Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, naar de psychologe. Hoop voor jou dat het verhelderende sessies worden. Let wel, een psycholoog mag geen medicatie voorschrijven, dat is de taak van de psychiater.
Eén lichtpunt is dan toch dat jullie getuigen mogen zijn op het huwelijk van Suus en Hans, alhoewel de omstandigheden triest zijn de slechte gezondheid van Hans in gedachten, maar maak er toch maar het beste van. En je zal mooi zijn in jouw nieuwe broekpak. Dan nog jouw nageltjes gaan laten doen en naar de kapper en je zal gezien worden.
Oma -C, jij bent er dan wel in geslaagd een slotje te zetten

. Ik hoop ook dat die 6 weken vlug voorbij zijn. Weet niet waarom ik dacht dat ik die brace maar een maand moest dragen, maar ze zijn dat dan ook komen uitleggen toen ik pas terug op de kamer was en nog een beetje suf was van de narcose. Zal dat verkeerd gehoord hebben, nu er zijn ergere dingen op de wereld.
HVT, jij hebt bergen werk verzet gisteren. En dan geen gezinshulp niet meer tot na de vakantie, niet leuk, maar nu weet je tenminste zeker waar je staat. En Poes komt wat langer logeren dan voorzien.
Wilde eend, jij bent toch ook een bezig bijtje. Verzorg je toch maar goed en ontzie je rug, je hebt er maar 1.
ik verlang echt naar vrijdagnamiddag als de trimster van Matice komt. Hij ziet er echt nimmer uit in die mate dat het lijkt dat we hem niet verzorgen. Denk dat ik een flink bedrag ga afhalen, want ze werkt per uur. En ze gaat er wel even aan bezig zijn.
Anjelier, jouw manlief 2 onderzoeken gehad, maar gelukkig is alles goed.
Onze airco komen ze de 16° juli plaatsen, dus moeten we nog 1 hittegolf ondergaan. Op dit moment is het nog koel in huis, maar eens dat de warmte binnen zit, is het puffen geblazen.
Zo, ga beginnen aan het licht HH , datgene wat ik zelf kan natuurlijk, maar eerlijk gezegd trek ik wel goed mijn plan. En is alles nog netjes.
Ik wens iedereen een fijne woensdag. Liefs en een knuffel voor jullie allemaal.