Iedereen fijne morgen/bijna middag, .......
Ik wou al eerder komen, maar ..... tijd, he.....
Welkom terug, omaC, laptop weer 'present' , dat is ook al iets. Met de mijn ga ik 'problemen' hebben, zijnde dat die de zoveelste October niet meer 'ondersteund' wordt.... je zult er ook wel al van gehoord hebben.
Het gegeven is dat ik de laptop niet meer gebruik, soms nog voor het op een externe schrijf te zetten, wat dus vrij lang duurde, de laptop was een 7 dat opgewaard werd tot 10, dit kan niet meer opgewaardeerd (of zo iets) naar 11.
Mijn probleem is of ik nog een laptop koop, of een tablet. Eigenlijk doe ik alles met mijn foon, de laptop staat daar maar, tot ik er eens aan denk dat die ook nog eens op moet.......
Enfin, mijn probleem..... tot ik het nog eens tegen dochterlief zeg.... Dan zijn we weg naar de winkel........
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik er al 'uit' ben......
Wordt vervolgd !
MM, bij jou 'lijkt' het ook niet simpel....
Opzettelijk zeg ik 'lijkt'......
Tja, heb het ook allemaal meegemaakt met mijn mama. Een crème van een vrouw/moeder, maar wel ook dementerend.
Ik herinner me nog dat ze dagelijks eten thuis besteld kreeg, goed in het begin, daarna belde ze naar de mutualiteit voor haar eten 'af te zeggen'. De persoon op de mutualiteit belde me op dat ze haar middagmaal afgezegd heeft. Moest natuurlijk niet op die dienst.......
Heb gebeld naar waar het wel moest en gezegd dat ze dat eten toch moesten leveren, met of tegen haar zin.
Ze at wel minder en er werd besloten om een dag minder te leveren......
Ze kreeg ook 'poetshulp', zogauw ze het door had, begon ze zelf te poetsen als zot, ze was geheel in het zweet, en als die mevrouw kwam (in de namiddag) had ze alles gedaan, en die mevrouw mocht naar huis...... waarom die zei dat het goed was wat ze gedaan had, dat zij nu iets anders kon doen ! De gordijnen er af en de ruiten poetsen !
Ik stond er bij en keek er naar
Wel zorgen ik er voor dat ik er was als er hulp ging komen, kwestie van een 'gekend gezicht'...... Dat is wel belangrijk....
Er kan nog veel over gezegd worden, maar elke persoon is anders, wat de geboden hulp betreft. Gewoon denken dat zij het niet goed meer weten en kunnen en wij, als kinderen, kunnen en willen gewoon ....
helpen, toch ?????
En nu ga ik de soep hier warm maken, ons aperitiefje is op .......
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende....