgende dagen.
Hoorde op het nieuws dat het in Siberië rond de 40° was, niet normaal, is daar nog nooit voorgekomen.Vindt dat de klimaatsopwarming steeds duidelijker wordt.Zoiets kun je toch niet meer ontkennen hé.
Ukkerpuk had een "diploma" gekregen op school, dat hij flink is en naar de 2de kleuterklas mag.Dat "diploma" hangt boven zijn bed.
Hier in huis is het 25°, dat houden we zo met de airco.De luiken vooraan zijn ook al dicht, dan kan de zon niet op de ruiten schijnen.Echt in het donker zitten we niet, aangezien er nog fijne lichtstraaltjes door komen.
Voor de rest van de dag blijven we binnen.En dat zal ook zo zijn voor de volgende dagen.
Hoorde op het nieuws dat het in Siberië rond de 40° was, niet normaal, is daar nog nooit voorgekomen.Vindt dat de klimaatsopwarming steeds duidelijker wordt.Zoiets kun je toch niet meer ontkennen hé.
Ukkerpuk had een "diploma" gekregen op school, dat hij flink is en naar de 2de kleuterklas mag.Dat "diploma" hangt boven zijn bed.
-
En vandaag zingen we: Happy Birthday dear Gimly!
hij is tien geworden vandaag.
Gisteren een videochat gehad met Suus en Hans voor de formaliteiten van hun trouw. ze heeft een copy van onze identiteitskaarten nodig. Ze trouwen op 27 juli. Hans zag er slecht uit en we waren zo'n een beetje van onze melk. mij deed het me terug denken aan de einddagen van papa.
We gaan naar daar voor 2 dagen op hotel.
Met die hitte kan ik niet veel meer eten. een paar kilootjes minder mag wel.
Boven op de slaapkamer is het nog te doen van warmte. Op een gegeven moment koelde het wat af en viel ik in slaap. normaal niet evident met een aflevering van GOT die opligt. dan probeer ik via de stemmen te achterhalen wie nu wie is. Ook als ik aan het lezen ben.
Nu, enkel nog volgende week dinsdag naar de buro en ventje is in verlof. hij is van plan al zijn verlof op te sparen en eerder in pensioen te gaan. nu, dat moet hij zelf maar weten.
ik heb koffie gezet maar eerst onze jarige "bedient" Hij heeft net een paar snoepjes op.
Zo, ik ga die koffie opdrinken, een nieuwe fles superbruis maken ,wat blondjes koud zetten en dan de dag op 't gemakske pakken. ik moet nergens naartoe en vanmiddag eet ik wel een hardgekookt eitje.
Fijne dag, Keep Safe en Cool.
En vandaag zingen we: Happy Birthday dear Gimly!
hij is tien geworden vandaag.
Gisteren een videochat gehad met Suus en Hans voor de formaliteiten van hun trouw. ze heeft een copy van onze identiteitskaarten nodig. Ze trouwen op 27 juli. Hans zag er slecht uit en we waren zo'n een beetje van onze melk. mij deed het me terug denken aan de einddagen van papa.
We gaan naar daar voor 2 dagen op hotel.
Met die hitte kan ik niet veel meer eten. een paar kilootjes minder mag wel.
Boven op de slaapkamer is het nog te doen van warmte. Op een gegeven moment koelde het wat af en viel ik in slaap. normaal niet evident met een aflevering van GOT die opligt. dan probeer ik via de stemmen te achterhalen wie nu wie is. Ook als ik aan het lezen ben.
Nu, enkel nog volgende week dinsdag naar de buro en ventje is in verlof. hij is van plan al zijn verlof op te sparen en eerder in pensioen te gaan. nu, dat moet hij zelf maar weten.
ik heb koffie gezet maar eerst onze jarige "bedient" Hij heeft net een paar snoepjes op.
Zo, ik ga die koffie opdrinken, een nieuwe fles superbruis maken ,wat blondjes koud zetten en dan de dag op 't gemakske pakken. ik moet nergens naartoe en vanmiddag eet ik wel een hardgekookt eitje.
Fijne dag, Keep Safe en Cool.
Cats Rule!