Goede morgen, seizoentjes,
Iedereen een aangename tweede kerstdag gewenst. Was blij op internet te lezen dat er maar enkele feestjes gebeurd zijn, en dat van Ranst en de Gucht er goed oog in had dat we een voorsprong hadden in 2021..... Oef

Het zal nog goed komen, op de één of andere manier. Nu nieuwjaar nog veilig door spartelen.......
Wij vertrekken morgen terug naar zee waar de kids ook komen, met hun drie

, wel druk, maar er is iets aan te zeggen, dus kan het geen ergernis geven.
Zoveel gelijk andere jaren doen we niet, gewoon tomatensoep met balletjes, hapjes voor de oven en toastjes allerhande, voor ieders wat Wils dus

.
Een glaasje champagne voor de groten, kiddibul voor de kids, en een verse pot fris water, en iedereen is daarmee ook bediend naar ieders wens. Meer doe ik niet, en alles op veilige afstand, en, zonodig met mondmasker op, tot ze gezeten zijn......
Dat zijn de enige momenten dat we samenkomen, en een fikse wandeling met de honden hoort er ook bij, alhoewel, heb al gehoord dat het vanaf morgen veel gaat regenen....... Heb ginder handdoeken genoeg voor de viervoeters af te drogen !

Vorige week zijn we ook geweest en ben ik speciaal in het donker naar de kerk gaan kijken. Op de muren werden lichttaferelen vertoond met de kerstman, rendieren, dansende kaboutertjes of dat er moest voor doorgaan.... Prachtig. Heb zitten filmen, voor het te kunnen laten zien aan manlief, die was niet meegegaan. Het was opmerkelijk dat veel mensen dit stonden te filmen..... Het was iets unieks.. misschien dat het dit weekend ook nog is .......
Nu ons soepje gaan warm maken, en later is er pizza, ook wat geleden, dan smaakt dat wel !
Lieve dames, ik ga het hier laten, hou jullie warm binnen, het is heel koud (heb het goed gevoeld als ik nieuwe mezenbollen ging ophangen), de mezenpotten in de huisjes (2) zijn ook al 'ver gezet), als ze leeg zijn zet ik er direct andere in, de winter duurt nog lang...... Weet alleen niet hoe ik het moet fixen voor hun water te geven, het mag niet te vlug bevriezen, he ......
Nu ga ik wat bijlezen, als de soep op staat... .
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende